2022-09-03, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av getupnow
Helt underbart, de nådde archetyp. Antingen hade jag nåt sjukt flax som gud gav mig eller så är väl Exodus redo för xmr igen! Nu jävlar ska vi knarka!

Var det desktopvarianten? Hade kontakt med supporten på Exodus igår: desktopvarianterna funkar att ta emot, skicka och växla xmr (har bara tagit emot och skickat själv). Mobilvarianterna kommer visst fixa det i nästa update. Och det är ju bra.
Citera
2022-09-04, 07:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blindboyfuller
Var det desktopvarianten? Hade kontakt med supporten på Exodus igår: desktopvarianterna funkar att ta emot, skicka och växla xmr (har bara tagit emot och skickat själv). Mobilvarianterna kommer visst fixa det i nästa update. Och det är ju bra.

Nej på mobilen. Hade också kontakt med supporten, fick tillslut svar att det visst skulle funka med XMR på mobilen om man uppdaterade appen och sen kanske man behövde ladda om/återställa blockchain i Exodus om det inte funkade med uppdateringen.
Citera
2022-09-04, 14:37
Medlem
OK. Har haft kontakt med Exodus support två gånger tror jag, och dom är ju helt otroliga. Man skriver ett meddelande, sen har man strax ett trevligt mail med info, länkar, skärmdumpar m.m. Nästan så man börjar bli misstänksam, ha ha.
Citera
2022-09-04, 23:24
Medlem
TwnyForReals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Polisanmäla bitcoins som skulle gått till FS4? Njaaaaa.
Gaaahahahahahahaha vilken jävla super tomte 😂😂😂
Citera
2022-09-05, 14:42
Medlem
Mindecembers avatar
hur lång tid brukar det ta att få sina bitcoin när man tar ut från flugsvamp?
Citera
2022-09-05, 16:34
Medlem
AlkoholistFascists avatar
Någon annan som har problem hade komma ut på Archetyp.CC nu? Jag tappar anslutning efter att ha fyllt i mirror-URL:en.
Citera
2022-09-05, 20:09
Medlem
Zneekahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlkoholistFascist
Någon annan som har problem hade komma ut på Archetyp.CC nu? Jag tappar anslutning efter att ha fyllt i mirror-URL:en.

Samma här. Byter ut ### mot bokstäverna från bilden enligt anvisning. Har gjort hela proceduren med ett par länkar från archetyp.cc men de verkar döda allihopa.
Citera
2022-09-06, 12:21
Medlem
The.Swedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zneekah
Samma här. Byter ut ### mot bokstäverna från bilden enligt anvisning. Har gjort hela proceduren med ett par länkar från archetyp.cc men de verkar döda allihopa.
använd luffarens länk, den funkar
Citera
2022-09-06, 13:47
Citat:
Ursprungligen postat av Zneekah

funkar för mig
Citera
2022-09-07, 02:25
Medlem
Smaskibois avatar
Jag har en snabb fråga, är inte så hajj på archetyp ännu. Men jag la en order som pengarna nästan precis räckte till, får nått öre över enligt saldot. Men min order hamnade på unfunded, hur löser man detta? Hoppar den över automatiskt tillslut eller lär jag lägga in mer xmr?

Mvh
Citera
2022-09-07, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smaskiboi
Jag har en snabb fråga, är inte så hajj på archetyp ännu. Men jag la en order som pengarna nästan precis räckte till, får nått öre över enligt saldot. Men min order hamnade på unfunded, hur löser man detta? Hoppar den över automatiskt tillslut eller lär jag lägga in mer xmr?

Mvh

Borde väl kunna avbryta? Saldot ändras väl upp och ner rätt ofta, så du borde kunna lägga ordern tillslut. Men ja annars får du nog lägga in en liten slant igen!
Citera
2022-09-07, 22:31
Medlem
TwnyForReals avatar
Verkar som archetyp är offline för närvarande..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in