2025-10-29, 13:25
Medlem
Någon annan som inte fått in sin BTC instättniung till FS4 idag? Kl 10 idag skickade jag det och nu över 3 timmar senare syns den inte på FS4. Den står som sent och är confirmed så den är alltså framme men syns inte i FS4, vad kan ha hänt?
Citera
2025-10-29, 15:14
Medlem
Returadresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalleankabog
Någon annan som inte fått in sin BTC instättniung till FS4 idag? Kl 10 idag skickade jag det och nu över 3 timmar senare syns den inte på FS4. Den står som sent och är confirmed så den är alltså framme men syns inte i FS4, vad kan ha hänt?

har samma problem (igen) löste sig dock första gången men nu börjar det bli lite irreterande ... antar att du satte in runt 1000-1500kr? varje gång jag gör en inställing mellan dom 2 beloppen så måste jag höra av mig till support , aldrig haft problem med fs innan och alltid satt över mellan 3000-5000kr utan några som helst problem.
Citera
2025-10-29, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Returadress
har samma problem (igen) löste sig dock första gången men nu börjar det bli lite irreterande ... antar att du satte in runt 1000-1500kr? varje gång jag gör en inställing mellan dom 2 beloppen så måste jag höra av mig till support , aldrig haft problem med fs innan och alltid satt över mellan 3000-5000kr utan några som helst problem.
Aa jag satte in ca 1000, har aldrig haft det problemet innan och jag har satt in mellan 1000-2000 några gånger, konstigt. Skönt att höra att jag inte är helt ensam om problemet iaf. Hur lång tid brukar det ta innan supporten svara, har för mig att de e rätt sega? Och du som gjort det tidigare har du nått tips på vad man ska skriva till de?
Mvh
Citera
2025-10-29, 16:30
Medlem
Citat:
Aa jag satte in ca 1000, har aldrig haft det problemet innan och jag har satt in mellan 1000-2000 några gånger, konstigt. Skönt att höra att jag inte är helt ensam om problemet iaf. Hur lång tid brukar det ta innan supporten svara, har för mig att de e rätt sega? Och du som gjort det tidigare har du nått tips på vad man ska skriva till de?
Mvh

Är det inte så överlag att btc tar sjukt mycket längre tid än xmr? Så har min uppfattning varit iaf.
Citera
2025-10-29, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hesthesthesthest
Är det inte så överlag att btc tar sjukt mycket längre tid än xmr? Så har min uppfattning varit iaf.
Nja det är nog lite långsammare kanske men det har sällan tagit längre än 1 timme när jag satt in med BTC tidigare. Nu har det gått över 7 timmar, har kontaktat supporten men inte fått svar
Det som e bra med BTC är att man kan köpa via revolut vilket e jävligt smidigt
Citera
2025-10-29, 17:34
Medlem
Returadresss avatar
Citat:
Mvh

dom har aldrig svarat , pengarna har varit där efter par timmar efter medelande till support.

skriv till support under BUG
att du har gjort en insättning till adressen som tillhör ditt konto ( ge admin btc+ adress vart pengarna har satts in) och säg att det är massa bekräffelser

ge dom info från denna sida https://mempool.space/
btc borde visas hos FL efter 3 st confirms men nu är min uppe i över 20 och inget har hänt.
Citera
2025-10-29, 17:36
Medlem
Returadresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hesthesthesthest

det ska inte ta flera timmar eller dagar , har alltid fått in mina pengar inom 1-2 timmar så länge beloppet har varit runt 3000-5000kr , jag skicka t.om mina btc till FL med exta fee för att det skulle gå snabbare
Citera
2025-10-29, 18:03
Medlem
Citat:
dom har aldrig svarat , pengarna har varit där efter par timmar efter medelande till support.

skriv till support under BUG
att du har gjort en insättning till adressen som tillhör ditt konto ( ge admin btc+ adress vart pengarna har satts in) och säg att det är massa bekräffelser

ge dom info från denna sida https://mempool.space/
btc borde visas hos FL efter 3 st confirms men nu är min uppe i över 20 och inget har hänt.
Tack så mycket för svaret, jag skrev såhär
Hej!
Jag gjorde en BTC-insättning till adressen fick genererad här på FS4:Sen min btc adres
Och transaktions ID: Sen transaktions ID
Som ni ser om ni kollar transaktions ID i mempool så ser ni att det är skickat och är bekräftat och har kommit fram
Men mitt FS4 har inte krediterats med pengar (ca 1000 kr)

Borde jag skriva något eller, skickar du länk till mempool?
jag skickade för några timmar sedan till de men de har inte svarat
MVh
Citera
2025-10-29, 18:55
Medlem
Returadresss avatar
Citat:
Tack så mycket för svaret, jag skrev såhär
Hej!
Jag gjorde en BTC-insättning till adressen fick genererad här på FS4:Sen min btc adres
Och transaktions ID: Sen transaktions ID
Som ni ser om ni kollar transaktions ID i mempool så ser ni att det är skickat och är bekräftat och har kommit fram
Men mitt FS4 har inte krediterats med pengar (ca 1000 kr)

Borde jag skriva något eller, skickar du länk till mempool?
jag skickade för några timmar sedan till de men de har inte svarat
MVh

ja jag skicka länken också men räcker nog det du skrev så dom vet om det iaf , det står rätt mycket om insättningar runt 1000-1500 ett par sidor bakåt , många har problem just med summorna 1000-1500kr .
Citera
2025-10-29, 18:57
Medlem
Citat:
ja jag skicka länken också men räcker nog det du skrev så dom vet om det iaf , det står rätt mycket om insättningar runt 1000-1500 ett par sidor bakåt , många har problem just med summorna 1000-1500kr .
Skickade länken nu också, har du fått in dina pengar än? De är inte direkt snabba på att fixa det...
Citera
2025-10-29, 19:11
Medlem
Returadresss avatar
Citat:
Skickade länken nu också, har du fått in dina pengar än? De är inte direkt snabba på att fixa det...

nä inget än , support kan vara i en annan tidzon också därför dröjer svaren.
Citera
2025-10-29, 20:30
Medlem
blixtenmcqueen.s avatar
Har det löst sig för någon? skickade till support för 6 timmar sedan och inget svar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in