Citat:
Ursprungligen postat av
AlkoholistFascist
Ingen som är nojjig för kundregister? Det känns som att ganska många kunder har fått husis just p.g.a. att säljarna sparat namn och addresser. Jag är sjukt sugen på att beställa då jag inte får tag på någon ny kran, men risken för husis är det som gör att jag tvekar, har precis blivit gallrad så är inte så sugen på att befläcka mitt belastningsregister igen.
Nu får vi inte diskutera individuella vendors, men finns det några man kan lita på? I så fall, hur kan man ta reda på om en vendor respekterar vår anonymitet?
Man kan aldrig veta. Drömmen hade varit att ha tillgång till en målvakt som mottagare.
Eller ges möjlighet till dead drops. Så man slapp uppge sitt namn och adress.
Då jag fått polisen på mig pga inrikespost har det dels handlat om "vittnesförhör" där de säger att man inte är misstänkt för brott. och att de kommer och knackar på och vill "ställa några frågor". Jag vet inte vad det senare kallas, för det är ju inte förhör i ordets juridiska bemärkelse. Jag gissar att det är nån sorts taktik de har för att visa upp sig och skrämma upp folk lite. Typ "vi har ögonen på dig".