Citat:
Ursprungligen postat av
azizziz
Så länge du inte skriver något knas så kan du skriva utan kryptering. Jag brukar kryptera vid kontakt med säljare, men har ingen egen PGP-nyckel inlagd så får svaret okrypterat oavsett. Men du borde lära dig att kryptera, det är inte så svårt när man väl ger det ett försök och så mycket säkrare än autokryptering. Finns massa guider som du kan följa steg för steg hur man kommer igång. Sen efter första gången du krypterat så är det hur enkelt som helst.
Har inlett dispyt nu, okrypterat.
Hoppas verkligen att det är julposyen som strular, ingen jätteorder, men det svider rejält i min plånbok om leveransen uteblir
Använde kryptering till fs3, hade då ett enkelt program hette gsp4usb eller något sådant. Har försökt ladda hem det igen men installationssnvisnngarna var på arabiska så jag gav upp
Har även tankar hem kleopatra och skapat ett nyckelpersoner men får det inte att funka
Vilket program skulle du säga är enklast att använda för en person som är lätt utvecklingsstörd? (Kass på it/datorer)
Får vi diskutera vendors här? Eller är det förbjudet? Vart kan man annars göra det?
Behovet finns ju helt klart. Post försvinner bara inte. Punkt