Citat:
Ursprungligen postat av
kicktorsk
Har inlett dispyt nu, okrypterat.
Hoppas verkligen att det är julposyen som strular, ingen jätteorder, men det svider rejält i min plånbok om leveransen uteblir
Använde kryptering till fs3, hade då ett enkelt program hette gsp4usb eller något sådant. Har försökt ladda hem det igen men installationssnvisnngarna var på arabiska så jag gav upp
Har även tankar hem kleopatra och skapat ett nyckelpersoner men får det inte att funka
Vilket program skulle du säga är enklast att använda för en person som är lätt utvecklingsstörd? (Kass på it/datorer)
Får vi diskutera vendors här? Eller är det förbjudet? Vart kan man annars göra det?
Behovet finns ju helt klart. Post försvinner bara inte. Punkt
Förstår din frustration och du är inte ensam. Beställde själv i förra veckan av en av dem största, mest seriösa och bästa säljarna, skulle också ha skickats den 22a eller möjligtvis 23e men inget dök upp idag, en order från en annan säljare som stämplades den 23a dök upp idag. Känns väldigt orimligt att den ena ordern inte skulle ha dykt upp idag men hoppas på att det dyker upp i övermorgon då jag har varannan dag utdelning och är sista dagen innan nyår, vilket är dagen jag skulle använda det.
Litar väl på säljaren ändå då jag handlat mycket av denne, men förra beställningen tog två veckor eftersom det inte satt frimärke på, om dem missat sätta på det eller om det ramlade av som dem påstår låter jag vara osagt. Blir bara frustrerad över att jag verkar vara den enda som har problem med säljaren, alla andras kommentarer vittnar om snabba leveranser, etc etc. Medans jag står här en vecka senare tomhänt.
Hoppas verkligen på att det är postnord problemet ligger hos.