2022-06-16, 15:53
Medlem
Vad är era erfarenheter kring beställningar från säljare som är utanför Sveriges gränser?
Citera
2022-06-16, 16:30
Medlem
ilikeroidss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karlix
Vad är era erfarenheter kring beställningar från säljare som är utanför Sveriges gränser?
Onödigt som fan. Finner inga fördelar alls. Visst halva priset men riskerar dubbelt så mycket knas om den fastnar..
Citera
2022-06-16, 20:26
Medlem
Archetype har fungerat för mig länge men nu har jag stött på patrull. Säljaren har markerat ordern som mottagen så pengarna är låsta. Det vanliga är ju att säljaren högst någon dag efter det skickar grejerna och markerar som skickad. Nu har det gått fyra dagar och det står fortfarande bara mottagen som status. Säljaren svarar inte på PM. Vad ska jag göra? Får jag tillbaka pengarna automatiskt om han inte skickar inom ett visst antal dagar?
Citera
2022-06-16, 22:23
Medlem
flykick666s avatar
Någon som testat flytande needlepoint flaskorna från fFS 4? Dom 200ug dropparna.. Är det bra grejer?
Citera
2022-06-17, 07:58
Medlem
sir.Amsterdams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ilikeroids
Onödigt som fan. Finner inga fördelar alls. Visst halva priset men riskerar dubbelt så mycket knas om den fastnar..
Visst finns det fördelar förutom den generösa priserna. Amfetamin t.ex,hade någon beställt riktigt jävla Hollänsk amfetamin så hade den insett vad som fattas på den svenska knarkmarknaden och fyllt tomrummet.
Dock lockas man lätta att köpa mer och brottet blir smuggling o någon grad av narkotikabrott jämfört med fömodligen ingenting.
Citat:
Ursprungligen postat av GrynkorvsPissoaren
Archetype har fungerat för mig länge men nu har jag stött på patrull. Säljaren har markerat ordern som mottagen så pengarna är låsta. Det vanliga är ju att säljaren högst någon dag efter det skickar grejerna och markerar som skickad. Nu har det gått fyra dagar och det står fortfarande bara mottagen som status. Säljaren svarar inte på PM. Vad ska jag göra? Får jag tillbaka pengarna automatiskt om han inte skickar inom ett visst antal dagar?
Det kommer att avbrytas efter en viss tid och pengarna skall betalas tillbaka till dig.
Citera
2022-06-17, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sir.Amsterdam
Visst finns det fördelar förutom den generösa priserna. Amfetamin t.ex,hade någon beställt riktigt jävla Hollänsk amfetamin så hade den insett vad som fattas på den svenska knarkmarknaden och fyllt tomrummet.
Dock lockas man lätta att köpa mer och brottet blir smuggling o någon grad av narkotikabrott jämfört med fömodligen ingenting.

Det kommer att avbrytas efter en viss tid och pengarna skall betalas tillbaka till dig.

Avbryts efter 5 dagar om säljaren ej markerar den som skickad
Citera
2022-06-17, 15:38
Medlem
flykick666s avatar
Ingen som vet nått om LSDn som säljs på flugsvamp 4.. Den jag tänker mig då är den flytande needlepoint på 200ug, men överlag nån som har erfarenhet av LSD därifrån?.. Ingen??
Citera
2022-06-17, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psykonaut-
Jag som är en äkta högerextrem hippie som varit bannad och skapat nya medlemskap på nätet tusen gånger, gillar tjack då det är den bästa basföda på jorden.

I bland så måste man landa, men sedan vill man flyga igen.

Därmed så anser jag att Darknet vara det sämsta stället på jordklotet att köpa tjack på. (Kola skulle jag inte ens lägga en tia att spela med).

Ni som ändå vill spela med en typ 6-800 för en femma tjack att den kommer via posten och är bra eller inte,
lycka till.
99% är bluff.

Jag vet endast en enda efter 5 år, men som bara annonserar om det ibland, då den dealern säljer mest annat som jag inte knarkar med då jag är en uppesittare.

Som pundare så är darknet sämsta stället att köpa på.

LSD och dåligt röka är OK, samt sömnpiller.

Umm.. Det är ju du som inte verkar förstå dig på Darknet? O hur man får tag i bra grejer till priser lååångt under gatupris..?

Har sysslat med det mesta inom substansväg i över 25 år (dock ej Kola eller Heroin.. Testat det givetvis! Men inget för mig helt enkelt..smaken är som röven, klöven!) Jag va mod på forumen som sålde före Darknet ens fanns.. Så kan internethandel ganska väl vågar jag påstå.

För två veckor sen köpte jag en femma tjack som var exakt av den standarden som fanns för en 15-20år sen. Dunder! Kosta mig 350 spänn o kom på två dagar. Finns skit absolut.. Men det är ju därför man kan se omdömen samt antal sålda ordrar av just den produkten. För att inte tala om forumen som är guld. 5-600 för en femma Tjo? Va fan är du o gräver nånstans? 😉❤️
Citera
2022-06-17, 22:11
Medlem
hakans avatar
Bara jag som har svårt att verifiera inloggning?
Citera
2022-06-18, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mangoloco
Tar det extra lång tid att få sin beställning numera? Beställde från en säljare med bra rykte och varorna har inte kommit på en vecka. Annars har det alltid kommit inom 5 arbetsdagar.
Finns 3 scenarion här;
1) Postnord anmälde det till polisen
2) Postnord slarvade bort det
3) Postnord är sega

Jag tror inte att säljaren har lurat mig, men den risken finns ju alltid.

Sitter i samma sits. ''skickades'' i måndags.

Brukar annars alltid få dem inom 2-3 dagar.
Citera
2022-06-18, 11:07
Medlem
stastnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Sitter i samma sits. ''skickades'' i måndags.

Brukar annars alltid få dem inom 2-3 dagar.
Samma för mig, markerades som skickat i tisdags. Beställde g från en känd vendor som i regel bjuder på en bit brunt.

Försöker intala mig att det är mycket för PostNord att göra i och med skolavslutningar, studentfiranden osv. Men samtidigt fick jag två vanliga paket/brev hem i brevlådan igår som jag beställde i onsdags...
Citera
2022-06-18, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stastny
Samma för mig, markerades som skickat i tisdags. Beställde g från en känd vendor som i regel bjuder på en bit brunt.

Försöker intala mig att det är mycket för PostNord att göra i och med skolavslutningar, studentfiranden osv. Men samtidigt fick jag två vanliga paket/brev hem i brevlådan igår som jag beställde i onsdags...

Ja, och med varannandags-utdelning så tar det ännu längre tid. Jag kommer inte få någon post på måndag. Så tidigast Tisdag för mig förhoppningsvis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in