Citat:
Ursprungligen postat av
Psykonaut-
Jag som är en äkta högerextrem hippie som varit bannad och skapat nya medlemskap på nätet tusen gånger, gillar tjack då det är den bästa basföda på jorden.
I bland så måste man landa, men sedan vill man flyga igen.
Därmed så anser jag att Darknet vara det sämsta stället på jordklotet att köpa tjack på. (Kola skulle jag inte ens lägga en tia att spela med).
Ni som ändå vill spela med en typ 6-800 för en femma tjack att den kommer via posten och är bra eller inte,
lycka till.
99% är bluff.
Jag vet endast en enda efter 5 år, men som bara annonserar om det ibland, då den dealern säljer mest annat som jag inte knarkar med då jag är en uppesittare.
Som pundare så är darknet sämsta stället att köpa på.
LSD och dåligt röka är OK, samt sömnpiller.
Umm.. Det är ju du som inte verkar förstå dig på Darknet? O hur man får tag i bra grejer till priser lååångt under gatupris..?
Har sysslat med det mesta inom substansväg i över 25 år (dock ej Kola eller Heroin.. Testat det givetvis! Men inget för mig helt enkelt..smaken är som röven, klöven!) Jag va mod på forumen som sålde före Darknet ens fanns.. Så kan internethandel ganska väl vågar jag påstå.
För två veckor sen köpte jag en femma tjack som var exakt av den standarden som fanns för en 15-20år sen. Dunder! Kosta mig 350 spänn o kom på två dagar. Finns skit absolut.. Men det är ju därför man kan se omdömen samt antal sålda ordrar av just den produkten. För att inte tala om forumen som är guld. 5-600 för en femma Tjo? Va fan är du o gräver nånstans? 😉❤️