Citat:
Exakt detta! Det är så mina tankegångar går också! Men vad? Vad? VAD? Vad kan vaccinet innehålla att det är så viktigt att alla prompt måste vaccineras? På sista tiden har jag hört så många vaccinerade som också börjar undra över detta. Varför planeras en stor omfattande vaccinationskampanj i MARS när man inte ens vet hur "pandemin" kommer att se ut då?
Min andra fråga är: hur kommer det sig att så många fortfarande inte ställer sig de här frågorna och bara sväljer all vaccinpropaganda rakt av?
Min andra fråga är: hur kommer det sig att så många fortfarande inte ställer sig de här frågorna och bara sväljer all vaccinpropaganda rakt av?
Citat:
En konspiration man hört är ju att sprutorna innehåller något (bra) som ska skydda oss i ett framtida krig eller konflikt. Våra fiender sitter på vapen vi aldrig tidigare skådat men som "vaccinet" ger skydd mot. Oklart exakt hur denna teori ser ut.
Men makthavarna (kanske inte alla) VET detta men vill inte skrämma upp befolkningen utan skyller på en förkylning/influensa istället.
"Vaccinet" är således något positivt då avsaknaden av det kommer innebära en säker död i det framtida kriget.
Men som sagt, det är en skruvad teori som jag inte själv tror på, men visst börjar man ibland fundera på de mest orimliga sakerna... Hur kan det vara så viktigt att vaccinera 100% av världens befolkning med ett "vaccin" som inte fungerar och som alla friska människor klarar sig utan egentligen?
Men makthavarna (kanske inte alla) VET detta men vill inte skrämma upp befolkningen utan skyller på en förkylning/influensa istället.
"Vaccinet" är således något positivt då avsaknaden av det kommer innebära en säker död i det framtida kriget.
Men som sagt, det är en skruvad teori som jag inte själv tror på, men visst börjar man ibland fundera på de mest orimliga sakerna... Hur kan det vara så viktigt att vaccinera 100% av världens befolkning med ett "vaccin" som inte fungerar och som alla friska människor klarar sig utan egentligen?
kruvajang gav ett bra svar här:
(FB) Varför beslutas det om en vaccinationsvecka i mars - då den gör som minst nytta?
Jag rekommenderar er att läsa denne användares inlägg istället för en massa trams från foliehattar som är helt ute och turnerar. (Vilket krig? Vilket gift? Kina och Ryssland implementerar också massvaccinering och vaccinpass.
)Mest troligt är det att det handlar om att etablera ett globalt socialt kreditsystem liknande det som det redan experimenteras med i Kina. Man vill få ordning på världen helt enkelt. Jag förstår och sympatiserar med den logiken.