2021-11-18, 19:32
Medlem
Conceptions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av letsgobrandon
Nä hans siffror avsåg ju hela befolkningen. Dina siffror endast andel av smittade som dött.
Precis, andel smittade som dött. Om hela befolkningen blir smittad och samtidigt inte är vaccinerade så stämmer opaques siffror och fler skulle dö.
Citera
2021-11-18, 19:32
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
Kom ihåg att beställa nytt vaccinpass om ni gjorde det för ett tag sedan. Det gamla gällde bara i 90 dagar:

https://covidbevis.se/vaccinationsbevis-web/

Vad jobbig att beställa vaccinpass hela tiden. Är det inte bättre att bli chippad?
Citera
2021-11-18, 19:35
Medlem
neiges avatar
Jag ska på julbord i december med jobbet men det är under 100 pers gissar jag. Är inte meningen med vaccin att man ska kunna blanda ovaccinerade med vaccinerade. Är vaccinet halvdant så att man kan smittas ändå?
Citera
2021-11-18, 19:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av neige
Jag ska på julbord i december med jobbet, kommer vara i ett hotell tror jag men det är under 100 pers tror jag. Är inte meningen med vaccin att man ska kunna blanda ovaccinerade med vaccinerade.
Är vaccinet halvdant så att man kan smittas ändå?
vaxxet är värdelöst. det borde inte ens få kallas för vaxx.

ett vaxx gör en immun för evigt. tills jorden slutar snurra.

fast man har nog hunnit sluta snurra själv efter sprutan.
Citera
2021-11-18, 19:37
Medlem
Opaques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Vad jobbig att beställa vaccinpass hela tiden. Är det inte bättre att bli chippad?

Det gör bara "Early Adopters"

Tids nog så hittar man ett gäng köpta kasparfigurer och drar igång världens reklamkampanj för hur lätt och ledigt livet blir som chippad människa.
Citera
2021-11-18, 19:38
Medlem
Citat:
Jag ska på julbord i december med jobbet men det är under 100 pers gissar jag. Är inte meningen med vaccin att man ska kunna blanda ovaccinerade med vaccinerade. Är vaccinet halvdant så att man kan smittas ändå?
Ja!
Citera
2021-11-18, 19:38
Medlem
DerRoteBarons avatar
Citat:
Meningen med sprutan är att du ska ta den. Först en gång, sen två gånger, sen tre gånger, ja, så många gånger som du går med på det helt enkelt.
Citera
2021-11-18, 19:39
Medlem
Opaques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WalkerD
vaxxet är värdelöst. det borde inte ens få kallas för vaxx.

fast man har nog hunnit sluta snurra själv efter sprutan.

OK.

Ta inte det då
Citera
2021-11-18, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WalkerD

Det där stämmer inte. Det finns flera vaccin som håller en viss tid, till exempel 10, 20, 30, 40 år osv.
Citera
2021-11-18, 19:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sonafnorr
Det där stämmer inte. Det finns flera vaccin som håller en viss tid, till exempel 10, 20, 30, 40 år osv.
ja okej. men ett vaxx avtar inte 6 mån som covid vaxxet gör...
Citera
2021-11-18, 19:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Opaque
OK.

Ta inte det då
väntar tills vaxxpolisen kommer och brottar ner mig!
Citera
2021-11-18, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Conception
Precis, andel smittade som dött. Om hela befolkningen blir smittad och samtidigt inte är vaccinerade så stämmer opaques siffror och fler skulle dö.

Nope. Eftersom väldigt många har inga eller lindriga symtom så dom testar sig aldrig och hamnar inte med i den statistiken. Det är bara inse: covid-19 är rätt harmlös
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in