Citat:
Jag kan berätta vad han sa om situationen hemma. Han sa till mig samma sak som i socialen. Hermodsdal är ett mycket farligt område. Där skjuter kriminella gäng på varandra. Det är farligt för vuxna att gå där på dagarna. Och Beata höll sina barn, inklusive sin 7-årige son, ute till 21:00. C visade mig en video på hur han förde sin son till huset i mörkret, och barnets mamma öppnade inte dörren och tvingade sin son att stå bakom glasdörren och vänta. Själv gick hon in i källaren med en kvinna. Jag såg videon med mina egna ögon.
Nu börjar du att bita dig i svansen, liksom grästuggaren. Du för fram det förskräckliga i att B 'höll' sina barn ute till 21 (Tvingade hon dem?) i den ena meningen och i nästa skriver du att HAN (C) förde sin son i mörkret. Då lät alltså båda föräldrarna 7-åringen vara ute när det var mörkt. Eller menar du att C hittade pojken ute när han varit ute och snurrat och tog honom med sig hem? Var det B ensam som hade ansvar för barnen för att C var ute på annat? Tog inte C något ansvar? Var befann sig C när B höll barnen ute?
Ingenstans i utredningen står det skrivet att pappan slagit barnen. Det här är din sjuka fantasi. Till och med Beata påstår ingenstans att pappa slog hennes barn. Så sluta hitta på historier. Samtidigt finns det ingenstans att hitta vad C sa till sitt försvar. Har ni glömt att kopiera hans berättelse från dokumentet?
Jag kan berätta vad han sa om situationen hemma. Han sa till mig samma sak som i socialen. Hermodsdal är ett mycket farligt område. Där skjuter kriminella gäng på varandra. Det är farligt för vuxna att gå där på dagarna. Och Beata höll sina barn, inklusive sin 7-årige son, ute till 21:00. C visade mig en video på hur han förde sin son till huset i mörkret, och barnets mamma öppnade inte dörren och tvingade sin son att stå bakom glasdörren och vänta. Själv gick hon in i källaren med en kvinna. Jag såg videon med mina egna ögon.
I utrednungen star "omsorgbrist". Förstår du vad det betyder? Barnen, enligt C, satt hungriga och väntade på att han skulle komma hem och laga middag åt dem. Hon pratade med sina vänner under den här tiden. Jag såg själv med egna ögon hur C köpte sig cigaretter efter jobbet, och godis till alla tre barn. Han gjorde ingen skillnad på barn. Men så berättade en nära vän för mig att Beata köpte godis till sina äldre söner i butiken, men hon köpte ingenting till sin 7-årige son. Är detta normalt beteende för en mamma? Och det faktum att hon förstörde barnets leksak bara för att inte ge den till С. Han tänkte inte leka själv, han ville att barnet skulle leka hemma hos honom. För att inte tala om att hon övergav sina fyra små barn i Polen och i smyg , utan att säga något till någon, åkte till Sverige. Är detta normalt beteende för en mamma?
Jag kommer att begära detta dokument från socialen och läsa det i sin helhet. Det är åtminstone inte anständigt att posta här bara vad Beata sa. En ärlig person borde ha lagt ut hela dokumentet, inte delar av det.
Hur är din mentala hälsa? Var fick du orden suga och slicka? Har du glömt att ta dina piller eller vad? Om du vill veta svaren på dina frågor, be om ett möte med C och se själv om han har ett stort ärr, kärring. Samtidigt kan du slicka och suga vad du vill. Jag tror inte att du kommer att bli nekad
Jag kommer att begära detta dokument från socialen och läsa det i sin helhet. Det är åtminstone inte anständigt att posta här bara vad Beata sa. En ärlig person borde ha lagt ut hela dokumentet, inte delar av det.
Hur är din mentala hälsa? Var fick du orden suga och slicka? Har du glömt att ta dina piller eller vad? Om du vill veta svaren på dina frågor, be om ett möte med C och se själv om han har ett stort ärr, kärring. Samtidigt kan du slicka och suga vad du vill. Jag tror inte att du kommer att bli nekad