2007-12-14, 09:16
Medlem
Sofia tvingades att kyssa Fredrik

http://www.expressen.se/noje/1.968040/de-tvingades-att-kyssa-varandra

Om det fortfarande var någon som trodde att Sodia ahde det minsta intresse för Fredrik så lär även dessa inse hur det ligger till nu.
Citera
2007-12-14, 09:16
Medlem
mmas avatar
Fredrik har en läskig effekt på mig, jag är kille, men jag får fan moderskänslor för han... hjälp han nån!
Citera
2007-12-14, 09:19
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdfasdf
http://www.expressen.se/noje/1.966435/fredriks-nya-forsok

Patetiskt av Fredrik...

alla såg det komma utom han själv...
Bra att Lena har så mycket självrespekt att hon skiter i honom.

Patetiskt? han kom väl fram till att han valt fel, vilket ju helt klart han gjorde. Jag hoppas han får ihopd et med Lena.
Citera
2007-12-14, 09:30
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Underbart men pinsamt avsnitt.

-Var inte Fredrikl slående lik Stig-Helmer när han virrade omkring och letade efter hotellet?

-Klarar ni av att titta när Fredrik skall försöka sig på att utgjuta sina kärleksförklaringar över Sofia? Jag lider genuint med honom

-Vadå vågar inte äta rött kött? Prova så skall ni få se att det är gott.
Han är nog det menlösaste karlämnet jag sett. Absolut inget driv eller fantasi för att göra ngt romantiskt. Att han sedan flippade ut i vattnet var antagligen droppen för tösastackarn, vem väljer en ickesimmkunnig halvidiot när man kan få en livs levande äkta man i så gott som varje vik?
Att dom sedan valde coca-cola vid första middagen säger allt, en riktig man beställer in lite svalkande sangria eller ngt kallt vitt. Coca-cola
Citera
2007-12-14, 09:36
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konsensus
Håller med till viss del... Men kan tänka mig att hans ´vulgära´ utseende spelade en avgörande roll...

Jo, Uffe Svärdh har levt ett hårt liv, kört lastbil, levt på snabbmat och rökt 3 paket cigg om dan. Sen har han rekordbantat också precis som Uffe Larsson och det har inte gjort honom snyggare. MEN Uffe har personlighet, han kan bjuda på sig själv, kan vi inte få se mer av Uffe i rutan??
Citera
2007-12-14, 09:42
Medlem
Jessica - "Ja, fish betyder ju typ fisk. Då tog jag kött.", på ett ungefär. Angående att hon inte kunde läsa menyn.
Citera
2007-12-14, 10:15
Medlem
9106s avatar
Det var bedrövligt att se dom igår.
Dom två paren som fick ihop det, fine, verkar vara vettiga människor.

Men dom resterande två?
Fredrik är sjukt socialt missanpassad, aldrig sett något liknande.
Coca-Cola med sugrör till middagen,
Jessica "Lissabon är väl ett land, eller?" .. "Fish är ju fisk.. så jag tog kött"
"Ett kors, ja men det är väl lika som frihetsgudinnan? Typ samma"
sen äter dom inte rött kött - såna där som får en att skämmas när man är utomlands.

Förövrigt så är Uffe Svärdh det vidrigaste jag sett, lönnfet, äckliga tatueringar, ringar i öronen som nån jävla pirat - VIIDER
Citera
2007-12-14, 10:33
Medlem
Kadeks avatar
Såg inte gårdagens avsnitt men min flickvän berättade om alla höjdpunkter, den trevliga middagen på cypern samt snorklingen som min tjej tyvärr ej klarade av att se på. Nu väntar jag spänt på reprisen. Ibland var det ganska plågsamt att kolla på programmet, särskilt när Fredrik eller Karl-petters blåsta brudar var med.

Fredrik måste ta tag i sitt liv och träffa andra människor, gärna av det motsatta könet. Han verkar sjukt blyg, fattar inte att han pallade att ställa upp på programmet. Att han sedan valde bimbobruden för den genuint intresserade bondtösen är bara för mycket! Mycket beror nog på hans uppfostran, uppassad av morsan och inställd hela livet på att han skall ta över gården. Vem hade inte blivit knäpp av det!
Citera
2007-12-14, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 9106
"Ett kors, ja men det är väl lika som frihetsgudinnan? Typ samma"

Men det var ju inte ens rött. På sin höjd ltie skiftande i rosa men det var ju nästan helt genomstekt. På restaurang i Sverige får man ju det knappast mer genomstekt än så. Snarare tvärtom.

Det skulle dock förvåna mig om de två varit ute på restaurang i Sverige. Om man undantar McDonalds då förstås.
Citera
2007-12-14, 11:21
Medlem
asdfasdfs avatar
http://www.flashback.org/showpost.php?p=9278191&postcount=1699

Citat:
Så gick första natten
Fredrik Karlsson, 24, Sofia Erlandsson, 23

- Vi pratade lite på kvällen, men hon hade sin syster med sig och sen åkte de hem.
inget gullande?
- Nej, det blev bara så. Men hon hade ju sin syster där ... så det kanske påverkade allt lite.

ja, patetiskt mma. Alla såg det komma utom honom. Iofs trodde väl vissa här att Lena var så kär i honom och är så pass ful att hon inte har råd att säga nej till honom. Nu verkar det inte vara så, utan hon dissar honom och kallar honom desperat... med all rätt förmodligen. Hon passade honom bättre men han tyckte väl att den andra bruden var snyggare och valde henne därför, därför blidde det ingenting med någon... den som gapar efter mycket...
Citera
2007-12-14, 11:23
Medlem
kan inte någon snäll person slänga upp snorklingen på youtube för den late?
Citera
2007-12-14, 11:49
Medlem
http://www.youtube.com/watch?v=OAbhpssTXzI

En lite småkul intervju som någon remixat men ändå lyckats med att fånga själva essensen i Fredrik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in