Citat:
Ursprungligen postat av
ColaKex
Marcus och Isabell känns ytterst tveksamt om det mynnar ut i kärlek. För inte allt för länge sedan så stötte jag på en dyngrak Marcus på en finlandskryssning utan Isabell

Ska tilläggas att jag aldrig såg han kladda på någon tjej då ifs...
Aha alltid tacksamt med lite insiderinfo, kanske att det rann ut i sanden för Marcus och Isabell tlll slut då? Annars tycker jag dem verkade vara rätt så samspelta, nästan mer som om Marcus kanske inte var så intresserad i slutändan när verkligheten sjönk in och Isabell började ställa krav. Marcus tycker jag har växt som person i mina ögon och rätt så modigt av honom att våga gå sin egen väg.
Citat:
Ursprungligen postat av
Z0DIAC
Daniel och Alexandra vilket skämt. Varför inte lägga energi på blondinerna istället där det faktiskt fanns potential till ett seriöst förhållande. Han hade världens chans ..
Yepp men samtidigt så måste det ju finnas attraktion och intresse vilket det tydligen inte fanns tillräckligt av från hans sida. Sedan får man ju intrycket av att det är lite av och till med Alexandra, förmodligen så passar inte deras barn ihop eller så sjönk verkligheten in.
Citat:
Ursprungligen postat av
TimTebow
Var det inte fler än 1 bonde som TV4 valde att inte följa? Brukar väl vara typ 8 bönder och 4 väljs ut. Varför visades inte övriga 3?
Hursomhelst så verkade den tjejen (Ida?) lite udda. Sökte till BSF men ville inte vara med på TV.

Inte ens en snabb intervju nu när hon redan blivit vald verkade hon vilja ställa upp på.
Annars också trist att Lisa inte var med i sista avsnittet, hade varit intressant att få höra hennes åsikter också. Men tycker helt klart att Pontus var vettigaste bonden i år.
Stefan framstod som riktigt korkad, visserligen glad och så men det brukar korkade personer ofta vara.

Norrlänningen gjorde ju ett mycket korkat val. Och ja Marcus var ju rakt igenom creepy, men det kan ju man kanske beskylla redigeringen för, men bara delvis.

Övriga 3 hade väl ingen kärlek att visa upp?
Att Ida inte väl ställa upp på TV gör väl henne till den mest vettiga personen i Bonde söker fru programmet.
Lisa hade nog bättre för sig än att ställa upp på Bonde söker fru.
Vilken konstig slutsats du drar av Stefan och på vilket sätt skulle han vara korkad? Han är ju snarare levnadsglad och sprider glädje runt omkring sig. Hanna och han passar ju perfekt ihop, så hur kan det vara ett fel val?