Citat:
Ursprungligen postat av AxelFoley
Måste bara klargöra en sak, och det är att Sofia inte är någon mediahora som bara vill synas i TV & tidningar, hon är inte den typen alls. Vet inte direkt varifrån ni fått den bilden av henne, men det förnekar jag bestämt.
Att hon (enligt en annan av hennes bekanta här på FB) nu ångrar att hon var med i programmet stärker väl bara mitt påstående att hon inte ställde upp för att synas i TV.
Sofia är en lugn och väldigt snäll tjej som inte medvetet gör någon ont. Och om hon nu efter semestern dumpade Fredrik (vilket jag inte vet om det stämmer eller ej) så är det inte för att hon hade fått sin semester och sina stunder i rampljuset. Hon är helt enkelt inte en sån person.
Ta det från någon som känt henne ett tag.
Du kan ju dra den valsen för någon annan. Du tycks ju förövrigt knappt känna henne så varför skulle du veta om hennes innersta känslor. Hagamannens fru & vänner trodde också han var en hyvens kille. Det man ska döma människor efter är deras handlingar inte efter vad de påstår att de står.
Hennes beteende talar för sig själv.
* Sofia skrev brev till två bönder. (eller kanske än fler?)
* Hon väljer att gå med i ett dejtingprogram med en kille som hon aldrig haft det minsta intresse för.
* Hon hånglar upp Fredrik när hon egentligen bara vill hem.
* Hon offrar sin kropp & själ för att håna honom.