2007-12-13, 01:34
Medlem
AxelFoleys avatar
Måste bara klargöra en sak, och det är att Sofia inte är någon mediahora som bara vill synas i TV & tidningar, hon är inte den typen alls. Vet inte direkt varifrån ni fått den bilden av henne, men det förnekar jag bestämt.

Att hon (enligt en annan av hennes bekanta här på FB) nu ångrar att hon var med i programmet stärker väl bara mitt påstående att hon inte ställde upp för att synas i TV.

Sofia är en lugn och väldigt snäll tjej som inte medvetet gör någon ont. Och om hon nu efter semestern dumpade Fredrik (vilket jag inte vet om det stämmer eller ej) så är det inte för att hon hade fått sin semester och sina stunder i rampljuset. Hon är helt enkelt inte en sån person.

Ta det från någon som känt henne ett tag.
Citera
2007-12-13, 01:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skumfidusen
Jessicacitat:

"Grisbäbisar"
skärde (istället för skar)
"vet inte om Lissabon är en huvudstad eller ett land"
"jag fattar ingenting..varför har de inte menyer på svenska" (på en restaurang i Lissabon

Människan borde spärras in!!

Ha, ha... Ibland undrar man vad som rör sig i människors huvuden, inte mycket uppenbart.
Fast när jag var till Lissabon senaste gången så hade de faktiskt en meny på svenska, förstod dock inte ett ord av det som stod.
Vi skrattade så vi tjöt åt menyn sedan kom kyparen och frågade vad som stod på? Vi frågade om vi kunde få en meny på engelska istället, då gick det genast bättre.
Citera
2007-12-13, 03:31
Medlem
din_kompiss avatar
Det jag mest la märke till i onsdagens program var att Linda Isaksson såg mycket äldre ut än hon brukar, såg riktigt rynkig ut ju..
Citera
2007-12-13, 04:01
Medlem
Rökhostas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av din_kompis
Det jag mest la märke till i onsdagens program var att Linda Isaksson såg mycket äldre ut än hon brukar, såg riktigt rynkig ut ju..

Du har rätt,hon såg ut som en gammal häst.
Citera
2007-12-13, 05:41
Medlem
Miss Förstånds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AxelFoley
Måste bara klargöra en sak, och det är att Sofia inte är någon mediahora som bara vill synas i TV & tidningar, hon är inte den typen alls. Vet inte direkt varifrån ni fått den bilden av henne, men det förnekar jag bestämt.

Att hon (enligt en annan av hennes bekanta här på FB) nu ångrar att hon var med i programmet stärker väl bara mitt påstående att hon inte ställde upp för att synas i TV.

Sofia är en lugn och väldigt snäll tjej som inte medvetet gör någon ont. Och om hon nu efter semestern dumpade Fredrik (vilket jag inte vet om det stämmer eller ej) så är det inte för att hon hade fått sin semester och sina stunder i rampljuset. Hon är helt enkelt inte en sån person.

Varför tackade hon inte nej till att åka iväg på semestern då?
Citera
2007-12-13, 06:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
Artikel om P-I:
http://www.na.se/artikel.asp?intId=1260256

Vilket kul knä Perra har
Citera
2007-12-13, 06:31
Medlem
Alla bönder valde fel. Men roligast var när Anders fick frågan om han trodde på kärlek vid första ögonkontakten (eller något i den stilen) och bredde på som fan att han föll för Isabel redan vid speeddaten. När sedan subban fick frågan lät hon inte lika säker och Anders blev röd som en tomat, förmodligen inte p.g.a att han kände sig smickrad. Föga förvånande då hon flera gånger sagt att hon inte vill lämna "den här gården".
Citera
2007-12-13, 08:46
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucky_star
Spännande vecka sa Sussanne. Var de alltså bara på gården i en vecka?

Tycker att Uffe såg väldigt sliten ut jämfört med Per-Inge trots att de nästan är jämngamla. Men det är klart.. Uffe har redan haft en stroke.
Citera
2007-12-13, 09:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nitrobensen
Alla bönder valde fel. Men roligast var när Anders fick frågan om han trodde på kärlek vid första ögonkontakten (eller något i den stilen) och bredde på som fan att han föll för Isabel redan vid speeddaten. När sedan subban fick frågan lät hon inte lika säker och Anders blev röd som en tomat, förmodligen inte p.g.a att han kände sig smickrad. Föga förvånande då hon flera gånger sagt att hon inte vill lämna "den här gården".

Nej inte sussanne!
Citera
2007-12-13, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AxelFoley

Du kan ju dra den valsen för någon annan. Du tycks ju förövrigt knappt känna henne så varför skulle du veta om hennes innersta känslor. Hagamannens fru & vänner trodde också han var en hyvens kille. Det man ska döma människor efter är deras handlingar inte efter vad de påstår att de står.

Hennes beteende talar för sig själv.
* Sofia skrev brev till två bönder. (eller kanske än fler?)
* Hon väljer att gå med i ett dejtingprogram med en kille som hon aldrig haft det minsta intresse för.
* Hon hånglar upp Fredrik när hon egentligen bara vill hem.
* Hon offrar sin kropp & själ för att håna honom.
Citera
2007-12-13, 11:31
Medlem
Fredrik Karlsson - Hallands Don Juan! Hur kan han göra ett så korkat val där han dels förstör för Lena (som han gett falska förhoppningar), dels för sig själv (hur stor är chansen att han kan få ihop det med Sofia?).

Dalabonden Anders var den ende som gjorde rätt val
Citera
2007-12-13, 12:08
Medlem
Andremasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JB9
Du kan ju dra den valsen för någon annan. Du tycks ju förövrigt knappt känna henne så varför skulle du veta om hennes innersta känslor. Hagamannens fru & vänner trodde också han var en hyvens kille. Det man ska döma människor efter är deras handlingar inte efter vad de påstår att de står.

Hennes beteende talar för sig själv.
* Sofia skrev brev till två bönder. (eller kanske än fler?)
* Hon väljer att gå med i ett dejtingprogram med en kille som hon aldrig haft det minsta intresse för.
* Hon hånglar upp Fredrik när hon egentligen bara vill hem.
* Hon offrar sin kropp & själ för att håna honom.

Nu har jag nog missat en del, men Sofia, var det hon med blogginlägget?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in