2010-10-21, 17:08
Medlem
Den kvinnliga bonden (glömt namnet) verkara vara en sån riktigt surkärring!!
Det märks på henne att hon kan nog va jävlit tjurig av sig...fyfan.

Sen att hon ser ut som en utomjording med dåliga tänder gör ju inte saken bättre.
Mår fan illa så fort jag ser henne...stäng käften för helvete

Värdelös säsong kommer detta bli.
Citera
2010-10-21, 19:14
Medlem
rooobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xply1
Han har tio damer, varav fyra ska åka ut. Dessutom har han själv valt ut de tio från början. You fail.

Han hade åtta som stod på gräsmattan iaf. You fail.
Citera
2010-10-21, 19:52
Medlem
alroberts avatar
hela serien suger så brutalt dåligt men jag kollar bara på skiten för att jag har känt tomas typ hur många år som helst, lite kul att se han då, verkligen en riktigt flummig människa asså
Citera
2010-10-21, 20:19
Medlem
rooobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alrobert
hela serien suger så brutalt dåligt men jag kollar bara på skiten för att jag har känt tomas typ hur många år som helst, lite kul att se han då, verkligen en riktigt flummig människa asså

Hur länge har du känt honom? Har han haft några flickvänner tidigare? Något annat kul skvaller?
Citera
2010-10-21, 22:10
Medlem
alroberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rooobb
Hur länge har du känt honom? Har han haft några flickvänner tidigare? Något annat kul skvaller?
Nja asså jag känner han inte såhär bra, jag har mer känt han typ sålänge jag kan minnas, min bror är väldigt bra kompis med han, Vad jag vet så sa min mamma att hon tror att han aldrig haft nån riktig flickvän och att hon har pratat miljoner gånger med honom om tjejer när han har varit med min bror
Hans mamma och pappa bor i ett hus som ligger typ 50m ifrån hans, han var rätt hårt kristen förr men det har han slutat med. Det var väll det jag kom på nu, plus att han är ett riktigt leksand fan haha

tyvärr inget roligare vet jag om honom
Citera
2010-10-21, 22:43
Medlem
xply1s avatar
Citat:
Han hade åtta som stod på gräsmattan iaf. You fail.
Okej, jag failade på det. Jag reagerade mest emot att du drog in din smygrasism i den här tråden.
Jag tror dock inte att Tomas valde bort pakistanskan pga hennes utseende eller härkomst, han hade nog redan sett henne på bifogad bild i brevet. Snarare var det väl språksvårigheterna (engelskan) som satte stopp för vidare kommunikation.
Citera
2010-10-22, 19:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xply1
Okej, jag failade på det. Jag reagerade mest emot att du drog in din smygrasism i den här tråden.
Jag tror dock inte att Tomas valde bort pakistanskan pga hennes utseende eller härkomst, han hade nog redan sett henne på bifogad bild i brevet. Snarare var det väl språksvårigheterna (engelskan) som satte stopp för vidare kommunikation.

Jo, med sådana språksvårigheter hade jag också valt bort henne!
Citera
2010-10-23, 17:56
Medlem
Citat:

Genomsnäll, särskilt religiös är han inte, skön att snacka med.
Citera
2010-10-24, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unpredictable
Förstår inte vad de har sitt förnuft, han ser inte bra ut någonstans. Ursh! Kan tänka att det kan vara för att få lättare ragg sedan efter att ha varit med i Teve. De kanske tänker lite längre.

Men vet vem, de kanske är tänd på den fule ankungen...

Om alla gick strikt på utseende skulle nog de flesta vara singel utom det "vackra folket".
Citera
2010-10-24, 18:32
Medlem
Schnauzers avatar
Vad heter Bob Dylan låten som är med i veckans avsnitt?
Citera
2010-10-24, 18:50
Medlem
irrblosss avatar
Såg veckans avsnitt först idag på tv4play. Vilken våp den där Gert är. Ville slå honom på käften flera gånger för att få ner honom på jorden, och då är jag ändå emot våld...
Citera
2010-10-24, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schnauzer
Vad heter Bob Dylan låten som är med i veckans avsnitt?

I Want You.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in