2007-12-14, 11:50
Medlem
Andremasks avatar
Jessica åkte hem samtidigt som produktionsbolaget!
Tror jag skrattar mig halvt fördärvad över Fredriks amorösa eskapader. Trodde han verkligen på det själv någon gång? Eller var han så uppkåtad av Sofia att han inte kunde tänka klart för fem öre?
Citera
2007-12-14, 11:55
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 9106
Coca-Cola med sugrör till middagen,

APP APP! inget fel på coca cola med sugrör!
Citera
2007-12-14, 11:58
Medlem
haxxels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Att dom sedan valde coca-cola vid första middagen säger allt, en riktig man beställer in lite svalkande sangria eller ngt kallt vitt. Coca-cola

Jag funderade på ifall någon av dom var nykterister? Jag har inte sett någon alkohol när de varit hos Fredrik? Fast undantaget är väl champagnen igår. De andra har ju druckit vin och öl nästan i varje inslag
Citera
2007-12-14, 12:04
Medlem
Blir det något avslutande avsnitt och isf när?
Citera
2007-12-14, 12:10
Medlem
Hunnerkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chrjac
Blir det något avslutande avsnitt och isf när?
Onsdag nästa vecka.
Citera
2007-12-14, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mma
APP APP! inget fel på coca cola med sugrör!
När du har en ´romantisk dejt? Kom igen nu!
Sugrör är för barn dessutom!
Citera
2007-12-14, 12:43
Medlem
jamenvaddårås avatar
Ni glömmer bort att det finns skitmånga bönder som är lika knepiga som de här, majoriteten av dem skulle jag gissa.

Det är därför de har valt just bönder till programmet, för att de är halvknäppa, det hade inte varit lika kul med börsmäklare söker fru.
Citera
2007-12-14, 12:46
Medlem
Isnatts avatar
För flera år sedan så lurade jag ner min hund i en sjö, jag ville att den skulle simma. Jag hoppade efter och försökte lära den att vattnet inte var farligt. Hunden simmade runt i cirklar med huvudet precis ovanför vattenytan och klöste mig rejält på bröstet i sitt försök att komma upp ur vattnet. Dock gnydde hon inte..

Kom och tänkte på den händelsen i går av nån anledning

Fredrik skulle nog behövt tillbringa några timmar snorklandes i hotellets tempererade pool innan han gav sig ut på havet. Jag skrattade rakt ut när han bockade huvudet rakt fram och fick snorkeln under vattnet och instruktören försökte fixera Fredriks huvud så att han inte skulle göra om det
Citera
2007-12-14, 12:50
Medlem
Windforces avatar
ingen som spelet in och kan ladda upp när fredrik snorklar ?
Citera
2007-12-14, 12:50
Medlem
Carl Serungs avatar
Jag har inte följt detta ,men han de där mongobonden med brillorna, är det han som är Fredrik? Vad hände med honom+ fick han nån Donna? läste i nån tidning att han valde nån annan brillorm..?
Citera
2007-12-14, 13:15
Medlem
Andremasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Jag har inte följt detta ,men han de där mongobonden med brillorna, är det han som är Fredrik? Vad hände med honom+ fick han nån Donna? läste i nån tidning att han valde nån annan brillorm..?

Jepp, det är Fredrik. Och han fick inte "gömma korven" med bruden han hade valt ut. Den andra bruden som fick åka hem har sedan dess deklarerat att hon INTE skulle vilja ha med honom att göra igen
Citera
2007-12-14, 13:22
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andremask
Jepp, det är Fredrik. Och han fick inte "gömma korven" med bruden han hade valt ut. Den andra bruden som fick åka hem har sedan dess deklarerat att hon INTE skulle vilja ha med honom att göra igen

haha ok?! Fick dom andra gömma korven då? Programmet som sänds nästa vecka, får man se "hur det gick sedan" eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in