2022-06-24, 08:31
Medlem
Cherie-xxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Har sett de svenska avsnitt som gtt och ngra frn de brittiska och tycker vl inte att de r s speciellt men frstr verkligen inte all kritik programmet fr.
Alla har vl sett nakna kroppar frr eller!?
Och konceptet r ju inte vrre n hittep-programmen Paradise Hotel, X on the beach mfl. Hr r de ju i alla fall riktiga kroppar och riktiga mnniskor. Inte ngra plastbrudar med lppar som babianrvar.
Sen knns de som de svenska ska vara lite vl PK, men de r vl kanske inte s konstigt nr RFSL r med i produktionen.
Blir lite komiskt att de inte vljer bort ngon och allt ska vara s snllt samtidigt som de ska vara s "modernt" att man sger kuk och fitta om knsorganen.
Programmet knns lite som ett informationsprogram frn UR, utan muslimer.
Ja frstr om gamla mnniskor tycker de r ett frfrligt program (de r vl inte rtt mlgrupp heller). De har nog inte frsttt hur mycket porr folk konsumerar och hur snea idealen hos unga idag r, men att yngre inte kan frst tanken med programmet r vldigt konstigt. Sen behver man ju inte tycka att sjlva programmet r bra.
Och att det skulle vara dateing blir ju lite ondigt d de trffas en stund och dagen efter ska utvrdera det hela, dr hade produktionen kunna tnkt lite lngre. Men skit samma

Mycket mera plast i den engelska versionen. De flesta hr p FB verkar fredra den engelska men jag gr inte det. Trots att de r nakna och sger cock och pussy r de nd uptighta engelsmn som r helt fixerade vid fjantiga detaljer. Tex "his cock is a little bit to long and skinny." "I dont like her toes." "A few little pussy hairs too much for my liking" etc.
Senast redigerad av Cherie-xx 2022-06-24 kl. 08:35.
Citera
2022-06-24, 11:54
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av falconer8
" smygporr"? Lever du p 1800- talet? Det viktorianska Storbritannien kanske?

Kanske stter du ven strumpor p nakna stol och bordsben? Nr ska folk lra sig att ALL nakenhet inte r porr?

Vi fds nakna det r inget konstigt med det. Vi r nakna nr vi tvttar oss, och somliga ven nr vi solar och badar!

Frstr mig inte p moralkrringar, av bda knen som p fullt allvar blir upprrda ver ngot sdant. " No sex please we are british " Patetiskt!
Vad lever du i fr verklighet?, folk tittar p detta fr att det r smygporr eftersom det r voueyr-naket, end of discusting!..discussion!
Citera
2022-06-24, 12:02
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cherie-xx
Mycket mera plast i den engelska versionen. De flesta hr p FB verkar fredra den engelska men jag gr inte det. Trots att de r nakna och sger cock och pussy r de nd uptighta engelsmn som r helt fixerade vid fjantiga detaljer. Tex "his cock is a little bit to long and skinny." "I dont like her toes." "A few little pussy hairs too much for my liking" etc.
Fast det pminner ju lite om din sjlvbild?, om du inte klarar hra att det finns folk som inte gillar detaljer av en kropp som du i din tur speglar dig sjlv igenom... s beror det frmodligen p att du lider av feminin sjlvknsla/sjlvfrtroende hur gr man nr en tjej/kille angriper en detalj p din kropp som itne gr att ndra p, du kontrar med att plocka fram den innestende defekten hos den personen

r det verkligen bttre med gull-versionen dr svenskarna str & ljuger om allt dom gillar enbart, bara fr att svenska mentaliteten tiger betyder inte det att vi inte kommer att f erfara deras detaljproblem med oss nr dom fr se oss ncka, i UK-versionen fr du en frsmak av verkligheten, nej jag tror inte att vra kulturer skiljer sig t nr det gller normer
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-06-24 kl. 12:13.
Citera
2022-06-24, 13:26
Medlem
falconer8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Vad lever du i fr verklighet?, folk tittar p detta fr att det r smygporr eftersom det r voueyr-naket, end of discusting!..discussion!

Nakenhet r inte smygporr! Vad lever DU i fr verklighet? r en mer relevant frga.

Du kan inte vara s gammal, antagligen fr ung fr att ha upplevt 80 & 90- talet. Speciellt om du tycker att detta r " smygporr".

Sdant hr r gammalt! Ett gammalt koncept! Tror att ganska exakt noll personer gr igng p sdant hr och/ eller upplever det som " smygporr." Och gr man det r man patetisk!
Citera
2022-06-24, 14:23
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Nakenhet r inte smygporr! Vad lever DU i fr verklighet? r en mer relevant frga.

Du kan inte vara s gammal, antagligen fr ung fr att ha upplevt 80 & 90- talet. Speciellt om du tycker att detta r " smygporr".

Sdant hr r gammalt! Ett gammalt koncept! Tror att ganska exakt noll personer gr igng p sdant hr och/ eller upplever det som " smygporr." Och gr man det r man patetisk!
Ta och ls p lite om voyeurism, och om du inte blev ens inneboende upphetsad av topless-trenden p 80-90 talet s r du asexuellt strd

Om du istllet enbart kan g igng p en naken kvinnokropp som sexualiserats av kvinnan sjlv infr DIG av tr till dig i nn slags parningsakt eller striptease d r du och resten av mn-skligheten som r porrskadade & har fel p det sexuella jaget & har haltande kvinno & manssyn
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-06-24 kl. 14:31.
Citera
2022-06-24, 14:27
Medlem
Enmansdemos avatar
dubbel
Citera
2022-06-24, 14:32
Medlem
falconer8s avatar
Citat:
Ta och ls p lite om voyeurism, och om du inte blev ens inneboende upphetsad av topless-trenden p 80-90 talet s r du asexuellt strd

Om du istllet enbart kan g igng p en naken kvinnokropp som sexualiserats av kvinnan sjlv infr mannen i nn slags parningsakt eller striptease d r du och resten av mnnen som har haltande mans & kvinnosyn

Du grabben, jag vet mycket vl vad voyeurism innebr! Det visste jag innan du var fdd! Det r snarare du som lider av ngon slags sexuell strning om du gr igng p detta trtta tv- program!
Citera
2022-06-24, 14:39
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Du grabben, jag vet mycket vl vad voyeurism innebr! Det visste jag innan du var fdd! Det r snarare du som lider av ngon slags sexuell strning om du gr igng p detta trtta tv- program!
Min voyuerism slr enbart p ifall kvinnokroppen ser rtt ut enligt mig, s d r det vl inte rttvist att sga att jag gr igng p det hr programmet? jag har avfrdat alla kvinnokroppar i svenska versionen hittills och jag har blivit avtnd pga av fulheten

Vad skulle skilja mig frn dig dr undrar jag? om du skulle f se din personliga kvinno-normkropp i detta program, d sitter du helt avtnd & vntar p att hon ska brja rikta blicken mot dig eller har jag fel? ge mig ett skl till varfr du inte skulle bli sexuellt attraherad

Jag vet att det finns mnga sexuella avvikare drute som sjlv mste
vara nakna fr att aktivera den manliga blicken, dessa gubbar gr igng p sin egen
nakenhet i kombination, s prva ta av dig klderna nr du tittar p nsta avsnitt
av naked attraction
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-06-24 kl. 14:51.
Citera
2022-06-24, 14:50
Medlem
falconer8s avatar
Citat:
Min voyuerism slr enbart p ifall kvinnokroppen ser rtt ut enligt mig, s d r det vl inte rttvist att sga att jag gr igng p det hr programmet? jag har avfrdat alla kvinnokroppar i svenska versionen hittills och jag har blivit avtnd pga av fulheten

Vad skulle skilja mig frn dig dr undrar jag? om du skulle f se din personliga kvinno-normkropp i detta program, d sitter du helt avtnd & vntar p att hon ska brja rikta blicken mot dig eller har jag fel?

Ingenting skiljer vl oss t p den punkten antar jag. Men jag skulle nd inte kalla det " porr". Inte ens mjuk sdan. I s fall var det porr ocks nr Aschberg hade nakna mnniskor i tv - studion fr mnga r sedan.

Och det var vldigt oerotiskt vill jag minnas! Utom nr Ylva- Maria Thompson kldde av sig i hans program!
Citera
2022-06-24, 15:13
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ingenting skiljer vl oss t p den punkten antar jag. Men jag skulle nd inte kalla det " porr". Inte ens mjuk sdan. I s fall var det porr ocks nr Aschberg hade nakna mnniskor i tv - studion fr mnga r sedan.

Och det var vldigt oerotiskt vill jag minnas! Utom nr Ylva- Maria Thompson kldde av sig i hans program!
andra sidan har du rtt i att man borde inte bli upphetsad av Naked Attraktion eftersom dessa tjejer vill att vi kollar p deras kroppar, vilket frtar pongen lite, p topless stranden r hon istllet careless och gr naivt i tron att hon r avsexualiserad fram tills dess att hon brjar krma sin nakna kropp infr ngon utvald & drigenom r hon i sjlvkontroll ver sin nakna sexualitet p bekostnad av den manliga blicken som sexualiserar hennes kropp s fort hon slutat bry sig om att vi sexualiserar hennes kropp

Utifrn den dialysen, varfr gick du igng p Ylva Maries nakenhet i egenskap av porrstjrna?
framfr Berit som bara var naturist hos Aschberg, jag har nmligen ett minne av att ngon naturist hade rtt kroppsproportioner varfr det vart smyg-porr fr dig utifrn att careless nakenheten inte r att betrakta som porr enligt samhllet utan dr voyeristen har en sexuell avvikelse, drfr accepteras
Naked Bike Ride videoklipp p youtube trots att mngen sitter och brunkar till det, allts var det smygporr fr dig & mig utan att samhllet frstr hur dom gav bort detta gratis
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-06-24 kl. 15:35.
Citera
2022-06-24, 15:43
Medlem
falconer8s avatar
Citat:
andra sidan har du rtt i att man borde inte bli upphetsad av Naked Attraktion eftersom dessa tjejer vill att vi kollar p deras kroppar, vilket frtar pongen lite, p topless stranden r hon istllet careless och gr naivt i tron att hon r avsexualiserad fram tills dess att hon brjar krma sin nakna kropp infr ngon utvald & drigenom r hon i sjlvkontroll ver sin nakna sexualitet p bekostnad av den manliga blicken som sexualiserar hennes kropp s fort hon slutat bry sig om att vi sexualiserar hennes kropp

Utifrn den dialysen, varfr gick du igng p Ylva Maries nakenhet i egenskap av porrstjrna?
framfr Berit som bara var naturist hos Aschberg, jag har nmligen ett minne av att ngon naturist hade rtt kroppsproportioner varfr det vart smyg-porr fr dig utifrn att careless nakenheten inte r att betrakta som porr enligt samhllet utan dr voyeristen har en sexuell avvikelse, drfr accepteras
Naked Bike Ride videoklipp p youtube trots att mngen sitter och brunkar till det, allts var det smygporr fr dig & mig utan att samhllet frstr hur dom gav bort detta gratis

En bra frga. Jag vet inte riktigt varfr jag gick igng p nr Ylva- Maria strippade. 🤔

Men jag antar att hon var snygg p den tiden. Hade en ganska snygg kropp. Och att det var s random att hon kldde av sig naken i det tv- programmet.

Det var inte scriptat, vilket enligt mig gr en sdan situation mer upphetsande. Aschberg bara bad henne kl av sig, s gjorde hon det. Buskablyg har hon aldrig varit.

Det enda som toppar sdant ( enligt mig) r s.k enf - embarrassed naked female. Fan! Man r nog rtt kinky nr jag tnker efter.
Citera
2022-06-24, 17:30
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Det var inte scriptat, vilket enligt mig gr en sdan situation mer upphetsande. Aschberg bara bad henne kl av sig, s gjorde hon det. Buskablyg har hon aldrig varit. .
Bad Aschberg Ylva Marie att ta av sig klderna nr han gstade 1000 och 1 natt? eller var hon en av nudisterna i Diskutabelt ocks?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in