Citat:
Ursprungligen postat av
falconer8
Ingenting skiljer vl oss t p den punkten antar jag. Men jag skulle nd inte kalla det " porr". Inte ens mjuk sdan. I s fall var det porr ocks nr Aschberg hade nakna mnniskor i tv - studion fr mnga r sedan.
Och det var vldigt oerotiskt vill jag minnas! Utom nr Ylva- Maria Thompson kldde av sig i hans program!

andra sidan har du rtt i att man borde inte bli upphetsad av Naked Attraktion eftersom dessa tjejer vill att vi kollar p deras kroppar, vilket frtar pongen lite, p topless stranden r hon istllet careless och gr naivt i tron att hon r avsexualiserad fram tills dess att hon brjar
krma sin nakna kropp infr ngon utvald & drigenom r hon i sjlvkontroll ver sin nakna sexualitet p bekostnad

av den manliga blicken som sexualiserar hennes kropp s fort hon slutat bry sig

om att vi sexualiserar hennes kropp
Utifrn den dialysen, varfr gick du igng p
Ylva Maries nakenhet i egenskap av porrstjrna?
framfr Berit som bara var naturist hos Aschberg, jag har nmligen ett minne av att ngon naturist hade rtt kroppsproportioner varfr det vart smyg-porr fr dig utifrn att careless nakenheten inte r att betrakta som porr enligt samhllet utan dr voyeristen har en sexuell avvikelse, drfr accepteras
Naked Bike Ride videoklipp p youtube trots att mngen sitter och brunkar till det, allts var det smygporr fr dig & mig utan att samhllet frstr hur dom gav bort detta gratis