2022-06-08, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Jag frskte printscreena frn discovery+ igr, men skrmen blev bara svart. De har infrt ngon sprr.

Skummade igenom ngon artikel med en av personerna som var castingansvarig fr programmet. Drygt 200 personer hade skt. Alla var tvungna att g igenom flera tester med psykolog, kurator m.m. Var tydligen en hel del som inte blev godknda. S de som r med i programmet nu r toppskiktet p det mentala planet.

Du anvnde Chrome? r s med bde Netflix och HBO. Firefox funkar bra.
Citera
2022-06-08, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yxvokiahct
Kan svenska torrents brja leva lite eller. Fr er som ska spela in med t.ex OBS anvnd inte Chrome. D fr man blackscreen.
Avsnitten r gratis att se p Discovery+ om man skaffar ett konto.
Citera
2022-06-08, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Avsnitten r gratis att se p Discovery+ om man skaffar ett konto.

Nope
Citera
2022-06-08, 21:11
Medlem
Kan ngon dra upp fler screenshots p amazonen (den biffiga tjejen)
Citera
2022-06-08, 21:19
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hermanapa
Kan ngon dra upp fler screenshots p amazonen (den biffiga tjejen)

Tycker du att 19 kronor r fr dyrt? Kp ett konto fr 19 kr och se s mycket du vill.
Citera
2022-06-08, 21:27
Medlem
Jag har det men jag kan inte gra screenshots oavsett webblsare.
Citera
2022-06-08, 21:28
Medlem
Har det men jag kan inte gra screenshots oavsett webblsare.
Citera
2022-06-08, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OriginalBiceps
Ingen aning vad det kallas, men som sagt s r det inte "inne" med helrakat som ngon pstod.
Enligt min fru r en stor majoritet i badhusen helrakade. Alla ldrar.
Citera
2022-06-08, 22:09
Medlem
Kpte ett 19kr konto med reklam. 3st 1 minuters per avsnitt inte farligt.

Trkigt att de bara kr en deltagare per avsnitt
Citera
2022-06-08, 22:15
Medlem
Merwinnas avatar
Det r fr beklmmande, att svensk TV tog efter denna programid. Det trodde jag faktiskt inte. Jag trodde att vi hade NGON grns. Normala mnniskor stller ju inte upp p sdant, och ibland mste man skydda mnniskor ifrn dem sjlva. Det r nstan lyteskomik.

Detta kommer ju aldrig att frsvinna, utan det kommer att finnas p internet hela dessa personers liv ut, och frstra fr dem om de vill tvla om en hgre tjnst, eller gifta sig med en seris partner med hgre samhllsstllning... Det funkade fr Naken-Fia (i vrt kra kungahus), men hon r ocks det enda undantaget...

Citat:
Ursprungligen postat av peter_pung
Enligt min fru r en stor majoritet i badhusen helrakade. Alla ldrar.

Stirrar din fru p andra kvinnors underliv i badhuset? Hoppas att hon inte gr p samma badhus som jag...

Allts, det dr har jag svrt att tro p. Och angende "alla ldrar", s blir hret dr nere allt glesare och kortare med ren. Drfr kan det se ut som om en kvinna ver 55-60 r rakad, fast hon inte r det.
Senast redigerad av Merwinna 2022-06-08 kl. 22:18.
Citera
2022-06-08, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Det r fr beklmmande, att svensk TV tog efter denna programid. Det trodde jag faktiskt inte. Jag trodde att vi hade NGON grns. Normala mnniskor stller ju inte upp p sdant, och ibland mste man skydda mnniskor ifrn dem sjlva. Det r nstan lyteskomik.

Detta kommer ju aldrig att frsvinna, utan det kommer att finnas p internet hela dessa personers liv ut, och frstra fr dem om de vill tvla om en hgre tjnst, eller gifta sig med en seris partner med hgre samhllsstllning... Det funkade fr Naken-Fia (i vrt kra kungahus), men hon r ocks det enda undantaget...

Stirrar din fru p andra kvinnors underliv i badhuset? Hoppas att hon inte gr p samma badhus som jag...

Allts, det dr har jag svrt att tro p. Och angende "alla ldrar", s blir hret dr nere allt glesare och kortare med ren. Drfr kan det se ut som om en kvinna ver 55-60 r rakad, fast hon inte r det.
Stirrar? Nej, det har jag verkligen inte skrivit. Blundar du i badhuset?

Du fr tro vad du vill, men det r vad hon sger i alla fall. Ok, alla ldrar var kanske en verdrift, men en stor majoritet under 55 r i alla fall.
Senast redigerad av peter_pung 2022-06-08 kl. 22:22.
Citera
2022-06-09, 00:20
Medlem
sanchoos avatar
Knns som att personerna alltid vljer den med "bst" kropp? Aldrig den med minst kuk, kortast, eller hrigast fitta som klarar sig. Hyckleri
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in