Vad du än gör, behandla inte dina barn som de gör på fabrikerna i Indien. Där hänger de upp barnen i takfläktar och piskar dem på fötterna. Gör
inte det, din sinnessjuk idiot!!
Nu vet du i alla fall vad du
inte ska göra nästa gång du blir arg.
Citat:
Ursprungligen postat av
omjagvarenturk
Haha jösses.. Så för att ett barn gör fel, vilket den till största sannorlikhet vet om och att man blir arg, gör att barnet aldrig vill träffa sin pappa i framtiden?
Mina föräldrar läxade mig rejält redan som liten. Jag uppskattar det enormt,
så man slapp sluta som en mes, som dig.
Citat:
Ursprungligen postat av
Goldmansach
(FB) Sabbat ännu ett förhållande.
Låter som du behöver en psykolog
Lycka till
Så det visar sig att omjagvarenturk är en mes, trots allt. Räcker med att läsa hans trådstart här ovan.
Citat:
jag var arrogant,idiot och mådde dåligt psykiskt helt enkelt. Något mitt ex förstår nu. Var aldrig otrogen men har varit i dålig skick i många år pga tidigare förhållande. Har hela tiden skaffat en ny tjej för att dämpa det, utan att faktiskt ta tag i det och samtala med en psykolog.
Citat:
Det är väl där jag befinner mig just nu. Vet att tiden löser saker åt mig, men känner mig så hjälplös och deprimerad just nu att jag nästan överväger att ta mitt liv. Har flyttat hem, veckodialog med psykolog och anstränger mig för att ens klara av mitt vardagliga liv, jobbet.
Du kanske inte ska kolla folk mesar, och påstå att dina föräldrar läxade upp dig så att du inte blev en mes...