Citat:
Ursprungligen postat av
Alpoxen
Tror du det spelar någon roll för Virtanen att han blev friad? Visst, han hamnade inte i fängelse men han är fortfarande arbetslös.
Det är dock inte det värsta. Han kan ju knappt visa sig ute. Till skillnad från vad vissa kanske tror så kryllar det av Flashbackkrigare på krogarna på Söder. Sen bor de kanske i Hökarängen men de syns och hörs.
Det är därför jag bara går ut på tisdagar numera. Minst chans då att träffa på dessa.
Var var vi? Just det, Lambertz. Om idioten bara hade hållit käften hade vi inte en haft den här diskussionen. Men han kallar till presskonferens där han ska förklara vad som är otillåtet kladdande.
Det var en helt bisarr upplevelse. Karlen är ju helt klart inte normal. Ja jag har alltid hatat honom och visste väl att han förr eller senare skulle trampa i klaveret.
Att det skedde så här uppseendeväckande kunde jag inte ens drömma om. Fantastiskt Göran!
Citat:
Tror du det spelar någon roll för Virtanen att han blev friad? Visst, han hamnade inte i fängelse men han är fortfarande arbetslös.
Det var ju exakt det jag skrev, det spelar ingen roll om Virtanen, Ismail och Lambertz blir friade, pöbeln sliter dom i stycken och deras liv är för alltid förstörda.
Jag förstår att du hyser missaktning mot Lambertz, det gör jag också men det betyder inte att jag är redo att slänga honom under bussen som våldtäktsman för det.
Har du hängt med i Lambertz-fallet? Du borde i så fall ha koll på vem MÄ är, alltså EA. Hon bedriver ett besinningslöst förtals-korståg med alla män hon kan komma åt.
Läs gärna FUP:en om DU som finns här i tråden och om PA som finns här:
(FB) Förtalsmålet mot Lambertzkvinnan som ska upp i rätten i början av April
Då kanske du förstår vilken jävla rävsax som EA har riggat åt Lambertz.