Citat:
Ursprungligen postat av
Enoch.Thulin
Allt jag kan om amerikanskt rättsväsende har jag lärt av dig. Därav dessa två veckor du brukar tala om. Eller är det kanske nästa fredag, som du också ofta talar om?

Lycka till med hitta jag sagt om två veckor

Och nej, du bryr dig inte om saklighet och obejktivitet, så lärt av mig har du inte gjort nått av
Men försöker du verkligen berätta du inte förstår förhören och utredningen i utskotten inte är en domstol?
Försöker du verkligen berätta du inbillar dig detta tar två veckor att besluta om åtal?
Vad som ska komma på fredag är ingen som vet, och ingen påstår saker heller som trollfabrikerna som ni går på med hull och hår och påstår, men sen förlöjligade jag detta så svårt att ni TDS-trumpnissarna slutade ens säga det, då alla skratta åt er.
Och en sak är helt säker, tills på fredag har de inte beslutat om några åtal för trumpens statskuppsförsök.
Den större frågan är mer varför du pratar om orealistiska saker om hur rättsväsendet maler långsamt.
Det verkar som du inte förstår dessa grundläggande saker om USA rättssystem.
Börja inse att du har det väldigt jobbigt nu med objektiv saklighet, och det är som efter Den Första Stora Bedövande Tystnaden, sen efter den bara nonsens.
Och partisk?
Det är republikaner i förhör under ed som berättar allt detta, och du kallar dom för partiska, varför ställde dom sig inte på trumpen sidan? :boxer:
Jo, för de inte vill under ed begå mened, där ägd från början till slut här