2022-12-25, 00:05
Medlem
Poor.Boy.Valentines avatar
Världens pinsammaste uppviglare gör sitt för gjuta mod i de högerblivna. Falska förhoppningar kallas det dock för bland normala lefties, som gärna ser att han håller liv i cirkusen ett tag till så fler MAGA-terrorister hinner bli barskrapade.

Annars går pengarna till hammare, ammunition och automatkarbiner. Vilket alla snälla människor ogillar. Så nej, jag ser hellre att Twitchy har råd med lite ladd till nyår. Det förtjänar han...efter alla dessa Cameos han tvingats spela in på sistone.
Donald J. Blump@realDonaldBlump

The Unselect Committee's January 6th Report is a Hoax, no different than RUSSIA, RUSSIA, RUSSIA, and all of the other Scams that the Disinformation laden Democrats have been planting for years. If I weren't leading by a lot in the Polls, against both parties, this continuation of falsehoods and lies would end quickly. I won in 2016, did much better in 2020 (RIGGED!), and the Radical Marxists don't want to run against me or MAGA in 2024. I had almost nothing to do with January 6th. FREE
SPEECH!
Citera
2022-12-25, 01:08
Medlem
Poor.Boy.Valentines avatar
übermenschen Blumps elokventa formuleringar är något man bör ta efter. Sällan har jag sett någon texta så högerblivet och roligt på en och samma gång. Det måste sitta i generna, tror jag. Brad Parscale och Bill Stepien ska vara stolta. De två har verkligen lyckats storslaget med honom. Nu klarar han av att texta på egen hand, som ni kan se:
Merry Christmas to EVERYONE, including the Radical Left Marxists that are trying to destroy our Country, the Federal Bureau of Investigation that is illegally coercing & paying Social and LameStream Media to push for a mentally disabled Democrat over the Brilliant, Clairvoyant, and USA LOVING Donald J. Trump, and, of course, The Department of Injustice, which appointed a Special "Prosecutor" who, together with his wife and family, HATES "Trump" more than any other person on earth. LOVE TO ALL!
Senast redigerad av Poor.Boy.Valentine 2022-12-25 kl. 01:11.
Citera
2022-12-25, 11:24
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Nope, det var dom som var bak i limon som sade att de inte såg vad trumpen gjorde, SEN kom förstahandsvittnet, trodde du kunde låtsas bort detta
Och kom ihåg så väl hur ni TDS-trumpinissar sade det är hörsägen och har inte faktiskt sett, sen kom förstahandsvittnet och bekräfta vad trumpen ville försökte med.
Trams, dom som satt med i bilen var beredda att vittna under ed att det inte hade hänt. Sen sopades det hela under mattan givetvis.
Citera
2022-12-25, 11:47
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seppolundgren
Läs gärna jan6 rapporten.
Den kom ut för två dagar sedan och är på över 800 sidor. Jag utgår ifrån att du inte läst den på din fritid.

NYT har läst rapporten & dom har följande rubrik:
Jan. 6 Report Leaves Questions About What Happened in Trump's SUV
I artikeln framgår tydligt att detta enbart handlar om otydliga andrahandsuppgifter.
https://news.yahoo.com/jan-6-report-...l&guccounter=1

Citat:
Låt mig ochså tillägga hur tillfredsställande det är att se er försvara orange man hela vägen ner till avgrunden.
love it.
Jag tror du missförstår många tråddeltagares motiv om du tror att det handlar om att älska Trump. Det handlar nog mer om att nivån på propagandan här är så löjligt aggressiv & taffligt efterbliven att det är svårt att inte automatiskt anta en motsatt position. Idioter & övertydliga propagandister har sällan sanningen på sin sida.

Blandningen av lågpresterande ShareBlue-operatörer, andra avlönade shills & de obligatoriska psykfallen gör att man automatiskt blir intresserad av hur det egentligen ligger till. Så är det med Capitoliumtrådarna & så är det med alla andra liknande trådar de senaste 6 åren.
Senast redigerad av Enoch.Thulin 2022-12-25 kl. 11:52.
Citera
2022-12-25, 12:59
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Trams, dom som satt med i bilen var beredda att vittna under ed att det inte hade hänt. Sen sopades det hela under mattan givetvis.
haha, ser ni följer trumpens doktrin att han aldrig gjort nått fel.

Förstahandsvittnen berättar du har fel, och det finns inget att diskutera för dig.
Och vittnen ja, vill dom göra mened och om det blir en rättegång, ja, då är tiden då de ska vittna.
Tomma ord nu, betyder inget.

Det är sjukligt intressant att du inbillar dig veta bättre än förstahandsvittnen, kan du förklara denna hybris?

Och en intressant sak är att det du tar upp, det var när man inte hade ett förstahandsvittne berätta just detta, men sen kom det ett sådant och då blev det tyst sen, ja, tills nu och du hoppades någon hade glömt detta.
Citat:
Den kom ut för två dagar sedan och är på över 800 sidor. Jag utgår ifrån att du inte läst den på din fritid.

NYT har läst rapporten & dom har följande rubrik:
Jan. 6 Report Leaves Questions About What Happened in Trump's SUV
I artikeln framgår tydligt att detta enbart handlar om otydliga andrahandsuppgifter.
https://news.yahoo.com/jan-6-report-...l&guccounter=1

Jag tror du missförstår många tråddeltagares motiv om du tror att det handlar om att älska Trump. Det handlar nog mer om att nivån på propagandan här är så löjligt aggressiv & taffligt efterbliven att det är svårt att inte automatiskt anta en motsatt position. Idioter & övertydliga propagandister har sällan sanningen på sin sida.

Blandningen av lågpresterande ShareBlue-operatörer, andra avlönade shills & de obligatoriska psykfallen gör att man automatiskt blir intresserad av hur det egentligen ligger till. Så är det med Capitoliumtrådarna & så är det med alla andra liknande trådar de senaste 6 åren.
Vi vet att det inte handlar om älska alltid, utan rätt ofta om okunskap och att många TDS-trumpnissar är väldigt lätt lurade.

Och jag förstår du gråter över att den du satsade på var inget mer än en simpel bondfångare och inte klarade av att förlora valet.

Statskuppsförsöket är en realitet och trumpen är en av de som drog trådarna.

Och ni andra och om vi leker med tanken att det blir ett åtal, tror ni trumpen kommer sjunga som en fågel och börja peka på medbrottslingar och som han säger är DOM som planerade detta?
För en sak trumpen är känd för, det är aldrig ta ansvar för nått han gör och slänga folk under bussen för skydda sig själv, det är ju liksom en röd tråd genom hela hans liv.
Citera
2022-12-25, 13:11
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Och jag förstår du gråter över att den du satsade på.
I motsats till många i dessa trådar så har jag ingen rösträtt i USA, så jag har inte "satsat" på någon överhuvudtaget.
Tror du detta handlar om något så efterblivet som när en svensk "håller" på något utländskt fotbollslag och skaffar en Arsenal-tatuering?
Citera
2022-12-25, 15:20
Bannlyst
Citat:

Jag tänker anmäla detta inlägg för medvetet försök till vilseledning. Inte 1.08 dvs

Det är otroligt lågt att anklaga någon för att vara avlönad dnc aktivist, enkom för att de uttrycker sina åsikter.
Citera
2022-12-25, 15:27
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Jag tänker anmäla detta inlägg för medvetet försök till vilseledning. Inte 1.08 dvs

Det är otroligt lågt att anklaga någon för att vara avlönad dnc aktivist, enkom för att de uttrycker sina åsikter.
Jag har inte anklagat någon specifik. Och självklart skall du anmäla. Ni anmäler i princip alla inlägg som har en avvikande åsikt.

På tal om vilseledning så märker jag att du inte kommenterar att jag totalt drog ner byxorna på dina uppenbara lögner tidigare.
Citera
2022-12-25, 17:32
Medlem
klybans avatar
Citat:
Jag har inte anklagat någon specifik. Och självklart skall du anmäla. Ni anmäler i princip alla inlägg som har en avvikande åsikt.

På tal om vilseledning så märker jag att du inte kommenterar att jag totalt drog ner byxorna på dina uppenbara lögner tidigare.
Det blir en hel del anmälningar av OT, ja.
Men det blir så när man investerade sin evighetstro till en bondfångare som sen försökte begå statskupp, och sen gråter över att det är bevisat med förstahandsvittnen och bevisning.

Och det komsika är att det är praktiskt taget samtliga vittnen är republikaner(ALLA?), och det verkar reta er svårt.
Men när man blir förhörd under ed, är det korkat att ljuga och det är vad som skett och fakta kom.
Och detta är sjukligt besvärande för trumpen, och det är det som oöckså berättar det var ett statskuppsförsök.

Och man kan ställa sig frågande varför kuppmakarna på marken pratar med vita huset under statskuppsförsöket för, vi vet ju svaret, men lycka till att TDS-trumpnissarna ska förklara det
Citera
2022-12-25, 17:35
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Det blir en hel del anmälningar av OT, ja.
Men det blir så när man investerade sin evighetstro till en bondfångare som sen försökte begå statskupp, och sen gråter över att det är bevisat med förstahandsvittnen och bevisning.

Och det komsika är att det är praktiskt taget samtliga vittnen är republikaner(ALLA?), och det verkar reta er svårt.
Men när man blir förhörd under ed, är det korkat att ljuga och det är vad som skett och fakta kom.
Och detta är sjukligt besvärande för trumpen, och det är det som oöckså berättar det var ett statskuppsförsök.

Och man kan ställa sig frågande varför kuppmakarna på marken pratar med vita huset under statskuppsförsöket för, vi vet ju svaret, men lycka till att TDS-trumpnissarna ska förklara det
FBI avfärdade detta redan förra året.
the FBI at this point believes the violence was not centrally coordinated by far-right groups or prominent supporters of then-President Donald Trump
https://www.reuters.com/world/us/exc...es-2021-08-20/
Citera
2022-12-25, 17:48
Medlem
klybans avatar
Citat:
FBI avfärdade detta redan förra året.
the FBI at this point believes the violence was not centrally coordinated by far-right groups or prominent supporters of then-President Donald Trump
https://www.reuters.com/world/us/exc...es-2021-08-20/
Det har redan bevisats av kommunikationsloggarna, och det spindelnät en kriminaltekniker på nämnda område redan bevisat skett.
Men det är pinsamt med alla dessa bevis som alla pekar mot en punkt.

Däremot så kunde de inte ta reda på vem i vita huset samtalen var till, då detta är hemligt och kräver beslut för att lätta på och det har man inte gjort innan i alla fall, nu kanske.
Blir det rättegång, så låter detta som högintressant bevisning och att de sen tar reda på vem samtal var till.

Komiskt datum på din artikel, men blir så när du vet att det är så själv.
Citera
2022-12-25, 17:51
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Det har redan bevisats av kommunikationsloggarna, och det spindelnät en kriminaltekniker på nämnda område redan bevisat skett.
Men det är pinsamt med alla dessa bevis som alla pekar mot en punkt.

Däremot så kunde de inte ta reda på vem i vita huset samtalen var till, då detta är hemligt och kräver beslut för att lätta på och det har man inte gjort innan i alla fall, nu kanske.
Blir det rättegång, så låter detta som högintressant bevisning och att de sen tar reda på vem samtal var till.

Komiskt datum på din artikel, men blir så när du vet att det är så själv.
Komiskt att du tror att en partisk kommitté är någon slags domstol.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in