Citat:
Ursprungligen postat av
klyban
Det var du som slängde in hitler och ingen annan, kan du förklara vad relevansen är?
Ni TDS-trumpnissar är bara för roliga.
Precis, finns absolut ingen relevans.

Men killen jag svarade svingade vilt omkring sig med "Mussolini", vilket alla vet är ett tecken på att argumenten är slut. Då hade det inte förvånat heller om han dragit in Hitler också --
men öööh, Orange Man är ju som Hitler, buhuhu!!! 
Så jag var tvungen att sätta honom på plats lite snabbt.
"TDS" betyder "Trump Derangement Syndrome". Det betecknar alltså figurer som
du eller HepCat, som inte gör annat än att posta om presidenten, trots att han inte längre har makten i USA. Ni skiter högaktligen i attentatet i Paris igår, eller Luna som ströps av en 15-åring somalier, eller i fotbolls-VM: ni finns bara i trådar om Trump, där ni repeterar samma saker om och om igen. Ingen annan bryr sig knappt. De där upploppen i DC hände liksom för typ två år sen, eller vad fan det är. Ingen bryr sig längre. De saknar historisk relevans. Får intrycket att de flesta demokrater också numera vill sluta älta det då de förstår att vanliga amerikanare är trötta på det, och förstår att allt ändå bara var ett politiskt spel. Man vinner inga val när allt man har att komma med är "Orange Man Bad". Just
du är för övrigt ett vandrande skämt här på FB (ingen gillar dig), så jag kommer hädanefter ignorera dig. HepCat däremot har ibland lite intressanta grejer att säga när det handlar om svenskt kulturliv eller afghaner, så där finns åtminstone lite respekt.