2022-12-24, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomSowell
Det här är allt du behöver veta för att inse att Trump var emot stormningen.
Att han ordagrant stötte det betyder enligt dig att han var emot det? Du var ju inte lite efterbliven.
Citera
2022-12-24, 13:20
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Varför blir jag inte förvånad över att få nonsensmässiga svar från nåt joker-konto som reggades i förra månaden?

Hehe, slut på argumenten ser jag. Hursomhelst, du vet mycket väl att det inte finns några som helst likheter med Mussolinis marsch mot Rom. Ingen - knappt ens bland liberalerna - köper att detta skulle vara något försök till "statskupp" eller nåt sånt. Det var lite bråk (knappt ens det) och kaozande från lite WT som var på sightseeing i DC, inget mer. De enda som huserar i de diverse trådar ni startat om det här på FB är just TDS-folk, som inte klarar av tomheten av att Orange Man inte längre är vid makten i USA, så de inte har någon att rikta sitt hat på. Alla vi andra har gått vidare.

Mussolini!
Citera
2022-12-24, 13:43
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YP4XQ
"Kommissionen" , ungefär som SCB kan ta fram rätt data och statistik efter beställarens önskemål
DU menar att trumpens släktingar och republikanerna är statistik och inte förstahandsvittnen?
Det var väldigt konstigt skrivit av dig, kan det vara så enkelt du har inte en susning om vad du skriver om.
Citat:
Ursprungligen postat av 800kg
Haha, good one! Men varför inte slänga in Hitler också? Mate, ingen bryr sig om de där kravallerna längre förutom lite TDS-folk som borde spendera sin tid på att försöka få en date istället. Alla vet att efterspelet är 100% politiskt, och har därför slutat bry sig.
Det var du som slängde in hitler och ingen annan, kan du förklara vad relevansen är?
Ni TDS-trumpnissar är bara för roliga.

Och vi vet redan att det var ett statskuppsförsök, och dessa ska inte beivras menar du?
Om så, så berättar du det är helt okey för demokrater och göra statskupp, och sen om ni klagar så säger man att ni bara är 100% politiska.

Men det är lugnt, jag förstår du är ledsen över att statskuppen misslyckades.
Citat:
Ursprungligen postat av TomSowell
Det här är allt du behöver veta för att inse att Trump var emot stormningen.
HAHAHAHA, var det därför trumpen kastade sig mot ratten och skulle styra kosan till statskuppsförsöket?
Citera
2022-12-24, 13:54
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
HAHAHAHA, var det därför trumpen kastade sig mot ratten och skulle styra kosan till statskuppsförsöket?
Det där är debunkat. Varför sprider du lögner?
Citera
2022-12-24, 13:59
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Det där är debunkat. Varför sprider du lögner?
Förstahandsvittnen berättar detta, så det är redan fakta.
Citera
2022-12-24, 14:01
Citat:
Det var du som slängde in hitler och ingen annan, kan du förklara vad relevansen är?
Ni TDS-trumpnissar är bara för roliga.

Precis, finns absolut ingen relevans. Men killen jag svarade svingade vilt omkring sig med "Mussolini", vilket alla vet är ett tecken på att argumenten är slut. Då hade det inte förvånat heller om han dragit in Hitler också -- men öööh, Orange Man är ju som Hitler, buhuhu!!! Så jag var tvungen att sätta honom på plats lite snabbt.

"TDS" betyder "Trump Derangement Syndrome". Det betecknar alltså figurer som du eller HepCat, som inte gör annat än att posta om presidenten, trots att han inte längre har makten i USA. Ni skiter högaktligen i attentatet i Paris igår, eller Luna som ströps av en 15-åring somalier, eller i fotbolls-VM: ni finns bara i trådar om Trump, där ni repeterar samma saker om och om igen. Ingen annan bryr sig knappt. De där upploppen i DC hände liksom för typ två år sen, eller vad fan det är. Ingen bryr sig längre. De saknar historisk relevans. Får intrycket att de flesta demokrater också numera vill sluta älta det då de förstår att vanliga amerikanare är trötta på det, och förstår att allt ändå bara var ett politiskt spel. Man vinner inga val när allt man har att komma med är "Orange Man Bad". Just du är för övrigt ett vandrande skämt här på FB (ingen gillar dig), så jag kommer hädanefter ignorera dig. HepCat däremot har ibland lite intressanta grejer att säga när det handlar om svenskt kulturliv eller afghaner, så där finns åtminstone lite respekt.
Citera
2022-12-24, 14:01
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Förstahandsvittnen berättar detta, så det är redan fakta.
Nej, dom som var med i bilen förnekar att detta hände.
Citera
2022-12-24, 14:14
Medlem
Citat:
Haha, good one! Men varför inte slänga in Hitler också? Mate, ingen bryr sig om de där kravallerna längre förutom lite TDS-folk som borde spendera sin tid på att försöka få en date istället. Alla vet att efterspelet är 100% politiskt, och har därför slutat bry sig.

Jag är rätt övertygade om att de hittills dryga hundratalet som dömts, många till decenniumlånga fängelsestraff, och de fortsatt värsta som dömdes för ett regelrätt statskuppsförsök, dvs de i Oath Keepers, som fortsatt väntar på sina straff, i högsta grad bryr sig, att de den 6/1 lyssnade på, och gjorde som, Donald Trump uppmanar dem till.
Citera
2022-12-24, 14:28
Citat:
Ursprungligen postat av Master.Palm
Jag är rätt övertygade om att de hittills dryga hundratalet som dömts, [...] i högsta grad bryr sig.

Haha, ja, no shit! Men de är oviktiga, och det var heller inte dem jag pratade om, utan om vanliga människor i staterna eller här, samt om er som inte gör annat än att posthora i Trump-trådar. Sen är det ju tydligt att det där är politiska domar, men det är inget jag personligen bryr mig särskilt om. Fortfarande är det så att presidenten lever rent free i era huvuden, 24/7. Vi andra har gått vidare.
Citera
2022-12-24, 15:36
Medlem
Citat:
Haha, ja, no shit! Men de är oviktiga

.
Javisst, de där nyttiga idioterna förstår jag att du inte bryr dig om, de har gjort sitt så du kan skita i dem?
Citera
2022-12-24, 17:45
Medlem
Slottsherres avatar
Citat:
Haha, ja, no shit! Men de är oviktiga, och det var heller inte dem jag pratade om, utan om vanliga människor i staterna eller här, samt om er som inte gör annat än att posthora i Trump-trådar. Sen är det ju tydligt att det där är politiska domar, men det är inget jag personligen bryr mig särskilt om. Fortfarande är det så att presidenten lever rent free i era huvuden, 24/7. Vi andra har gått vidare.

Gått vidare? Det märks inte. Du kommer in och vevar dom utslitna Trumpnisse-argumenten som vi redan hört hundra gånger. "Bara några WT-trash på semester som gick fel och stökade till det lite". Hur orkar ni?
Citera
2022-12-24, 18:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MachDiamonds
Tydligen? Leker ni viskleken nu igen?
Nej det står vid typ sida 98 i rapporten. Den som poor boy la upp.

Känns det inte konstigt att behöva försvara en bankrupt reality TV clown?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in