Citat:
Ursprungligen postat av
800kg
Precis, finns absolut ingen relevans.

Men killen jag svarade svingade vilt omkring sig med "Mussolini", vilket alla vet är ett tecken på att argumenten är slut. Då hade det inte förvånat heller om han dragit in Hitler också --
men öööh, Orange Man är ju som Hitler, buhuhu!!! 
Så jag var tvungen att sätta honom på plats lite snabbt.
"TDS" betyder "Trump Derangement Syndrome". Det betecknar alltså figurer som
du eller HepCat, som inte gör annat än att posta om presidenten, trots att han inte längre har makten i USA. Ni skiter högaktligen i attentatet i Paris igår, eller Luna som ströps av en 15-åring somalier, eller i fotbolls-VM: ni finns bara i trådar om Trump, där ni repeterar samma saker om och om igen. Ingen annan bryr sig knappt. De där upploppen i DC hände liksom för typ två år sen, eller vad fan det är. Ingen bryr sig längre. De saknar historisk relevans. Får intrycket att de flesta demokrater också numera vill sluta älta det då de förstår att vanliga amerikanare är trötta på det, och förstår att allt ändå bara var ett politiskt spel. Man vinner inga val när allt man har att komma med är "Orange Man Bad". Just
du är för övrigt ett vandrande skämt här på FB (ingen gillar dig), så jag kommer hädanefter ignorera dig. HepCat däremot har ibland lite intressanta grejer att säga när det handlar om svenskt kulturliv eller afghaner, så där finns åtminstone lite respekt.

Exakt, men med Mussolini så finns det likheter.
Dock intressanta att du springer till hitler så snabbt och när någon inte ens pratar om hitler i jämförelsen med trumpen och Mussilini.
Ni är roliga ni TDS-trumpnissar, och hur ni tror fakta om trumpens statskuppsförsök skulle försvinna.
Citat:
Ursprungligen postat av
Enoch.Thulin
Nej, dom som var med i bilen förnekar att detta hände.
Nope, det var dom som var bak i limon som sade att de inte såg vad trumpen gjorde, SEN kom förstahandsvittnet, trodde du kunde låtsas bort detta

Och kom ihåg så väl hur ni TDS-trumpinissar sade det är hörsägen och har inte faktiskt sett, sen kom förstahandsvittnet och bekräfta vad trumpen ville försökte med.
Citat:
Ursprungligen postat av
Slottsherre
Gått vidare? Det märks inte. Du kommer in och vevar dom utslitna Trumpnisse-argumenten som vi redan hört hundra gånger. "Bara några WT-trash på semester som gick fel och stökade till det lite". Hur orkar ni?
HAHA, gått vidare, det msåte varit ett skämt av den användaren
De inbillar ju sig att man kan backa tillbaka till tiden före Den Stora Bedövande Tystnaden, och den tid det inte var redan uppenbart det var ett fallerat statskuppsförsök.
Citat:
Ursprungligen postat av
seppolundgren
Jag tenderar att inte besvara de som svarar med nya frågor. Har du läst en summering av Jan 6 rapporten?
Om inte så vill jag inte fortsätta denna diskussion.
De är bara ledsna att deras mupp inte ens klarade av ett statskuppsförsök.
Men det är annars en välanvänd diskussionsteknik av TDS-trumpnissar, svara aldrig på nått, och bara kasta frågor tillbaka som de struntar i vad svaret är.
Och nej, varför skulle de läsa något de redan vet om är hemskt för trumpen och pga det är republikaner och släktingar som tagit dom hit med med bevis och som förstahandsvittnen.
SÅ de väljer att låtsas istället, och hur bra går det