Flashback bygger pepparkakshus!
2022-12-27, 06:14
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seppolundgren
Vanligast och roligast replik i 2022 måste vara:

"du menar samma pelosi som vägrade x"
" du menar samma Pence som vägrade x"
"du menar samma Biden som vägrade x"

Där x symbliserar vad det än är som skapar ångest hos orange mans följare.
Jag menar på fullast allvar att jag inte eftersöker en diskussion med hans följare. de är förlorade och har övergivit verkligheten därför att den smärtar
Men det jag finner mest intressant är hur de särskiljer samma saker, och att trumpen alltid har rätt.

Jag förstår de skäms över sin älskling, men när ett statskuppsförsök är så tydligt, så väljer de låtsas.
Och de inbillar sig på riktigt att börja prata om annat, skulle ändra nått om trumpens försök att göra statskupp.

Och det som jag finner riktigt komiskt, det var multipla som berättade detta skulle ske före det ens var en realitet, och jag menar nu riktigt långt före.
Och flertalet sa det är pga hans sjukliga narcissism.

Efter Den Stora Bedövande Tystnaden, det var då vi lärde oss att saklighet och objektivitet är saker som de skyr som pesten, och efter den punkten är det mest nonsens som kommer.
Och dessa påståenden du tog upp, som inte är till den minsta hjälp för trumpen, men det handlar om att de vill prata om annat för de skäms över trumpens statskuppsförsök.

Men de berättar också en sak med detta, och att de anser statskuppsförsök är okey, men nått säger mig det bara gäller sekten.
Citera
2022-12-27, 10:41
Trump finally SNAPS, has complete MELTDOWN over January 6 report

https://youtu.be/Ztm3v1AkxZ0
Citera
2022-12-27, 11:17
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinestro

HAHAHAHAHAHAHAHAHA, och sicket jävla nonsens trumpen ropar ut

Såklart det är enkelt och säga man är oskyldig, och när bevis och förstahandsvittnen stryks och bara för det berättar något.
Antar vi kommer få höra en massa skräp av MAGA-sekten nu, för de vill inte heller delta i verkligheten.

Sicken jävla härlig slakt av trumpens nonsens som Brian gör
Citera
2022-12-27, 17:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sinestro

Orange man ballar äntligen ur.
Citera
2022-12-27, 17:45
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seppolundgren

Orange man ballar äntligen ur.
Jag trodde ärligt talat detta var en deep fake först, då han var helt jävla ursinnig i ögonen, och röster darrade av ilska och detta pga bevisen och förstahandsvittnen alla pekar på trumpen som orsaken till statskuppsförsöket.
Sällan man hör så mycket skräp som där, men det är bra han tappar fattningen, för snart har dom bara de mest extrema, och de är inte så många.

Jag tror även en hel del i sekten inser här är det något allvarligt fel.
Men det berättade vi före ens trumpen blev president detta och om denna sjukliga narcissism som är bekräftat av en legitimerad psykolog som heter Mary.
Citera
2022-12-29, 08:09
Medlem
1/ BREAKING! After my firm filed suit on separation of powers grounds to block January 6 House Select Committee’s illegitimate subpoena to President Trump over his activities while president— the committee waved the white flag & withdrew subpoena. We were confident of victory/

2/in court, given precedent & refusal of prior presidents to testify in Congress.J6 committee wasted millions for a purely political witch-hunt, total abuse of process & power serving no legitimate legislative purpose. Kudos to my outstanding @dhillonlaw colleagues for the win!

https://twitter.com/pnjaban/status/1608266017628901376

Jaa, vilket skådespel
Citera
2022-12-29, 09:49
Medlem
Love.Thy.Neighbor.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vinkelhak
1/ BREAKING! After my firm filed suit on separation of powers grounds to block January 6 House Select Committee’s illegitimate subpoena to President Trump over his activities while president— the committee waved the white flag & withdrew subpoena. We were confident of victory/

2/in court, given precedent & refusal of prior presidents to testify in Congress.J6 committee wasted millions for a purely political witch-hunt, total abuse of process & power serving no legitimate legislative purpose. Kudos to my outstanding @dhillonlaw colleagues for the win!

https://twitter.com/pnjaban/status/1608266017628901376

Jaa, vilket skådespel

Ja vilket magplask. Vad besvikna alla TDS-sjuka kommer att bli nu, som de har väntat och hoppats och fler överraskningar väntar ju inom en snar framtid.
Citera
2022-12-29, 12:01
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Love.Thy.Neighbor.
Ja vilket magplask. Vad besvikna alla TDS-sjuka kommer att bli nu, som de har väntat och hoppats och fler överraskningar väntar ju inom en snar framtid.
Sicken jävla tur för trumpen, för det hade rumpen aldrig klarat av att vittna.

Och när du brukar prata om överraskningar och annat, så betyder det att nonsens är på G.
Citera
2022-12-29, 14:41
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Jepp, nu är det nog ett antal postare som får att nytt TDS-skov.

Även WSJ skriver om saken, så det är inget Twitter-trollande. Dessutom hände det inte på en Fredag, ej heller om två veckor, det hände idag, svensk tid.
https://www.wsj.com/articles/jan-6-panel-withdraws-subpoena-issued-to-trump-11672282769

Theralen-konsumtionen gick nog upp en hel del bland stammisarna.
Citera
2022-12-29, 16:15
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Jepp, nu är det nog ett antal postare som får att nytt TDS-skov.

Även WSJ skriver om saken, så det är inget Twitter-trollande. Dessutom hände det inte på en Fredag, ej heller om två veckor, det hände idag, svensk tid.
https://www.wsj.com/articles/jan-6-panel-withdraws-subpoena-issued-to-trump-11672282769

Theralen-konsumtionen gick nog upp en hel del bland stammisarna.
Av vad?
Och varför är du inte ens glad, för om trumpen skulle vittna, så vet vi alla hur det hade gått

Och fredagar, det är eran lögner dag, ingen annans

Men lugnt, jag förstår ni skäms och är ledsna över att trumpens statskuppsförsök.
Citera
2022-12-29, 17:19
Medlem
Love.Thy.Neighbor.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Poor.Boy.Valentine
En händelserik period, javisst. Så du får säkert mer än ett tillfälle till att Ku Klux Klana med Japhy, som i sann autistisk anda, är lika mycket oskuld som dig och hade sitt bäst före datum för +10 år sedan.

Är det inte demokraterna och Joe som har kopplingar och band till Ku Klux Klan? Jag har det inte så jag blir som vanligt förvånad över vad du fantiserar ihop, och inte heller är jag oskuld, vad det nu skulle ha med det som diskuteras att göra? Förändrar det något i sak gällande nyheten om magplasket för Jan. 6th kommittén eller gör det mina åsikter mindre legitima huruvida jag skulle vara oskuld eller inte?

Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Av vad?
Och varför är du inte ens glad, för om trumpen skulle vittna, så vet vi alla hur det hade gått

Och fredagar, det är eran lögner dag, ingen annans

Men lugnt, jag förstår ni skäms och är ledsna över att trumpens statskuppsförsök.

Är vi ledsna över att President D. Trump's statskuppsförsök visar sig inte vara ett statskuppförsök eller vad menar du?
Citera
2022-12-29, 17:28
Medlem
klybans avatar
Citat:
Är det inte demokraterna och Joe som har kopplingar och band till Ku Klux Klan? Jag har det inte så jag blir som vanligt förvånad över vad du fantiserar ihop, och inte heller är jag oskuld, vad det nu skulle ha med det som diskuteras att göra? Förändrar det något i sak gällande nyheten om magplasket för Jan. 6th kommittén eller gör det mina åsikter mindre legitima huruvida jag skulle vara oskuld eller inte?

Är vi ledsna över att President D. Trump's statskuppsförsök visar sig inte vara ett statskuppförsök eller vad menar du?
Bevisen, trumpens släktingar och republikaner håller inte med i sina vittnesmål, som alla pekar på en enda punkt och ett försök till statskupp.
Och sen har vi Oathkeepers de andra fånarna, som vari direkt kontakt med vita huset, synd bara de inte nystade upp det, för svaret där skulle vara oerhört intressant.

Men det är lugnt, ni berättade att med Den Stora Bedövande Tystnaden att det blev oops, det var visst ett statskuppsförsök.
DU verkar inte ens övertyga dig själv, sånt är skoj och se.

Det enda ni är ledsna över, det är att rumpen inte ens klarade av att göra en statskupp
Och ni hade väldans tur att de inte lyckades få in trumpen att vittna, för det hade blivit en show som hade fått en skratta arslet av sig, och då pga den sjukliga narcissismen och vaneljugandet skulle innebära mened.
Dock är det inte försent att se till trumpen vittnar ändå senare, så kanske ni inte ska ropa så högt nu
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in