Citat:
Ursprungligen postat av
seppolundgren
Vanligast och roligast replik i 2022 måste vara:
"du menar samma pelosi som vägrade x"
" du menar samma Pence som vägrade x"
"du menar samma Biden som vägrade x"
Där x symbliserar vad det än är som skapar ångest hos orange mans följare.
Jag menar på fullast allvar att jag inte eftersöker en diskussion med hans följare. de är förlorade och har övergivit verkligheten därför att den smärtar
Men det jag finner mest intressant är hur de särskiljer samma saker, och att trumpen alltid har rätt.
Jag förstår de skäms över sin älskling, men när ett statskuppsförsök är så tydligt, så väljer de låtsas.
Och de inbillar sig på riktigt att börja prata om annat, skulle ändra nått om trumpens försök att göra statskupp.
Och det som jag finner riktigt komiskt, det var multipla som berättade detta skulle ske före det ens var en realitet, och jag menar nu riktigt långt före.
Och flertalet sa det är pga hans sjukliga narcissism.
Efter Den Stora Bedövande Tystnaden, det var då vi lärde oss att saklighet och objektivitet är saker som de skyr som pesten, och efter den punkten är det mest nonsens som kommer.
Och dessa påståenden du tog upp, som inte är till den minsta hjälp för trumpen, men det handlar om att de vill prata om annat för de skäms över trumpens statskuppsförsök.
Men de berättar också en sak med detta, och att de anser statskuppsförsök är okey, men nått säger mig det bara gäller sekten.