Citat:
Ursprungligen postat av
Masmo
Läkarna är helt lost vad gäller benso. Jag var inne på avgiftning efter ca 7 års dagligt bruk, och efter 4 dagar ville de ta pissprov för att se om jag blivit ren än, för jag var tvungen att pissa rent för att få komma in på behandlingshemmet jag skulle till. Sa då åt dom att det är klart att jag inte kommer, har käkat i åratal och Diazepam som jag käkat sitter i flera veckor efter så lång tid. Men nej, absolut inte, högst en vecka sa dom. Vilket är helt fel. Jag pissade förövrigt positivt där och var fortsatt positiv i 4 veckor. Det här är bara en av många historier. En läkare som förstår sig på bensoavtändningar är en sällsynt syn. Så lita inte på vad läkare säger vad gäller sånt. Att folk blivit inlagda pga Strattera har jag aldrig hört talas om, däremot benso.
Förövrigt så är inte Zolpidem en benso. Men din läkare vill ta bort den också eller? Eller antog du bara det eftersom du trodde det var en benso?
Beklagar att höra att du har haft sådan otur med läkaren. Jag har inte haft det direkt med psykofarmaka eller sådana mediciner Men däremot har jag haft problem när det gäller att få hjälp med avtändning av anabola steroider. Kärringen jag snackade med sade att mina värden skulle återhämta sig efter tre månader. fortfarande nu när jag har gjort mina blodtester som ligger mina värden i botten. Ja jag har varit ren i 7 månader. Där ligger läkarna efter i kunnande.
Då kanske jag hade råkat lite illa ut uppe i Norge om de nu hade tagit urintest på mig? Jag hade bara varit ner från benzo (Xanor) i 3 veckor vid anställningsintervjun och uttagningen. Jag var helt övertygad om att vi skulle göra drogtest med tanke på arbetet.
Det hade varit snyggt om man skulle åka fast för att ha det i kroppen. (även om jag nu har recept för det).
Nej jag kanske förklarade lite dåligt för dig.
Läkaren Har bara ändrat på Xanor. PGA Region Skåne har bestämt sig för att de inte skriver ut den medicinen längre för att den missbrukas så mycket. därför skriver min läkare bara ut Stesolid.
Min läkare har aldrig sagt någonting om att han vill ta bort min sömnmedicin.
Det är jag själv som funderar på det.
Jag vill bli helt kvitt benzo och då om jag bara tar bort Stesoilden men ändå tar Zolpidem (Stillnoct) så blir jag ju med andra ord inte benzo fri.
Annars håller jag med dig i vad du säger. att jag litar inte ett dugg på läkarna ( enbart min på min psykiatriker) de andra läkarna Jag har haft i Sverige har verkligen inte imponerat på mig.
Dåligt pålästa och endokrinologen i Malmö han googlade på min ena Steroid sort och läste sedan från FLashback.

han hade aldrig någonsin hört talas om ryssfemmor. så Han hämtade sin information ifrån Flashback.
Efter mötet tackade jag så mycket och sedan valde jag att söka min vård utomlands.