2024-06-13, 04:05
Medlem
telepatis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oxytorsk
Har käkat för mycket stesolid, jag har recept på 30mg/dag men har snarare käkat runt 60-80mg/dag. Nu måste jag ner till 30 mg igen, har inte något att trappa ner med att prata om kanske 5st 10r extra utöver mitt recept. Har redan börjat skaka och får lite ångest men frågan är om jag behöver oroa mig för att få kramper?

Nej, du kommer inte få kramper.
Citera
2024-06-13, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av telepati
Nej, du kommer inte få kramper.

Hur kan du veta att personen inte kommer få kramper?
Att sänka dosen med mer än 60% är mycket.

Du kan omöjligt veta vem som får kramper och vem som klarar sig.

Till personen som skrev frågan, be din läkare om Tegretol.
Citera
2024-06-17, 03:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oxytorsk
Har käkat för mycket stesolid, jag har recept på 30mg/dag men har snarare käkat runt 60-80mg/dag. Nu måste jag ner till 30 mg igen, har inte något att trappa ner med att prata om kanske 5st 10r extra utöver mitt recept. Har redan börjat skaka och får lite ångest men frågan är om jag behöver oroa mig för att få kramper?

Så länge du inte droppar ner på noll är det nog lungt. Kramper är ganska ovanligt.
Det tar ett par dar innan det börjar bli jobbigt då diazepam sitter i så länge.
Citera
2024-06-19, 20:48
Medlem
Hur länge håller sig atn? Börjar få svårt att hålla masken på jobbet, en vecka helt fri och somnat med hjälp utav 2 stark bärs på kvällen. Delade en Xanor i fyra bitar och tog en av dessa mikro bitar, tror inte ens det hjälpte då oro känslan och hjärtklappningen inte la sig förens efter 2 timmar. Måste bli av med detta! Ångrar att jag tog idag men fick panik. Aldrig mer detta skit! Uppskattar alla svar, att tugga tuggummi hjälper mot oron känns det som 😅
Citera
2024-06-19, 23:12
Medlem
-snW-s avatar
Rökt dagligen i två månader och är på dag3 av att ha slutat.

Dag1 tog jag 0.5 mg Xanor för att somna
Dag2 tog jag 0.25 vid lunch sen 0.25 mg för att somna
Dag3 idag har jag nu tagit 0.5 mg och ska somna snart

Brukar alltid ha svårt att sova första tre dagarna när jag slutar röka, ligger och vänder mig. Nu har jag kunnat somna utan problem, kan äta mat om dagarna och har bara en väldigt lätt ångest gentemot den vanliga weed ATn första 3 dagarna.

Kan jag käka 0.25 mg i 4 dagar till (har två blå kvar 1 mg var) utan att få en AT av xanoren? Så att jag når en vecka clean och därmed cuttar snuttefilten, eller är det bättre att härda dag4 av weed-at och börja vara helt clean redan nu?
Citera
2024-06-20, 00:35
Medlem
yournotlikemes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -snW-

Brukar alltid ha svårt att sova första tre dagarna när jag slutar röka, ligger och vänder mig. Nu har jag kunnat somna utan problem, kan äta mat om dagarna och har bara en väldigt lätt ångest gentemot den vanliga weed ATn första 3 dagarna.

Kan jag käka 0.25 mg i 4 dagar till (har två blå kvar 1 mg var) utan att få en AT av xanoren? Så att jag når en vecka clean och därmed cuttar snuttefilten, eller är det bättre att härda dag4 av weed-at och börja vara helt clean redan nu?

Alltså herregud dessa frågeställningar. "-Jag har druckit två 2.8or när vi grillade korv. Kommer jag kunna jobba i övermorgon?".
Citera
2024-06-20, 00:51
Medlem
-snW-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yournotlikeme
Alltså herregud dessa frågeställningar. "-Jag har druckit två 2.8or när vi grillade korv. Kommer jag kunna jobba i övermorgon?".
Det är extremt imponerande att du har haft ett gediget drogmissbruk som får dig att tycka att min frågeställning är larvig. Du är pundarvärldens version av en miljardär som förlöjligar någon som frågar om hur man kan tjäna 5000 kr extra i månaden. Hatten av, ditt missbruk är värre än mitt och därmed har du ett högre socialt kapital på drogforumet Flashback.

Grattis! Men åter till frågan!
Citera
2024-06-20, 01:07
Medlem
yournotlikemes avatar
Citat:
Det är extremt imponerande att du har haft ett gediget drogmissbruk som får dig att tycka att min frågeställning är larvig. Du är pundarvärldens version av en miljardär som förlöjligar någon som frågar om hur man kan tjäna 5000 kr extra i månaden. Hatten av, ditt missbruk är värre än mitt och därmed har du ett högre socialt kapital på drogforumet Flashback.

Suck. Det finns ETTUSENÅTTAHUNDRATOLV svar i tråden och du förmår inte att söka dig fram till att bruk på 3-4 dagar är fullkomligt livsfarligt om du inte trappar ner med Ibuprofen?
Citera
2024-06-20, 05:50
Medlem
Citat:

Jag hade strypt benzon så snabbt som möjligt. Den kan hoppa upp och bita dig i röven även om det gått bra hittills.
Drick nån bärs istället.
Citera
2024-06-20, 09:26
Medlem
Citat:

Men din otacksamma mupp. Hur i helvete kan du tro att du skulle vara i riskzonen till något som helst beroende / AT på 2mg alpra? Använd Google för helvete och var nöjd att någon ens svarar dig din haschrökande tomte
Citera
2024-06-20, 15:11
Medlem
Kan man ens få AT på detta under 37 dygn?:

5st rivotril 1mg
5st oxascand 5mg
6 st bensedine 10mg

7st imovane 7,5mg

Med uppehåll på bland annat 5-7 dagar åt
Gången.
Senast redigerad av themotherload 2024-06-20 kl. 15:15.
Citera
2024-06-20, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av themotherload
Kan man ens få AT på detta under 37 dygn?:

5st rivotril 1mg
5st oxascand 5mg
6 st bensedine 10mg

7st imovane 7,5mg

Med uppehåll på bland annat 5-7 dagar åt
Gången.

Ne, inte för någon som är färsk. Fattar inte hur du hade massa 5-7 dagars uppehåll under em period på lite mer än en månad
Senast redigerad av Psykoslek 2024-06-20 kl. 17:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in