Tack för era svar, jag är så tacksam! Det står en kommentar om att detta egentligen passar in i drogrehablitering, men vet inte hur jag ändrar detta. Går det att flytta, och hur gör jag? Tacksam för hjälp!
Angående min tidigare historia, så har jag alltid fått på recept, så allting finns dokumenterat i journaler. Innan min CT så uppsökte jag en privatläkare, men han ville då slussa mig tillbaka till min läkare på VC som inte alls var intresserad av att hjälpa mig. Så jag var tillbaka på ruta ett.
Visst har jag mina funderingar på återinsättning, men jag har inga som helst kontakter så det är väl ändå helt omöjligt. Och om man tänker lite logiskt, och benämner Benso som ett gift. Det har stekt min hjärna, och skapat nya och felaktiga omkopplingar i hjärnan och nervsystemet. Och det tar ju år för dessa att återgå till det normala. Om de nu i mitt fall gör det. Och att återinsätta detta "gift" som har förstört min hjärna och nervsystem, gör det kanske bara ännu värre? Eller inte? Någon som har varit i samma situation?
Som sagt, tacksam för hjälp med att flytta denna tråd till drogrehabilitering. Tack på förhand!