2008-02-08, 21:48
Medlem
Hallucinogenics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robotmannen
Jag har hört massa har problem med Loki och tydligen har han inga av chems'en i lager. Dvs han ljuger på sidan. Folk har tydligen betalat så säger han att han ska få in grejerna och tillslut skickar han en refund på typ 20% av summan och avbeställer allt. Verkar mycket oseriöst och hade själv inte vågat chansa! Finns det verkligen någon som har fått sina prylar?

alla hans chems på sidan står som backordered så då får man iofs skylla sig själv om man beställer.. han har sånna ikoner intill varje substans.. är den grön finns den i lager.. är den orange så är den backordered.. alla ikoner är oranga just nu.. så alla chems är slut? :S haha skumt.

nej jag har inte heller sett någonstans att någon ska ha fått..
ett privat amerikanskt forum där ett par beställt från loki har inte fått nått och dem beställde i januari.. och de står på sidan ca 10 dagars leverans..

hade dock varit guld om den är grön!
2008-02-08, 22:04
Medlem
drgreens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallucinogenic
alla hans chems på sidan står som backordered så då får man iofs skylla sig själv om man beställer.. han har sånna ikoner intill varje substans.. är den grön finns den i lager.. är den orange så är den backordered.. alla ikoner är oranga just nu.. så alla chems är slut? :S haha skumt.

nej jag har inte heller sett någonstans att någon ska ha fått..
ett privat amerikanskt forum där ett par beställt från loki har inte fått nått och dem beställde i januari.. och de står på sidan ca 10 dagars leverans..

hade dock varit guld om den är grön!

Beställ därifrån och se då skulle vara kung om dom va grön, men en kompis till mej sa att han hade hört att den var grön.
Så jag ska nog slänga en beställning snart
2008-02-09, 00:56
Medlem
macke_iss avatar
Elefanten..

Har någon här torskat på elefanten?
2008-02-09, 02:43
Medlem
Hallucinogenics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drgreen
Beställ därifrån och se då skulle vara kung om dom va grön, men en kompis till mej sa att han hade hört att den var grön.
Så jag ska nog slänga en beställning snart

har inte råd att vara försökskanin på denna, har slängt för mkt pengar i sjön
därför jag vill veta om någon redan testat den
2008-02-09, 19:39
Medlem
Hallucinogenics avatar
någon som fått nått från hyrda nånting sidan som en kille reklamförde här för ett tag sen.. de bara skrek scam om den
2008-02-09, 22:47
Medlem
drgreens avatar
Citat:
någon som fått nått från hyrda nånting sidan som en kille reklamförde här för ett tag sen.. de bara skrek scam om den

Dom har sjukt bra utbud iaf ^^
2008-02-09, 23:00
Medlem
Hallucinogenics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drgreen
Dom har sjukt bra utbud iaf ^^

haha en produkt?
2008-02-09, 23:04
Medlem
drgreens avatar
Citat:
haha en produkt?
haha nä tycker det är nice en blandning ifrån effar till svamp
2008-02-11, 12:41
Bannlyst
För de som planerar att beställa DXM kan jag meddela att b***a2 har slut i lager. De har inte skrivit att den är slut på produkt sidan dock kan man se det om man kollar igenom deras nyheter där de dessutom, om jag inte missminner mig, står att de skulle komma in efter 1,5 veckor. Det skrev de den 17e januari och DXM kommer inte in föränn den 20e februari säger de när man mailar.
1 och en halv vecka my ass!
2008-02-11, 14:50
Bannlyst
www.legit***.com
Gröna?

Btw, om jag köper torkad San Pedro därifrån så står de inte hur mycket ett paket räcker till. Men de ska tydligen vara 12,5g och enligt deras doseringstips så behöver man ungefär 200-300mg meskalin för en bra tripp och 100g torkad kaktus = 200-300mg meskalin.
Betyder det alltså att jag behöver runt 8 paket för att få nån effekt?

Ledsen om inlägget är lite luddigt.
Senast redigerad av aldenelektro 2008-02-11 kl. 15:01.
2008-02-11, 15:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dreeds
Jo har kollat där, men dom tar inte kreditkort, och jag är lite för lat för att gå till banken. Men får jag inga bättre förslag så får jag ju göra det.

Tack
Internet bank funkar ju bra också. Postförskott kostar ju bara massa extra, eller hade du tänkt dig typ paypal liknande?
2008-02-11, 15:09
Medlem
Dreedss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aldenelektro
Internet bank funkar ju bra också. Postförskott kostar ju bara massa extra, eller hade du tänkt dig typ paypal liknande?

Det bästa hade ju varit "cash on delivery", men antar att jag kan ta mig ork att gå ner till banken

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in