2008-04-21, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rocafella
någon som vet hur hårde dom är på SS med glömmda iskriva order ID
och hur långtid det brukar för att man ska få varona

skickade dock direkt efter ett mail till dom där jag förklara att jag glömmt mitt order ID

Skrev du ditt namn eller något som kan kopplas till din order så är det nog OK. Annars är du körd.

Det tar c:a 2 dagar efter att du satt in pengarna.
2008-04-21, 20:04
Medlem
Rocafellas avatar
om man skickar vilket kontonummer pengar kmr från då kan dom juh bara leta upp det och kolla att det blivit överfört?
2008-04-21, 22:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rocafella
om man skickar vilket kontonummer pengar kmr från då kan dom juh bara leta upp det och kolla att det blivit överfört?

köra med konto till konto när det handlar om droghandel låter inte vidare begåvat.
2008-04-21, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av schlymmer
köra med konto till konto när det handlar om droghandel låter inte vidare begåvat.

Men det handlar ju om lagliga droger, så det är ju inte alls obegåvat!
2008-04-22, 12:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Biochem
Beställde varor från en femhundring från SS, ordern skickades enligt deras hemsida men kom inte hit. Jag hade beställt med vanlig post (ej rekommenderat) och (antagligen) var det någon på Posten som stal mitt brev. Jag skickade ett mail till SS men det enda de gjorde var att beklaga att jag inte hade fått det och sade till mig att beställa med rekommenderat. Så jag antar att brev/paket försvinner ändå, så det är väl bäst att från och med nu beställa med rekommenderat. Känns surt med 500 i sjön men det var åtminstone inte mer, men det känns jävligt tråkigt. =/
Du är verkligen inte den första, och säkerligen inte den sista.
Skumt att brev bara försvinner sådär, inte bra för deras ryktes skull.
Senast redigerad av Gaian 2008-04-22 kl. 12:37.
2008-04-22, 14:15
Medlem
Hallucinogenics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gaian
Du är verkligen inte den första, och säkerligen inte den sista.
Skumt att brev bara försvinner sådär, inte bra för deras ryktes skull.

verkar som massa snorungar börjat jobba på posten de senaste året å nallar massa paket.

har hört att paket har försvunnit från massa olika håll.
2008-04-22, 17:05
Medlem
villbarafragas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallucinogenic
verkar som massa snorungar börjat jobba på posten de senaste året å nallar massa paket.

har hört att paket har försvunnit från massa olika håll.
http://www.flashback.org/showpost.php?p=6626434&postcount=8
2008-04-22, 18:50
Medlem
snarare är det massa snorungar som startar webshops med lagliga droger.
finns ingen anledning att sno ett kuvert. skickar man en stereoförstärkare i originalkartong klart den blir stöldbegärlig, men kuvert? jag har aldrig någonsin varit med om att ett brev har försvunnit i postgången varken inrikes eller utrikes. förmodligen är det så att SD och SS anlitar polsk post med tanke på att det tar flera veckor för dom att skicka ett brev när Posten AB levererar på 1-2 arbetsdagar.

Bortförklaringar bortförklaringar...
2008-04-22, 20:37
Medlem
Det hela kanske handlar om folk som betalat utan att skriva upp OrderID och då börjar whinea på att kuvertet inte anlänt.

SS, är enligt mig, ingen skitbutik som helt random struntar i att skicka ut ordrar.
2008-04-22, 21:34
Medlem
Nyxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -198
Det hela kanske handlar om folk som betalat utan att skriva upp OrderID och då börjar whinea på att kuvertet inte anlänt.

SS, är enligt mig, ingen skitbutik som helt random struntar i att skicka ut ordrar.

No offence, men det kan ju vara som så att de hela tiden har varit schyssta för att samla på sig kunder - man vet aldrig.

Men min personliga erfarenhet med SS är _mycket_ bra, så det är nog som du säger; en tillfällighet.
2008-04-23, 06:04
Medlem
Dionyoss avatar
Vet inte riktigt om detta bryter mot nån regel. Men istället för att starta en ny tråd så frågar jag här istället då denna tråd handlar om i-net shoppar. Nån som vet nån bra shop som säljer tex DXM? SD är så grymt sega på att skicka om dem nu ens skickar nuförtiden (2 veckor o fortfarande inget -_-). PM med länk vore väldigt tacksamt iallfall.

Tack på förhand.

Och förlåt för detta inlägg ifall nu någon tar illa upp över att jag frågade
2008-04-23, 06:19
Medlem
Lättast och billigast, är nog att hitta nån kinesiskt labb som tillverkar. Dock så brukar det vara i bulkdoser.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in