2008-01-27, 22:47
Medlem
drgreens avatar
Undra hur stor chansen är på att det verkligen är meskalin, hör av er om ni fick hem det och om det var gott i hjärnan
2008-01-27, 22:51
Medlem
Nyxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av W-Zink
Tackar, jo det var lite dyrt.

Är det bara för mig det krånglar, med URL. Blir så här http://www.u=http.se// framför alla länkar så blir att sidan inte kan visas. Fixas ju lätt genom att bara ta bort den där men jobbigt.

Uppdatera ditt Flashscript.
http://www.flashback.org/showthread.php?t=385213
2008-01-27, 23:58
Medlem
Hallucinogenics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Energi
Är grymt överpris. 300kr för en dos.

ja tycker inte 300kr är så farligt.. då meskalin är så pass sällsynt, förmodligen därför dem kan ta 300 också... tillgång och efterfrågan grabbar

För den delen så är 300mg rätt strong så man kanske kunde dela upp de på 2st 150mg doser istället när man är nybörjare som jag.. jag har iaf dragit iväg en beställning..

de som håller i 2cb sidan är iaf grymt sköna att ha å göra med så är de bekanta med varandra så köper jag utan att tveka

Nån med erfarenhet av meskalin här?
2008-01-28, 01:25
Medlem
Fifflarns avatar
Hmm

Jag har gjort en beställning på spicesweden men det kommer aldrig..beställde det ungefär den 6 januari kanske tidigare också..fortfarande inte fått nånting, fastän jag förskottsbetalat och allt..brukar dom göra så från den sidan?
2008-01-28, 01:59
Medlem
Phanthans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fifflarn
Jag har gjort en beställning på spicesweden men det kommer aldrig..beställde det ungefär den 6 januari kanske tidigare också..fortfarande inte fått nånting, fastän jag förskottsbetalat och allt..brukar dom göra så från den sidan?
Det har sagts tidigare att de haft problem med vissa mail, att de aldrig kommit fram.
Maila dem och fråga ifall beställningen är registrerad.
2008-01-28, 10:04
Medlem
misaers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hollymoses
finns det någon som känner till om det går att få tag på denna underbara substans? saknar den

Jag hittade en smartshop som säljer det, hydrasmart.890m.com heter den, apbra priser också!.

Btw, någon som vet någon webbshop som tar paypal också?
Fred.
Senast redigerad av misaer 2008-01-28 kl. 10:13.
2008-01-28, 18:09
Medlem
drgreens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av misaer
Jag hittade en smartshop som säljer det, hydrasmart.890m.com heter den, apbra priser också!.

Btw, någon som vet någon webbshop som tar paypal också?
Fred.
Skickar denna ifrån sverige?
Har inte orkat bli medlem där ^^
Schysst med nån som säljer effar med ju
2008-01-28, 22:22
Medlem
jimmypages avatar
Vilka shoppar driver Henke nu för tiden? Är det bara spice sweden eller finns det fler?

Folktro var misstänkt mycket Henke enligt mig. Är några av de nya RC-affärerna som poppat upp Henke-styrda?
2008-01-28, 23:06
Medlem
likeithards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jimmypage
Vilka shoppar driver Henke nu för tiden? Är det bara spice sweden eller finns det fler?

Folktro var misstänkt mycket Henke enligt mig. Är några av de nya RC-affärerna som poppat upp Henke-styrda?

Henke driver väl inte SS?

Trodde han bara drev Smartbar

Men som sagt, folktro verkade väldigt "Henke".
2008-01-28, 23:16
Medlem
jimmypages avatar
Jodå han driver SS och har själv erkänt det efter en viss tids förnekande.

Just det faktum att han lagt ner smart bar och att det uppstått så många RC-shops på senaste tiden som inte känns 100 % LL, gör att jag misstänker ett nytänk från hans sida.
2008-01-29, 13:02
Medlem
Hallucinogenics avatar
holy fuck jag fick mitt meskalin idag så sidan är grön!

ska slänga i mig hela (300mg) ikväll tänkte jag... tror ni 300mg är för mkt som första gång på meskalin?
2008-01-29, 13:09
Medlem
Energis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallucinogenic
holy fuck jag fick mitt meskalin idag så sidan är grön!

ska slänga i mig hela (300mg) ikväll tänkte jag... tror ni 300mg är för mkt som första gång på meskalin?

Kollar man på erowid så står det att en normal dos är ca 200-300 mg. Jag skulle slängt i mig allt ialla fall.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in