2008-02-11, 19:42
Medlem
effe från hydrasmart?

Nån som testat det? Ok, eller bara fuskeffe som jag tycker tex elefantens är? Ingen produkt funkar lika bra som Lepigen, surt som fan att den är borta! Så...nån som testat hydrasmart alltså? Pålitlig sida/bra produkter?
2008-02-13, 18:47
Medlem
Psychotics avatar
Någon/några som upplevt problem med meskalinsajten? Gjorde en order den 31januari, men har inte fått ett piss och inget meddelande heller.
2008-02-13, 19:17
Medlem
Hallucinogenics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychotic
Någon/några som upplevt problem med meskalinsajten? Gjorde en order den 31januari, men har inte fått ett piss och inget meddelande heller.

jag mailade dem och fråga vad som händer i måndags då jag inte fått min order heller.

De svarade och snacka nått om det uppstått problem som de skulle lösa och att alla kunder som drabbats skulle få sina varor plus kompensation.. så får hoppas på det bästa här.. har du testat å maila dem?

Sidan verkar tydligen ha kraschat också? Nån som vet vad som hänt?
2008-02-13, 19:21
Medlem
pipparns avatar
hehe tänkte precis fråga samma sak om meskalin sidan, ska vi känna oss blåsta eller? Jag skulle iaf fått mina grejer i början på denna vecka.
2008-02-13, 20:00
Medlem
cpblommans avatar
Har tagit ganska lång tid för mig med. Betalade förra tisdagen, mailade dom i måndags och då svarade dom att de hade skickats i fredags och att det antagligen skulle dyka upp i slutet på den här veckan. Får la hoppas på det bästa...Dom nämde dock inget om några problem till mig..
2008-02-13, 22:39
Medlem
Mjälls avatar
Hur är 5-meo-mipt från tr*******er.se?

Har sökt, men finner denna substans nämnd enbart i förbigående.

Verkar det vara det det ska vara?
2008-02-13, 23:07
Medlem
Hallucinogenics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cpblomman
Har tagit ganska lång tid för mig med. Betalade förra tisdagen, mailade dom i måndags och då svarade dom att de hade skickats i fredags och att det antagligen skulle dyka upp i slutet på den här veckan. Får la hoppas på det bästa...Dom nämde dock inget om några problem till mig..

Fick ytterliggare svar från dem för en stund sen. Tydligen så har deras hemsida kraschat/blivit avstängd eller nått åt de hållet.
De snacka nått om att domänen "fryst" deras konto.. vad de nu betyder.
2008-02-13, 23:32
Medlem
cpblommans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallucinogenic
Fick ytterliggare svar från dem för en stund sen. Tydligen så har deras hemsida kraschat/blivit avstängd eller nått åt de hållet.
De snacka nått om att domänen "fryst" deras konto.. vad de nu betyder.

Hmm, står något om "Abuse/Frozen" när man försöker gå in på deras hemsida. Om de fixar en ny sida så antar jag att man bara kan slänga iväg ett mail till dom och be om adressen. Jag hoppas fortfarande på det bästa, eftersom dom sa att mitt paket skickades i fredags. Men men, så här är det alltid när man hittar nått kul..
2008-02-14, 13:08
Medlem
Ålens avatar
Någon som har erfarenhet av att ha handlat av en viss holländsk tinker´´´´@? Mer vill jag inte avslöja.
2008-02-14, 16:09
Medlem
cpblommans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallucinogenic
snygg reklam för egen sajt :P

Tänkte precis samma sak...Tror det kommer dyka upp lite scamshoppar med 2cb, eftersom intresset verkar så stort, tyvärr är det alltid någon som måste loosa cash till dom för att se om de är nått att ha....
2008-02-15, 00:39
Medlem
Thalassas avatar
Hur är det egentligen med a..t.x.....cal.net? Någon som kan gröna? De har ju stort utbud även om det bara är bulk som gäller.
2008-02-15, 01:47
Medlem
Salmons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thalassa
Hur är det egentligen med a..t.x.....cal.net? Någon som kan gröna? De har ju stort utbud även om det bara är bulk som gäller.
trevlig sida! ja vore ju onelkligen spännande att höra om dom var legitima eller inte, det skulle inte direkt skada om någon tog in några gram 4-aco-det, eller lite foxy.

synd att inte undrug funkar nu.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in