2008-09-08, 16:08
Medlem
PsYcs avatar
Elefanten

Har beställt ifrån elefanten nu den 26:e aug, är det vanligt att deras kundservice är totalt "efterblivna" då dom inte fattar vad man skriver i mail till dom ?

Har påpekat i 4 mail nu att jag inte har fått mitt paket som innehöll 2 paket med svamp.

Jag använde alternativ 2 när jag beställde paket, och som jag har förstått det så ska man få nya paket då dom man har beställt inte kommer fram, eller har jag missförstått allt då ?
2008-09-08, 19:29
Medlem
Minters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PsYc
Har beställt ifrån elefanten nu den 26:e aug, är det vanligt att deras kundservice är totalt "efterblivna" då dom inte fattar vad man skriver i mail till dom ?

Har påpekat i 4 mail nu att jag inte har fått mitt paket som innehöll 2 paket med svamp.

Jag använde alternativ 2 när jag beställde paket, och som jag har förstått det så ska man få nya paket då dom man har beställt inte kommer fram, eller har jag missförstått allt då ?
Dina två paket kanske innehöll all svamp, har du kollat med en våg?
O ja, jävla hippie-holländarna kan inte engelska.
2008-09-08, 19:30
Medlem
pipparns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PsYc

Stämmer, va med om liknande sak för ett par månader sen, det tog flera veckor innan jag fick svar på mina mail kändes det som, och min svamp dök ner i brevlådan flera veckor för sent.
2008-09-08, 19:41
Medlem
Minters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pipparn
Stämmer, va med om liknande sak för ett par månader sen, det tog flera veckor innan jag fick svar på mina mail kändes det som, och min svamp dök ner i brevlådan flera veckor för sent.
Åh det var faktiskt skönt att höra, jag håller hoppet uppe!
2008-09-08, 19:52
Bannlyst
Celestralcandy@hushmail.com ÄR SCAM.

Lalaquin och limegren här på flashback har grönat dem och bör således sammarbeta eller rent av vara de som driver "shoppen".

Hur som helst, SCAM så beställ inte där. Lite heller aldrig på lalaquin och limegren som jag hoppas dör inom en snar framtid.
2008-09-08, 21:13
Medlem
PsYcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minter
Dina två paket kanske innehöll all svamp, har du kollat med en våg?
O ja, jävla hippie-holländarna kan inte engelska.

Jo, men det är det att jag inte har fått paketet överhuvudtaget

Så då blir det ju svårt att väga och kolla.
2008-09-09, 11:57
Medlem
Isolations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pipparn

När de väl har svarat på mejl brukar det ändå ganska gå snabbt till dess att de åtgärdar problemet och eventuellt skickar ut nya varor, enligt mina egna erfarenheter. Och de gångerna jag har mejlat dem har de faktiskt svarat ganska snabbt. Men sist jag beställde blev det allt som allt cirka 1,5 månad försenat, och det är ju lite surt...

Edit: Även jag skulle uppskatta ett PM till den "nya shopen"
2008-09-09, 13:46
Medlem
Illuzionzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av imovanish

Lalaquin och limegren här på flashback har grönat dem och bör således sammarbeta eller rent av vara de som driver "shoppen".

Hur som helst, SCAM så beställ inte där. Lite heller aldrig på lalaquin och limegren som jag hoppas dör inom en snar framtid.

Kan då fan instämma! Konstiga är att dom skrev att dom hade skickat det.. vad fan ger det att skriva det om dom inte har det??!! Fy fan vad förbannad jag är! Inte var det mkt cash det rörde sig om heller. Värdare för dom att sköta sina affärer, i detta fall skulle man ju handla av dom flera gånger.

Blir så jälva less på folk som scammar, vad fan ger det?! Droger säljer o kommer alltid att göra det så man har ju en fin jävla buisness om man sköter sig! Näe fy fan.
2008-09-09, 13:50
Medlem
akubaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av imovanish

Även jag kan bekräfta att de är scam:/
Väldligt lågt av dem
2008-09-09, 14:24
Medlem
jag skulle råda alla som tänker på o beställa från inrikes hush/halv gömda webshops, att be att få köpa mindre än minimum /mg/caps vad det nu är,
det finns ett antal hush-shoppar och dolda online shoppar i sv som är seriösa.
2008-09-09, 16:39
Bannlyst
ha***2cb@cyber-rights.net

Är grön ?
2008-09-09, 16:42
Medlem
Tuxxens avatar
s**cekit******@hushmail.com / r**rabbi*****@hushmail.com

Någon som kan gröna?
Senast redigerad av Tuxxen 2008-09-09 kl. 17:02.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in