2007-06-23, 23:10
Medlem
henke1984s avatar
En ny svensk RC sida verkar öppna snart.. Hoppats inte det är nå scam bara.

http://www.freewebs.com/rcchemc/
2007-06-23, 23:21
Medlem
trippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henke1984
En ny svensk RC sida verkar öppna snart.. Hoppats inte det är nå scam bara.

http://www.freewebs.com/rcchemc/

hum vore bra om det skulle stå vilka rc´s dom har tänkt att satsa på . iövrigt tyckte jag sidan varkad rätt mysko. men kc var juh åxå rätt mysko så vem vet.
2007-06-24, 01:44
Medlem
Accipiters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av renos
Nice jag sitter o tror det kommer idag på förmiddan. Men jag tror på pålitligheten som jag läst om........ 3-5 dagar 4e dagen idag håll tummarna nu då

Azarius är förmodligen en av de mest pålitliga smartshopparna på internet.
2007-06-24, 16:12
Bannlyst
Länken funkade inte.

Edit: den funkade visst. Snälla ta bort den och skicka ut den endast som pm så inte bengen skrotar den sidan me.
Fridens
2007-06-24, 22:00
Medlem
bIZongs avatar
Sluta chatta så mycket. Håll er till ämnet eller gå någonannanstans. /mod
2007-06-25, 00:52
Bannlyst
Bästa svampen hos elefanten?

Om ekonomin inte är ett problem och man vill absolut ha de bästa grejerna som finns på elefanten, vad ska man då beställa?

Har f.ö ALDRIG käkat svamp förut.

Mvh
2007-06-25, 00:55
Bannlyst
tror det är copalandia cyancefasesces vad den nu heter som är mest potent. Jag och några kompisar körde på den första gången.
2007-06-25, 01:00
Bannlyst
Finns inte där.

..
2007-06-25, 01:07
Bannlyst
Ok att talaren före dig inte hade många bokstäver rätt i andra ordet, men du är väl ändå inte fundamentalist?

Du ska inte ha något knark. Bara sådär. Inget, nop, zip, zero...
2007-06-25, 04:38
Medlem
mrdominiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensamseglaren
Ok att talaren före dig inte hade många bokstäver rätt i andra ordet, men du är väl ändå inte fundamentalist?

Du ska inte ha något knark. Bara sådär. Inget, nop, zip, zero...

Du är inte rolig....

Annars så heter svamepn copelandia cyanescens
2007-06-25, 04:47
Medlem
mrdominiks avatar
syra

Det finns sidor där man kan beställa CB, de finns sidor där man kan beställa svamp och massor med andra saker, då måste det ju finnas någon sida som säljer syra? Jag skulle va väldigt tacksam ifall någon pm:ade mig någon sådan sida eller åtminstone sa att det finns så får jag leta själv.
2007-06-25, 17:49
Medlem
TheHawkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrdominik
Det finns sidor där man kan beställa CB, de finns sidor där man kan beställa svamp och massor med andra saker, då måste det ju finnas någon sida som säljer syra? Jag skulle va väldigt tacksam ifall någon pm:ade mig någon sådan sida eller åtminstone sa att det finns så får jag leta själv.

Om jag förstått saker och ting rätt så är bland annat svamp lagligt i landet där shopen ligger i. Däremot syra är olagligt i samtliga (?) länder och därför finns ingen shop uppe för detta.

Kan ha fel, men jag tror att det ligger något i det iaf. Någon som är mer ITK kan säkert hjälpa dig bättre.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in