Citat:
Ursprungligen postat av bIZong
Som du säger om du inte får en kraftfull effekt av 35 mg 2c-b så är det inte 2c-b eller så är det jävligt utbankat.
Absolut, jag har för mig att ca 20 mg har räckt bra tidigare. Det funkar i alla fall fint när det gäller 2C-I vilket jag tycker är rätt likt.
Jodå jag tyckte absolut att det verkade vara 2C-B. Men jag kan självklart inte gå i god för det, någon expert är jag knappast och det var längesedan jag hade tillgång till originalet.
Det är ju klurigare att luska ut när man inte får så stark effekt.

Jag menar en låg dos 2C-B eller 2C-I har jag svårare att särskilja än en hög och jag hann bara köpa en omgång senast så det räckte bara till en var för mig och tre vänner.
Men i vilket fall gör ju bristen på effekt att jag inte känner mig överdrivet sugen på handla av dessa herrar igen.
Edit: Min teori var tidigare att ett restlager av LL's N-Eth-2C-B såldes ut då det genom analys bekräftades att det verkligen var den substans som det påstods vara. Men 35 mg fick man väl å andra sidan ingen som helst effekt av vid oralt intag av den produkten? För viss effekt måste jag ändå tillstå att jag fick.