Citat:
Ursprungligen postat av Ticon
Tjena west-en

Har ingen erfarenhet om sidan men förskots betalning från annat land borde slänga iväg ett mail om fråga om dom levererar till swe innan.
Ser ut som en bra sida för övrigt
Tills jag kollade på shipping & payment ps: studera bilderna så ser man att dom e falska men om det e nån som har beställt där i från och fått fina varor så varför inte..
Ps: ser ut som en ganska seriös sida förövrigt
Mvh
Tja Ticon!
Jo jag gillar speciellt priserna, hade varit mumma att beställa en growbox därifrån. Blir då 370kr med frakt tror jag...ingen annan har så billigt...
Bilderna är ju bara ett skämt givetvis, inte meningen att de ska vara seriösa heller tror jag iaf.
Citat:
Ursprungligen postat av Ninjalittle
Lita inte på dem. Paket därifrån har försvunnit väldigt många gånger. Vid ett tillfälle försvann ett paket värt 1000kr, de bad såklart om ursäkt och erbjöd sig att skicka en ny försändelse utan extra kostnad. Den kom heller aldrig fram och då föreslog de att jag bara skulle betala 50% av kostnaden på min nästa beställning, sagt och gjort, men ingenting i posten den gången heller. Tvivlar på att det är tullen som lagt nävarna på min svamp, då jag inte fick något brev eller samtal från dem. Har hört om andra med liknande erfarenheter.
Oj då. Nej då avstår jag nog...
Hade varit trevligt med obegränsat med svamp i sommar men det blir nog påsar från elefanten istället...