2007-05-07, 22:30
Medlem
West-ens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ticon
Tjena west-en
Har ingen erfarenhet om sidan men förskots betalning från annat land borde slänga iväg ett mail om fråga om dom levererar till swe innan.
Ser ut som en bra sida för övrigt

Tills jag kollade på shipping & payment ps: studera bilderna så ser man att dom e falska men om det e nån som har beställt där i från och fått fina varor så varför inte..

Ps: ser ut som en ganska seriös sida förövrigt

Mvh
Tja Ticon!
Jo jag gillar speciellt priserna, hade varit mumma att beställa en growbox därifrån. Blir då 370kr med frakt tror jag...ingen annan har så billigt...
Bilderna är ju bara ett skämt givetvis, inte meningen att de ska vara seriösa heller tror jag iaf.
Citat:
Ursprungligen postat av Ninjalittle
Lita inte på dem. Paket därifrån har försvunnit väldigt många gånger. Vid ett tillfälle försvann ett paket värt 1000kr, de bad såklart om ursäkt och erbjöd sig att skicka en ny försändelse utan extra kostnad. Den kom heller aldrig fram och då föreslog de att jag bara skulle betala 50% av kostnaden på min nästa beställning, sagt och gjort, men ingenting i posten den gången heller. Tvivlar på att det är tullen som lagt nävarna på min svamp, då jag inte fick något brev eller samtal från dem. Har hört om andra med liknande erfarenheter.
Oj då. Nej då avstår jag nog...
Hade varit trevligt med obegränsat med svamp i sommar men det blir nog påsar från elefanten istället...
2007-05-07, 23:00
Medlem
Ticons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av West-en
Tja Ticon!
Jo jag gillar speciellt priserna, hade varit mumma att beställa en growbox därifrån. Blir då 370kr med frakt tror jag...ingen annan har så billigt...
Bilderna är ju bara ett skämt givetvis, inte meningen att de ska vara seriösa heller tror jag iaf.

Hade varit trevligt med obegränsat med svamp i sommar men det blir nog påsar från elefanten istället...
Nice price jo det var bra priser men skippar nog endå efter Ninjalittle inlägg

bilderna: mjo du har nog rätt men jag vart full i skratt när jag såg dom haha

Mvh
2007-05-08, 11:22
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av West-en

Buy Magic Mushrooms finns ju också med nästan samma priser men tyvärr verkar dom inte sälja growkit dock kan man köpa jumnopack med t.ex 500g C Cyanescens för 250€, vet inte hur bra leveranserna brukar va. Amazing Nature har också growkit men inte lika billigt. Samt Ent... men dom verkar ha nån påse man ska odla i.
2007-05-09, 11:26
Medlem
Det är ju lite lustigt att folktro är nere precis samtidigt som DL och ND, med ungefär samma förklaring.
Folktro skriver att de har problem med uteblivna leveranser och DL/ND skriver att de har tekniska/logistiska problem.
Jag hoppades innan att folktro var någon annan än LurLädret men nu kan jag inte hoppas längre, tyvärr.
2007-05-09, 17:17
Medlem
TurboBoosts avatar
Vafan.. finns det någon svensk internetshop uppe ÖHT?
Sugen på både bromo och DXM (kan tilläggas att jag aldrig trippat förut )

Men vad vet jag, det kanske inte går att få tag på DXM eller bromo längre även om sidorna hade varit uppe? Ska man köpa hem grejer och göra HBW-extrakt istället? Ahhh.. jag vill ha en kraaaan
2007-05-09, 17:40
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TurboBoost
Vafan.. finns det någon svensk internetshop uppe ÖHT?
Sugen på både bromo och DXM (kan tilläggas att jag aldrig trippat förut )

Men vad vet jag, det kanske inte går att få tag på DXM eller bromo längre även om sidorna hade varit uppe? Ska man köpa hem grejer och göra HBW-extrakt istället? Ahhh.. jag vill ha en kraaaan

BantaNU är fortfarande uppe och där säljs nåt dom kallar Angel Dust men kanske är för klent? Brukar ju bara ta några dar att få svamp från Elefanten om du kan tänka dig en utländsk sida?
2007-05-09, 17:51
Medlem
TurboBoosts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
BantaNU är fortfarande uppe och där säljs nåt dom kallar Angel Dust men kanske är för klent? Brukar ju bara ta några dar att få svamp från Elefanten om du kan tänka dig en utländsk sida?

Huruvida Angel Dust är klent kan jag inte uttala mig om då jag inte vet vad det är . Tar gärna emot PM med utländska sidor, titta kan man ju alltid göra.
2007-05-09, 23:09
Medlem
vad är bäst, att käka eller extrahera?
tänker då på ifall man förlorar något värdefullt när man slänger "resterna" vid extraheringen, eller ifall man fortfarande får verksamhet efter 5-6 extraherade frön, med tanke på att det räcker utan extrahering? någon som vet ?
2007-05-10, 01:26
Medlem
Omnipotenss avatar
Jag har sökt o grubblat runt i hela forumet och hittat en jävla massa länkar med 99% av alla funkar inte eller är tillfälligt nere..

Så nu till min fråga, finns det någon sida som fungerar? Säker bra sida skulle uppskattas..

Mvh Pelle
2007-05-10, 16:56
Medlem
Reflexivitets avatar
Internetbutik säljer ketamin - seriös?

Jag utförde en googlesökning och hittade en internetbutik som säljer ketamin, och även skickar till Sverige. Nämligen följande: http://www.goldcard-shop.com/index.asp?PageAction=VIEWPROD&ProdID=184

Är det någon som vet något om denna sida? Är den seriös eller scam? Känner någon till någon person som någonsin köpt något därifrån?
2007-05-10, 17:30
Bannlyst
Har kollat in den där sidan innan. Grejen är den att det står 500mg/ 10ml på flaskan, vilket bör tolkas som 500mg per 10ml, och det är väl bara 10ml i flaskan? Medans det i texten under står att det är 500mg per ml (dvs. 500mg per 1ml).
2007-05-10, 18:09
Medlem
Trollishs avatar
Kan nog vara seriös men verkar som ägarna har lite svårt med engelskan.

Vilket kan dock vara bra då det kan betyda att den ligger i ett u-land där dom kan sköta sin verksamhet utan polisen stör, där av det speciella utbudet som tex morfin och ketamin.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in