2007-08-31, 19:56
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drakflygare
Däremot om paktet kommer imorgon så fåru avi på Måndag. Såvida du inte vet ett kollinr på paketet, för då kan du gå och säga kollinr så fåru paketet. Glöm inte att man behöver leg för att få hämta ut det.
Fick ingen avi eller pkt idag... ,vänta ända tills på måndag
2007-08-31, 20:08
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heineken
Vart är bäst att vända sig om man vill beställa en lite större mängd svamp egentligen? Säg, 50 gram.
BB kanske? Tar ca 1700:- för 56g torkat men dom har bara Amazonian Cubensis.
2007-09-01, 19:38
Awaiting Email Confirmation
Chetniks avatar
Mest pålitliga och bäst service, billigast osv?

funderar på att ta in lite svamp från elephantos, feedback?
2007-09-01, 21:02
Medlem
Norfairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chetnik
Mest pålitliga och bäst service, billigast osv?

funderar på att ta in lite svamp från elephantos, feedback?

Elephantos har mycket bra service och är pålitliga, samt att deras svampar äv väldigt potenta. Billigast är dom nog inte men man får vad man betalar för
2007-09-02, 15:56
Medlem
m96mafrs avatar
rc-shoppar

Bumpar upp det stående önskemålet. Länkar?
2007-09-02, 23:41
Medlem
likeithards avatar
varför elltas elefantsidan in absurdum i denna tråd?

elefantarslet säljer ju bara ett gäng kryddor, torkade grönsaker och några tämligen ointressanta svampar!

-svampar som pga att dom ligger långt ner på missbrukarnas topplista, inte har hunnit bli klassade ännu..

ni menar väl inte på fullaste allvar att ni nöjer er med blommor och blad enbart för att ni inte hittar några bra leverantörer av RC's och kemikalier?!

lägger (som åvanstående skribent m fl.) in en request om tips på RC-leverantörer.

föresten så borde väl alla frågor som över huvud taget går att ställa om elefanten, redan vara besvarade i denna tråd.

fotnot: godiset är slut, aningens slirig och obekväm i dessa faktum.*

* edit: därav mitt orationella textförfattande.
2007-09-03, 00:05
Medlem
Psychotics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likeithard
varför elltas elefantsidan in absurdum i denna tråd?

elefantarslet säljer ju bara ett gäng kryddor, torkade grönsaker och några tämligen ointressanta svampar!

-svampar som pga att dom ligger långt ner på missbrukarnas topplista, inte har hunnit bli klassade ännu..

ni menar väl inte på fullaste allvar att ni nöjer er med blommor och blad enbart för att ni inte hittar några bra leverantörer av RC's och kemikalier?!

lägger (som åvanstående skribent m fl.) in en request om tips på RC-leverantörer.

föresten så borde väl alla frågor som över huvud taget går att ställa om elefanten, redan vara besvarade i denna tråd.

fotnot: godiset är slut, aningens slirig och obekväm i dessa faktum.*

* edit: därav mitt orationella textförfattande.
Psilocybin är klassat. Varför skulle inte svamp funka bra som hallucinogen?
2007-09-03, 00:21
Medlem
likeithards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychotic
Psilocybin är klassat. Varför skulle inte svamp funka bra som hallucinogen?

så det är psilocybin i dessa svampar?
trodde det snarare var något mediokert gift i nivå med flugsvampars som fick det att snurra lite.. trodde inte psilocybinsvampar såldes öppet längre av någon anledning.. men jag har haft fel en handfull gånger förr.

borde elefantarslet inte kunna kränga toppisar då föresten? eller det kanske dom gör? jag får skylla på att jag "vände i dörröppningen" när jag kom in på sidan och enbart fann vegetabiliska "dödsdroger", vilka intresserar mej föga.

jo, psilocybin- eller psilocybinhaltig svamp är säkert en mycket god hallucinogen. och beprövade, hederliga, svenska toppisar är faktiskt ett av ytterst få hallucinogena rusmedel som talar till mej (och en dag skola vi säkerligen stifta god bekantskap).

min allmäna ledhet i detta ämne/denna tråd bottnar igentligen i att det går inflation i elefanten-elefanten-elefanten.
2007-09-03, 01:33
Medlem
Roygbivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likeithard
borde elefantarslet inte kunna kränga toppisar då föresten? eller det kanske dom gör? jag får skylla på att jag "vände i dörröppningen" när jag kom in på sidan och enbart fann vegetabiliska "dödsdroger", vilka intresserar mej föga.

Jo, visst skulle de kunna göra det, men eftersom de svamparna som säljs där för stunden har en ganska mycket högre koncentration av psilocin/cybin så blir det lättare för alla parter när man skickar ett paket med färre men starkare svampar en ett stor paket fyllt med svaga svampar.
2007-09-03, 01:51
Medlem
Tord_Ywels avatar
Copelandia och Cubisar tycker jag då inte är nått att fnysa åt likeithard
2007-09-03, 08:58
Medlem
likeithards avatar
okey gubbar, jag ger mej.
2007-09-03, 09:48
Bannlyst
Är det någon som har någon aning om vart man kan få tag på Ketamine, now a days?
Skulle vilja köpa på mig 5-10g, spelar ingen roll vartifrån det skickas men om det finns något liknande KC som är seriöst och har lagomt schyssta priser, får ni gärna medela mig via PM eller här i tråden!

Tack på förhand!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in