2006-09-17, 19:22
Medlem
FoXxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m96mafr
Vilket joll. Ingenting får man stoppa i sig. Inte ngt som funkar iaf.
Eftersom dom inte levererar till Sverige måste väl min länk betraktas som tillåten?

Finns väl andra ställen som skickar det till sverige!
2006-09-20, 13:23
Medlem
När det gäller försändelser från elefanten, är det möjligt att skicka paket till en minderårig för att sedan lösa ut paketet på posten utan något snack om ålder?
En god vän har planer på att ta hjälp av sin bror genom att droppa paketet hos honom och den goda vännen är myndig. Ingen moralpanik alltså, nå?

Och just ja, är det någon som vet vilken fraktmetod de använder för beställningar över 99€? (Free shipping, går ej att välja fraktmetod)
2006-09-21, 00:29
Medlem
Boofs avatar
En fråga om tullen: är det större risk att de stoppar mitt paket om de har gjort det förut? Dvs har tullen något register? (Kanske inte är rätt tråd att posta i, men jag kunde inte hitta någon bättre)
2006-09-22, 15:44
Medlem
Har något hänt med elefanten? Jag har skickat två mejl angående betalningssätt, och inte fått svar på någon vecka.
2006-09-22, 20:47
Medlem
Nagaxs avatar
Cyberacid

Hittade en sida som hette cyberacid http://www.cyberacid.com/. Verkar ju skitbra om det stämmer som de säger på sidan, hittade tex nåt som hette "Blue Mystic 6" som ska vara hallucinogent/psykadeliskt med ett rätt så långt rus för inte ett särskilt dyrt pris.

Men vad jag undrar är innan jag köper hem det här är om någon vet om det är något att lita på och om shitten verkligen funkar? Har hört många stories om folk som köpt piller som var utblandade med alltför mycket annat...
2006-09-22, 20:55
Medlem
det mesta där är bluff men DXM funkar iallafall.
2006-09-22, 20:57
Medlem
negativeApes avatar
DXM, Bromo och LSA är väl det som funkar typ.
2006-09-23, 09:29
Medlem
Ado0s avatar
CyberAcid är en väldigt omdiskuterad sida här på FB, och sidan brukar gå under förkortningen CA, och ägaren är inte helt okänd och kallas för LäderLasse eller bara Lasse.

Men som sagt var, det är inte mkt som fungerar tillfredsställande på CA, sök efter det du är sugen på här på FB, finns trådar ang LSA, Br D-Fly, DXM och även BM6(ALEPH-7)
sök och du skall förhoppningsvis finna
2006-09-23, 11:17
Medlem
Mystiqes avatar
Bt....hur många sidor äger läderlasse? de e väll CA o naturensdroger?
2006-09-24, 00:14
Medlem
Nagaxs avatar
Ingen som köpt just Blue Mystic 6? Har förövrigt sett någon dokumentär då dem lyckats få en intervju med läderlasse ang. sidorna, han såg ut som en slickad pimp typ och vägrade svara på det mesta.
2006-09-24, 00:29
Medlem
Smart botanics

tänkte beställa ett sådant här litet "grow kit" från smart botanics... undrar om ni har några erfarenheter av sidan?? pålitlig? osv
2006-09-24, 01:12
Moderator
Nospheratus avatar
Ponera att man är ganska oerfaren när det gäller den här typen av webshoppar...
Ponera sedan vidare att webshoppen säger "Förskottsbetalning på FSB (kontonummer)"...

Vad menar de med det? FSB = Föreningssparbanken eller? Och i så fall, jag för över pengar till det kontot, men sen då?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in