2007-05-30, 16:20
Medlem
trippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Angrod
WORD!! Ketamine is the shit! Blir mer o mer normal nu, de dalar ner rätt fort iaf =) Skriv gärna i min tråd "Stora tråden om Ketamine" istället, så det blir lite fart där =) En fråga, kände du dig också så mäktig som en gud/djävul som gör egyptiska liknande rörelser? Svara gärna på den fråga i min tråd istället. Lustigt att vi råkar vara i samma stad, haha.

nej men när jag äntligen skulle hem till mig så var jag tvungen att flaxa med armarna då jag kände mig så fri och harmonisk.
2007-05-30, 19:28
Medlem
kultingens avatar
Måste också snabbt slänga in en stark röst för www.kethclub.tk! Ruggigt snabb mailkontakt och leverans, gick så snabbt som posten förmår att levera dvs 1 hel vardag! Helt klart grön kille.
2007-05-30, 20:24
Medlem
TsarensKurirs avatar
Extremt billig Bulk på HBW,nån som vet butik ?

Jag vet att Etnobotanik hade det, men dom blev äckliga och slutade
2007-05-30, 23:08
Medlem
SkinnyFistss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trippen
ioch med att k club vågar att skicka ut varor i förskott och visar att han / hon litar på oss så borde vi inte vara sämre sjelva utan vi borde lita lite tillbax.

Å andra sidan vore det ju ett rätt lätt sätt att lura folk på pengar. Tycker också killen verkar ganska seriös, men jag är för pank för att agera testkanin. :P
2007-05-31, 00:07
Bannlyst
Jag tycker det är väldigt onödigt att nämna sidan hela tiden.. Om man endå söker så hittar men det man söker efter.
För varje gång sidan highlightas är det större chans att farbror blå får för sig något..
2007-05-31, 00:18
Medlem
trippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkinnyFists
Å andra sidan vore det ju ett rätt lätt sätt att lura folk på pengar. Tycker också killen verkar ganska seriös, men jag är för pank för att agera testkanin. :P

om jag killen/tjejen som har K sidan har juh riskerat en del nu när han/hon skickat ut till åtskilliga i förskott. och det jag fick därifrån var av hög kvalité.
så med tanke på tillvägagångs sättet så är det nog inte ett snabbt sätt att tjäna pengar på. det verkar ologiskt att riskera att förlora massor med pengar för att man i längden ska kunna blåsa folk. det är ett reko ställe.

Citat:
Ursprungligen postat av n17r0
Jag tycker det är väldigt onödigt att nämna sidan hela tiden.. Om man endå söker så hittar men det man söker efter.
För varje gång sidan highlightas är det större chans att farbror blå får för sig något..

sant som du skriver det är bara dumt att locka snuten dit.
2007-05-31, 00:24
Medlem
Mjälls avatar
Hur lång tid tar det att få sin beställning från smartbar? Är det någon påtaglig risk att få vänta mer än en vecka?
2007-05-31, 05:39
Medlem
Ninjalittles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mjäll
Hur lång tid tar det att få sin beställning från smartbar? Är det någon påtaglig risk att få vänta mer än en vecka?

Personen som driver den sidan, alias "Henke", har ett väldigt gott rykte som jag personligen anser att han inte förtjänar. Han svarar på högst ett av tio mail och paket har dröjt länge...
2007-05-31, 09:57
Medlem
MisterToms avatar
Ja, sjuktdåligt. Beställde från henke istället, mycket dyrare men men...
2007-05-31, 10:18
Medlem
semafors avatar
Köp inte från Sverige?
2007-05-31, 12:46
Medlem
AmanitaMuscarias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av missCrank
Beställde i förrgår natt, fick det idag!
Ska testa skiten ikväll Får hoppas att han är ärlig.
För isf är han för bra för att vara sann.
hur gick det?
2007-05-31, 12:58
Medlem
stora_ostens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ninjalittle
Personen som driver den sidan, alias "Henke", har ett väldigt gott rykte som jag personligen anser att han inte förtjänar. Han svarar på högst ett av tio mail och paket har dröjt länge...

Vad grundar du detta på? Nu är de iof ett tag sen jag använde mej utav smartbar men då fungerade allting klockrent! Jag tycker Henke är bra och driver en bra och seriös sida.

Det enda felet som jag ser det med Smartbar är att han inte har några kemikalier. Hade han haft lite fungerande RC´s till bra pris är jag övertygad om att Läder hade fått klappa igen för länge sen....

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in