2008-01-12, 14:29
Bannlyst
Är det någon som vet när SD.se Kommer tillbaka, Har varit nere i några dagarn nu :\
2008-01-12, 14:49
Medlem
mrstabbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av n17r0
Är det någon som vet när SD.se Kommer tillbaka, Har varit nere i några dagarn nu :\

Här är en länk till deras forum som fortfarande funkar, för det mesta. Mest allmän spekulation kring problem med polisen efter det att deras leverans av DXM fastnade hos tullen, men vem vet.
2008-01-12, 14:57
Bannlyst
Jag ser ingen anledning att Tar ner sidan för det, och inte forumet häller. Okej du kan gå in och läsa dom officiella trådarna med jag kaninte logga in :S

Dom säljer ju trots att annat än DXM på sidan. Och DXM är ju inte olagligt..
2008-01-12, 15:55
Medlem
Ålens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thalassa
Weshop är väl att ta i. En tillfällig sida för ett eventuellt parti 2C-B, personligen misstänker jag att det är ett restparti ne2cb som säljs ut om ens något levereras. Någon som beställt framgångsrikt därifrån under veckan?

Det funkar! Kunde inte hålla mig igår natt och testade 20 mg. Det var defenitivt 2c-b. Har aldrig testat det tidigare som sagt men alla egenskaper som beskrivs var där. Det var rena MDMA-ruset stundtals med eufori och empati fast klarare och jag vet hur det är att ta MDMA. Detta varvat med ganska djupt tänkande, melankoli ibland. Stundtals var man närmast tjackad. Jag vart på ett jävla partyhumör med andra ord och klättrade på vägarna för jag inte hade någon och snacka med.
2008-01-12, 15:59
Medlem
Kingandaces avatar
Om jag ska beställa lite shrooms från elefanten. Är det då dumt att ta expressdelivery? Har det större chans att fastna än om jag tar "urope - Registered (Signed for) (3-5 days)"-delivery?
2008-01-12, 16:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hollymoses
finns det någon som känner till om det går att få tag på denna underbara substans? saknar den

Det verkar ha blivit väldigt svårt att få tag i. Hittade dock en kines som sålde det, men för 200$/g
2008-01-12, 16:29
Medlem
Roygbivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ålen
Det funkar! Kunde inte hålla mig igår natt och testade 20 mg. Det var defenitivt 2c-b. Har aldrig testat det tidigare som sagt men alla egenskaper som beskrivs var där. Det var rena MDMA-ruset stundtals med eufori och empati fast klarare och jag vet hur det är att ta MDMA. Detta varvat med ganska djupt tänkande, melankoli ibland. Stundtals var man närmast tjackad. Jag vart på ett jävla partyhumör med andra ord och klättrade på vägarna för jag inte hade någon och snacka med.

Hur tog du det, snortade du eller bombade du det?
2008-01-12, 20:18
Medlem
Ålens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roygbiv
Hur tog du det, snortade du eller bombade du det?

Bombade. Jag var dock inte helt tom i magen. Hade ätit två timmar innan. Om det inte var 2c-b då vet i fan. MDMA-effekt stundtals men oftare en slags egotripp, nästan tjackad vart man. Som och åka berg och dalbana mellan att vara e:ad och syrad.
2008-01-12, 23:04
Bannlyst
Citat:
Bombade. Jag var dock inte helt tom i magen. Hade ätit två timmar innan. Om det inte var 2c-b då vet i fan. MDMA-effekt stundtals men oftare en slags egotripp, nästan tjackad vart man. Som och åka berg och dalbana mellan att vara e:ad och syrad.
Du köpte det alltså från den ofta censurerade 2cb-sidan eller?
2008-01-13, 00:05
Awaiting Email Confirmation
blev inte svamp olagligt i holland vid nyår? kan man fort. köpa från elefanten?
2008-01-13, 00:09
Medlem
Ålens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DementedGo
Du köpte det alltså från den ofta censurerade 2cb-sidan eller?

Aye.
2008-01-13, 00:10
Medlem
Energis avatar
Citat:

Vad skulle du säga att en lämplig dos ligger på?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in