Men vafan det där ville jag ta reda på utan att alla på hela flashback skulle veta om sidan.
Aja nu får man kanske svar då. Om man googlar runt lite så verkar det inte som dom är scammers, dom har tom en "scammers-list" på sidan.
Men vafan det där ville jag ta reda på utan att alla på hela flashback skulle veta om sidan.
Aja nu får man kanske svar då. Om man googlar runt lite så verkar det inte som dom är scammers, dom har tom en "scammers-list" på sidan.
Nice då tackar man trådskaparen för sidan då för den hade jag inte innan.
Kan nog vara seriös men verkar som ägarna har lite svårt med engelskan.
Vilket kan dock vara bra då det kan betyda att den ligger i ett u-land där dom kan sköta sin verksamhet utan polisen stör, där av det speciella utbudet som tex morfin och ketamin.
På ketaminkartongen står det "Industria Argentina" och läkarstämpeln har Perus statsvapen.
jahopp alla ni glada som hann köpa dessa frön.. ha så jefla kul!
Citat:
HBW och andra produkter borttagna
Idag kl 08:50
Amanita
HBW och andra produkter borttagna
På grund av risk för missförstånd angående att dessa fröer skall odlas och inte konsumeras så har dessa plockats bort ur sortimentet. Vissa andra fröer och växter som kan misstas för att konsumeras har också plockats bort ur sortimentet.
Läst 22 gånger
Har kollat in den där sidan innan. Grejen är den att det står 500mg/ 10ml på flaskan, vilket bör tolkas som 500mg per 10ml, och det är väl bara 10ml i flaskan? Medans det i texten under står att det är 500mg per ml (dvs. 500mg per 1ml).
Det står 5000mg/10ml vilket blir 500mg/ml
Intressant sida, får se om man vågar sig på en beställning