2007-04-07, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av West-en
ND har förändras nu, det är inte samma skit. Nu skickar de varorna riktigt snabbt, har bra kundservice osv.
Jag ser dock på ND på ett helt annat sätt numera.

Det är vad jag hört också, väntat på mina piller en vecka nu dock ;'(
2007-04-07, 13:51
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trippen
köp krydd salvia ne ärligt är inte salvian relativt dyr på azarius finns det inte bra mycket billigare alterativ . och azarius skickar inte alla varor till sverige tex svamp skickar dom inte men därimot så skickar dom growbox till sverige.
Vet inte om det är billigare men Elefanten har ju också och fler betalningsalternativ. Samt Amazing-Nature som har 6 olika betalningsalternativ.
2007-04-07, 16:26
Medlem
SkinnyFistss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Vet inte om det är billigare men Elefanten har ju också och fler betalningsalternativ. Samt Amazing-Nature som har 6 olika betalningsalternativ.

Okej, hur är Amazing Nature då? Hur lång tid tar det att få produkterna? Har de samma garanti utifall paketet fastnar någonstans som Elefanten och Azarius?

Undrar också om någon har några erfarenheter av DL än?
2007-04-07, 17:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SkinnyFists
Kanske det. Vet du hur mycket extra du kommer behöva betala? Annars får du gärna återkomma med vilken bank du använde och hur mycket det kostade (att göra överföringen alltså, inte dina varor).

Jag antar att man vid money transfer går till banken och betalar med kontanter för att inte binda sig till några olagligheter?

Jag har swedbank. Gick dit med kontanter och förde över dem. Först förstod jag ingenting av alla jävla siffror och grejjs men fick god hjälp av banken som även kollade upp deras nummer och sånt så allt stämde. Det kostade 50 kr. Bränndes inte allt för hårt i plånkan.
2007-04-07, 18:19
Medlem
SkinnyFistss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FluX
Jag har swedbank. Gick dit med kontanter och förde över dem. Först förstod jag ingenting av alla jävla siffror och grejjs men fick god hjälp av banken som även kollade upp deras nummer och sånt så allt stämde. Det kostade 50 kr. Bränndes inte allt för hårt i plånkan.

Det lät ju helt okej, och man kan väl använda Swedbank även om man inte har ett konto där, right?
2007-04-08, 22:45
Bannlyst
Citat:
Det lät ju helt okej, och man kan väl använda Swedbank även om man inte har ett konto där, right?

Inte den blekaste. Men vadå, det lär ju vara samma priser ungefär på andra banker?
2007-04-09, 01:20
Bannlyst
Citat:

Vissa bankerr tar kostnader om du inte själv har ett konto på deras bank.
2007-04-09, 01:58
Medlem
SkinnyFistss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 021/Whizzcomp
Vissa bankerr tar kostnader om du inte själv har ett konto på deras bank.

Men man vill väl i vilket fall inte på något sätt binda betalningen till sitt konto?
2007-04-09, 19:59
Medlem
iPees avatar
Någon som köpt Kratom från smartbar? Hur var det? funtar på att köpa 40g... ;D låter hur najs som helst
2007-04-10, 00:11
Bannlyst
Citat:
Men man vill väl i vilket fall inte på något sätt binda betalningen till sitt konto?

Där sa du nått!

fan det tänkte inte jag på, dum som jag är så förde jag över pengar från mitt sparkonto in på Azarius konto.
2007-04-14, 01:31
Medlem
AmanitaMuscarias avatar
Tjenare, jag ska beställa hem en 15-20 påsar ne2cb, ni som har köpt un på sistone, vilken sida rekommenderar ni? ska jag dra DL eller ND? vilka är snabbast + seriösast? jag måste veta, måste dra hem nu asså =) Puss
2007-04-14, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AmanitaMuscaria
Tjenare, jag ska beställa hem en 15-20 påsar ne2cb, ni som har köpt un på sistone, vilken sida rekommenderar ni? ska jag dra DL eller ND? vilka är snabbast + seriösast? jag måste veta, måste dra hem nu asså =) Puss

Beställde från ND, fick hem grejjerna efter 5 arbetsdagar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in