2024-04-14, 19:56
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Riks tittarskara verkar gissningsvis best av drygt 90 procent SD-vljare, och under 10 procent Afs-vljare, samt ngra MED-vljare och nu ocks Folklistan-vljare.

En del moderater och grsossar smyglser nog dr ocks.

Men de har en stark SD-koppling, mnga har varit/r aktiva i SD.
Citera
2024-04-14, 21:21
Avstngd
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Det hajar jag, kvinnorna r dom bsta invandrarna om vi ska ha ngon sdan, detta sger jag utan att det handlar om den kthet som Sverkerson varnar fr utan fr att det leder till lgre brottslighet etc

Ja, ungefr som Afs-medlemmen Christer Bigander (SwexitTV p YT) som klagade p att hans filippinska fru inte fick invandra till Sverige eftersom det var muslimer p Migverket som prioriterade sina egna.
Citera
2024-04-22, 17:26
Avstngd
JohanSverkerssons avatar
Gud vad tjock-Nickie r oinsatt och trg. verlag s tillfr inte kvinnorna p Riks ngonting utom Mira (och Rebecka Fallenkvist frsts, men hon r tyvrr inte kvar).

Kvinnorna r bara dr som skyltfnster och kan ltt bytas ut, vilket dom ocks gr.

Riks brs upp av Srman, Jakob, Elias och s frsts de Sverigedemokratiska riksdagsmn/kvinnor som hela tiden r med p intervjuer.
Citera
2024-04-22, 17:29
Avstngd
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grus-Olle
De kan ju ta bort hon Mira. Hon r urtrist och hennes rst r helt monoton. Om de nu ndvndigtvis ska ha med henne, s varfr r hon inte en del av morgongnget?

Mira r den bsta kvinnan p Riks just nu. Om de ska ta bort ngon s r det den trga och okunniga tjock-Nickie.
Citera
2024-04-22, 17:29
Avstngd
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grus-Olle
Mnga av dessa boomerkommentarer p RIKS i stil med det hr kan vi inte lmna ver till vra barn och barnbarn, jag knner inte igen mitt Sverige lngre Swedistan osv, r typ samma personer som inte lyssnade p Ian och Bert nr det begav sig och nu har dligt samvete ver detta.

Har du sagt det till dem ngon gng?
Citera
2024-04-22, 17:31
Medlem
Har Mira turkiska rtter?

https://en.wikipedia.org/wiki/Aksoy
Citera
2024-04-22, 17:51
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kollektion
Har Mira turkiska rtter?

https://en.wikipedia.org/wiki/Aksoy
Hon har en turkisk far och en svensk mor.
Citera
2024-04-22, 18:07
Medlem
fluff995s avatar
Citat:
Gud vad tjock-Nickie r oinsatt och trg. verlag s tillfr inte kvinnorna p Riks ngonting utom Mira (och Rebecka Fallenkvist frsts, men hon r tyvrr inte kvar).

Kvinnorna r bara dr som skyltfnster och kan ltt bytas ut, vilket dom ocks gr.

Riks brs upp av Srman, Jakob, Elias och s frsts de Sverigedemokratiska riksdagsmn/kvinnor som hela tiden r med p intervjuer.

Det r vl en frga om vad de har fr arbetsuppgifter ocks. Tjejerna far ju runt p fltreportage, ringer och gr intervjuer osv. Achtual grnalism. Killarna sitter mest i studion och tycker...
Citera
2024-04-22, 18:09
Avstngd
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluff995
Det r vl en frga om vad de har fr arbetsuppgifter ocks. Tjejerna far ju runt p fltreportage, ringer och gr intervjuer osv. Achtual grnalism. Killarna sitter mest i studion och tycker...

Kvinnorna r bara dr fr att visa att SD har stort std hos unga kvinnor.
Citera
2024-04-22, 18:47
Medlem
Vedklyvens avatar
Citat:
Kvinnorna r bara dr fr att visa att SD har stort std hos unga kvinnor.

En gammal ingrodd kvinnohatare som avreagerar sig p Flashback?
Citera
2024-04-22, 18:51
Avstngd
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyven
En gammal ingrodd kvinnohatare som avreagerar sig p Flashback?

Du menar att jag r den typiske vrdelse Flashback-inceln?

Nej, jag menar att det r smart av SD/Riks att visa upp unga kvinnor, eftersom unga kvinnor r ett viktigt vapen. Framtiden gr dit unga kvinnor gr.
Citera
2024-04-23, 16:53
Citat:
Du menar att jag r den typiske vrdelse Flashback-inceln?

Nej, jag menar att det r smart av SD/Riks att visa upp unga kvinnor, eftersom unga kvinnor r ett viktigt vapen. Framtiden gr dit unga kvinnor gr.

Detta r helt sant, man ska hlla i minnet att kvinnor fick rstrtt 1918 i Tyskland och i valet 1932 rstade 26.5% p NSDAP.

P de 14 ren hlls 7 val och efter det ttonde avslutades Weimar.

Adi hade inte kommit till makten utan kvinnorna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in