2024-01-11, 17:21
Medlem
Spelarn1s avatar
Isabelle Eriksson verkar vara tillbaka p heltid p Riks. Hon har varit med i flera inslag p slutet och ledde exempelvis morgongnget imorse.

Jag gillar hennes framtoning s det var ett krt terseende.
Citera
2024-01-11, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Afrikanos
Kanske fel p din internetuppkoppling? Det enda krnglet jag upplevt r fr ngot r sedan nr det var fel p synkroniseringen p ljudet under morgonprogrammet.

Skulle vara intressant om polskan p Riks gick igenom vad som hnder i vrt grannland Polen. Det verkar vara helt galet och ingen media skriver om det. Tusk r tydligen tysk och kommer direkt frn EU kommissionen och har brjat fngsla politiker och stngt av deras public service.

Menade mer hack i flowet, blir onaturligt. Andra studios klipper inte s klumpigt, nstan random och p det viset.
Citera
2024-01-12, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DinSkummaGranne
Jacob r vldigt bra men han borde sluta stlla frgan "r du frvnad ver" hela tiden. Borde vl finnas andra frgor att stlla?

Jag gillar Jacob ocks, men hller med. Hans ton nr han intervjuar folk blir ltt repetitiv och lite irriterande. Men, han r en bra del av Riks, definitivt.

Tittade precis p avsnittet med Jan Blomgren, bra och informativt. Och Daniella... oj oj oj. Fan vad fin hon r allts.
Citera
2024-01-12, 19:35
Medlem
Vedklyvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GanskaLack
Jag gillar Jacob ocks, men hller med. Hans ton nr han intervjuar folk blir ltt repetitiv och lite irriterande. Men, han r en bra del av Riks, definitivt.

Tittade precis p avsnittet med Jan Blomgren, bra och informativt. Och Daniella... oj oj oj. Fan vad fin hon r allts.

Ja, Daniella r en personlighet. Hon liknar inte SVT- och TV4-flickorna.
Citera
2024-01-12, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyven
Ja, Daniella r en personlighet. Hon liknar inte SVT- och TV4-flickorna.

Rtt skarp och het som f. Hade varit kul att se henne som programledare p SVT eller TV4, haha. Det r kul att bara tnka sig.
Citera
2024-01-21, 09:02
Medlem
buttnutters avatar
Vad heter hon med stora glasgonen som lser nyheter ibland? Bitig brutta (eller thicc som kidsen sger).
Citera
2024-01-22, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spelarn1
Isabelle Eriksson verkar vara tillbaka p heltid p Riks. Hon har varit med i flera inslag p slutet och ledde exempelvis morgongnget imorse.

Jag gillar hennes framtoning s det var ett krt terseende.
Ja hon r riktigt bra och verkar vara en av f kvarvarande grvande journalister i Sverige. Skert hon som fixat detta scoop.

Socialtjnstminister Camilla Waltersson Grnvall (M) har en kriminell familj som hyresgster, kan Riks avslja. https://www.youtube.com/watch?v=Mqls1w__4QA
Citera
2024-01-25, 11:25
Medlem
Fiskmnglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buttnutter
Vad heter hon med stora glasgonen som lser nyheter ibland? Bitig brutta (eller thicc som kidsen sger).
Nickie
Citera
2024-01-30, 10:16
Medlem
Daniella r ju riktigt j*vla lcker..

https://www.instagram.com/danielladesireehansson/
Citera
2024-01-31, 00:25
Medlem
Rebali179s avatar
Mira Aksoy har hon slutat p samnytt
jobbar heltid p Riks numera?
Citera
2024-01-31, 11:30
Medlem
[quote=HejaFinland| Riks vara lite som FOX-News i USA? [/QUOTE]

Snarare mer som OAN.
Citera
2024-02-01, 17:41
Medlem
avcs avatar
Ngon annan som noterar den stora omsttningen unga kvinnor p Riks? Rebecca, Denice, Emmie, Johanna, Eva och antagligen ett antal kvinnor till har brjat och slutat p kort tid. I denna nylanserade video figurerar tv kvinnor jag inte sett tidigare.

Vad beror detta p? Pallar inte kvinnorna hatet frn vnster? Fr nstan intrycket att Riks blivit PK-medias Samhall. Frst visar man upp sig p Riks, sedan tar jobb p DN eller Aftonbladet utgrtandes hur hemska och nazistiska Riks r.

Eller vill de bara gra karrir och slutar?
Senast redigerad av avc 2024-02-01 kl. 17:48.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in