2025-05-22, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slackoff
Ja jag tycker att det är betydligt bättre att Rysslands kandidat inte vann.
Det är en stor beslutning att Rysslands MAGA marionetter lägger sig i europisk demokrati och om SD inte inser det så kommer de förlora röster och trovärdighet.

Att han skulle varit "Rysslands kandidat" är MSM-propaganda för att avskräcka folk från att rösta på någon etablissemanget finner obekväm. Man försökte kleta Ryssland på SD i många år också, men det misslyckades lyckligtvis.
Citera
2025-05-22, 16:44
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Slackoff
Ja jag tycker att det är betydligt bättre att Rysslands kandidat inte vann.
Det är en stor beslutning att Rysslands MAGA marionetter lägger sig i europisk demokrati och om SD inte inser det så kommer de förlora röster och trovärdighet.
Nja tror det är bättre att SD håller sig utanför utländsk politik o fokuserar på vad dom vill åstadkomma i sverige
Citera
2025-05-22, 18:52
Medlem
Slackoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sachariaz
Nja tror det är bättre att SD håller sig utanför utländsk politik o fokuserar på vad dom vill åstadkomma i sverige
Det tycker jag också.
Man bör inte sätta sig i den situationen att man behöver försvara exempelvis Trump i media.
Citera
2025-06-02, 17:34
Medlem
Marcus Allard är fruktansvärt jävla arg för att han inte kan få ha ett eget program på Riks där han beklagar sig över hur fruktansvärt jävla dåliga SD är.

Tja, lika bra klippa väck honom. Man kan inte ha hur mycket käbbel som helst. Känns som att Allards enda syfte i livet är att skapa bråk.
Citera
2025-06-14, 16:08
Medlem
Kan någon här hjälpa mig. Jag söker efter en debatt (kanske från Riks) där någon Henrik (kanske han hette) som är homosexuell (kanaler var komiker) som inte brydde sig mycket då han fick påståendet att han hade inte levt om han hade bott i Gaza och han svarar "och? Jag bor ju i Sverige". Rätt säker på att det bör ha varit i Riks men frågar er om ni vet.
Citera
2025-06-14, 19:54
Medlem
Lilliehorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sachariaz
SDMonkan heter monikabrodzinska på Instagram

Tips är att kolla hennes videos på instagram stories i mappen "2024" där hon dansar med sin lilla sexiga rumpa. Finns även bikinibilder och mycket hud på flera av bilderna. Sexigt också när hon halsar zubrowka sprit. Den videon har ja sparat ner o bytt ut shottglaset mot något annat brukar kolla dom bilderna en hel del o fantisera!!

Fick plocka fram spypåsen flera gånger om. Fy farao vilken ful tös.
Citera
2025-06-14, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Labanochapelsinen
Kan någon här hjälpa mig. Jag söker efter en debatt (kanske från Riks) där någon Henrik (kanske han hette) som är homosexuell (kanaler var komiker) som inte brydde sig mycket då han fick påståendet att han hade inte levt om han hade bott i Gaza och han svarar "och? Jag bor ju i Sverige". Rätt säker på att det bör ha varit i Riks men frågar er om ni vet.
Här är en Henrik som debatterar Pride, politik och barn – Har HBTQ-rörelsen gått för långt?
Vet dock inte om han säger något dylikt.
https://www.youtube.com/watch?v=4tdBY5zvwG4
Citera
2025-06-14, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Afrikanos
Här är en Henrik som debatterar Pride, politik och barn – Har HBTQ-rörelsen gått för långt?
Vet dock inte om han säger något dylikt.
https://www.youtube.com/watch?v=4tdBY5zvwG4

Måste har varit en annan debatt för han såg väldigt Södermalmisk ut den jag sökte efter. Fan jävla instagram som inte har någon historik.
Citera
2025-06-17, 21:55
Medlem
GormDenGamles avatar
Vart har Mira tagit vägen? Eller är hon mammaledig?
Jävligt tuff och kompetent kvinna!
Citera
2025-06-22, 12:45
Medlem
Exemplarisk.s avatar
Väldigt jobbigt tycker jag i dagens avsnitt om Dagens nyheter med Jacob och Sörman att Jacob är sarkastisk (rätt ord?) genom hela avsnittet. Blir ganska jobbigt att lyssna på efter ett tag. Sörman är alltid lika härlig att lyssna på!
Citera
2025-06-22, 16:02
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exemplarisk.
Väldigt jobbigt tycker jag i dagens avsnitt om Dagens nyheter med Jacob och Sörman att Jacob är sarkastisk (rätt ord?) genom hela avsnittet. Blir ganska jobbigt att lyssna på efter ett tag. Sörman är alltid lika härlig att lyssna på!

Så du gillar SD trots allt.

Jag har inte hört på Riks på ett tag. Det blir lite tjatigt.
Citera
2025-06-24, 10:38
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Så du gillar SD trots allt.

Jag har inte hört på Riks på ett tag. Det blir lite tjatigt.
Riks är tjatigt. Samma trams dag in och dag ut. Korkade bimbos som står och läser innantill på en TV-ruta från ett manus som Hagnell och Wallerstein har skrivit o tvingat dom läsa, hat mot invandrare, åk hem, kasta ut dom, det är visst skillnad på kvinnor o män, yadda yadda yadda... kom på nått nytt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in