Flashback bygger pepparkakshus!
2024-04-13, 11:02
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Sörman är minst lika radikal som Afs.
Uttrycker sig någon som är minst lika radikal som AFS såhär? https://youtu.be/v2aoAKQcSN8?t=1691 så där talar en konservativ kulturnationalist & SD'are, Sörmans favoritord är dessutom "lagom" volymer precis som SD, "kärleksinvandring och adoption (röva barn)"
Sörman kanske? tycker att det där TV4 programmet "Älskar Älskar inte" som gjort en industri
(likt adoption) av kärleksinvandring från hela världen är uppmuntransvärt istället för att bara låta det ske organiskt, det hade säkert funkat ifall det va 80-talet fortfarande och massinvandringen inte genomförts, men hur ska han kunna ha detta inflöde idag! utan att ha ett gigantiskt utflöde i utbyte mot det? han verkar vara en drömmande konservativ idealist som fastnad i tiden

Vill Sörman ha en lika begränsad tvingad lagom återvandring också som bara Jimmie Åkessons regering ska få definiera enskilda fall?
Senast redigerad av Crapmagic 2024-04-13 kl. 11:57.
Citera
2024-04-13, 12:21
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Män och kvinnor blir förtjusta, tända på och kära i varandra. Jag tror ingen supernazist är immun mot det. Och Riks är helt förstående för detta sociala och biologiska faktum. Så i diskussionen om Riks blir det lite ovidkommande för inga där är nog inne på "white nationalist"
Det hajar jag, kvinnorna är dom bästa invandrarna om vi ska ha någon sådan, detta säger jag utan att det handlar om den kåthet som Sverkerson varnar för utan för att det leder till lägre brottslighet etc
Senast redigerad av Crapmagic 2024-04-13 kl. 12:29.
Citera
2024-04-14, 11:28
Många av dessa boomerkommentarer på RIKS i stil med “det här kan vi inte lämna över till våra barn och barnbarn”, “jag känner inte igen mitt Sverige längre” “Swedistan” osv, är typ samma personer som inte lyssnade på Ian och Bert när det begav sig och nu har dåligt samvete över detta.
Citera
2024-04-14, 16:13
De kan ju ta bort hon Mira. Hon är urtrist och hennes röst är helt monoton. Om de nu nödvändigtvis ska ha med henne, så varför är hon inte en del av morgongänget?
Citera
2024-04-14, 16:34
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grus-Olle
De kan ju ta bort hon Mira. Hon är urtrist och hennes röst är helt monoton. Om de nu nödvändigtvis ska ha med henne, så varför är hon inte en del av morgongänget?

Tror hon jobbar hemma. Hon är inte i riks studio.
Citera
2024-04-14, 17:07
Medlem
Crapmagics avatar
För riks är fokuset alltid det etniska svenska folkets intressen

Morgongänget: Svenska flyktingar flyr från invandringen
https://www.youtube.com/watch?v=t3fMxEHV24g
Citera
2024-04-14, 17:22
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
För riks är fokuset alltid det etniska svenska folkets intressen

Morgongänget: Svenska flyktingar flyr från invandringen
https://www.youtube.com/watch?v=t3fMxEHV24g

Så du har redan bytt åsikt om Riks.
Citera
2024-04-14, 17:23
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grus-Olle
Många av dessa boomerkommentarer på RIKS i stil med “det här kan vi inte lämna över till våra barn och barnbarn”, “jag känner inte igen mitt Sverige längre” “Swedistan” osv, är typ samma personer som inte lyssnade på Ian och Bert när det begav sig och nu har dåligt samvete över detta.

Precis, håller med, jag har tänkt på det länge. Dessa är samma typ av personer som var sossar fram till 2010 eller senare, och som tror att massinvandringen började med Reinfeltd.
Citera
2024-04-14, 19:12
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Så du har redan bytt åsikt om Riks.
Har du bytt åsikt om Sörman?

Jag har inte bytt åsikt, hurså? jag fortsätter att titta på Riks även om jag kan störa mig på deras utgångspunkter, retorik är intressant
Senast redigerad av Crapmagic 2024-04-14 kl. 19:17.
Citera
2024-04-14, 19:25
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Tror hon jobbar hemma. Hon är inte i riks studio.

Någon som kommenterade undrade varför Riks tar dit mikropartiet Folklistan men inte mikropartiet Afs.
Citera
2024-04-14, 19:33
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Någon som kommenterade undrade varför Riks tar dit mikropartiet Folklistan men inte mikropartiet Afs.

Jag är ju ingen representant för Riks men jag tror det beror på att de ogillar AfS. Det bildades ju av personer som försökte kuppa partiet och andra "förrädare" som hoppade av fast de satt i riksdagen för SD. SD kallade dem internt för "Alternativ för Sparkade". Sara och han f.d. sossen har ju varit sjysta mot SD, det har inte AfS.
Citera
2024-04-14, 19:52
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Jag är ju ingen representant för Riks men jag tror det beror på att de ogillar AfS. Det bildades ju av personer som försökte kuppa partiet och andra "förrädare" som hoppade av fast de satt i riksdagen för SD. SD kallade dem internt för "Alternativ för Sparkade". Sara och han f.d. sossen har ju varit sjysta mot SD, det har inte AfS.

Riks tittarskara verkar gissningsvis bestå av drygt 90 procent SD-väljare, och under 10 procent Afs-väljare, samt några MED-väljare och nu också Folklistan-väljare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in