2024-04-13, 11:02
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Srman r minst lika radikal som Afs.
Uttrycker sig ngon som r minst lika radikal som AFS shr? https://youtu.be/v2aoAKQcSN8?t=1691 s dr talar en konservativ kulturnationalist & SD'are, Srmans favoritord r dessutom "lagom" volymer precis som SD, "krleksinvandring och adoption (rva barn)"
Srman kanske? tycker att det dr TV4 programmet "lskar lskar inte" som gjort en industri
(likt adoption) av krleksinvandring frn hela vrlden r uppmuntransvrt istllet fr att bara lta det ske organiskt, det hade skert funkat ifall det va 80-talet fortfarande och massinvandringen inte genomfrts, men hur ska han kunna ha detta inflde idag! utan att ha ett gigantiskt utflde i utbyte mot det? han verkar vara en drmmande konservativ idealist som fastnad i tiden

Vill Srman ha en lika begrnsad tvingad lagom tervandring ocks som bara Jimmie kessons regering ska f definiera enskilda fall?
Senast redigerad av Crapmagic 2024-04-13 kl. 11:57.
Citera
2024-04-13, 12:21
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Mn och kvinnor blir frtjusta, tnda p och kra i varandra. Jag tror ingen supernazist r immun mot det. Och Riks r helt frstende fr detta sociala och biologiska faktum. S i diskussionen om Riks blir det lite ovidkommande fr inga dr r nog inne p "white nationalist"
Det hajar jag, kvinnorna r dom bsta invandrarna om vi ska ha ngon sdan, detta sger jag utan att det handlar om den kthet som Sverkerson varnar fr utan fr att det leder till lgre brottslighet etc
Senast redigerad av Crapmagic 2024-04-13 kl. 12:29.
Citera
2024-04-14, 11:28
Mnga av dessa boomerkommentarer p RIKS i stil med det hr kan vi inte lmna ver till vra barn och barnbarn, jag knner inte igen mitt Sverige lngre Swedistan osv, r typ samma personer som inte lyssnade p Ian och Bert nr det begav sig och nu har dligt samvete ver detta.
Citera
2024-04-14, 16:13
De kan ju ta bort hon Mira. Hon r urtrist och hennes rst r helt monoton. Om de nu ndvndigtvis ska ha med henne, s varfr r hon inte en del av morgongnget?
Citera
2024-04-14, 16:34
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grus-Olle
De kan ju ta bort hon Mira. Hon r urtrist och hennes rst r helt monoton. Om de nu ndvndigtvis ska ha med henne, s varfr r hon inte en del av morgongnget?

Tror hon jobbar hemma. Hon r inte i riks studio.
Citera
2024-04-14, 17:07
Medlem
Crapmagics avatar
Fr riks r fokuset alltid det etniska svenska folkets intressen

Morgongnget: Svenska flyktingar flyr frn invandringen
https://www.youtube.com/watch?v=t3fMxEHV24g
Citera
2024-04-14, 17:22
Avstngd
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Fr riks r fokuset alltid det etniska svenska folkets intressen

Morgongnget: Svenska flyktingar flyr frn invandringen
https://www.youtube.com/watch?v=t3fMxEHV24g

S du har redan bytt sikt om Riks.
Citera
2024-04-14, 17:23
Avstngd
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grus-Olle
Mnga av dessa boomerkommentarer p RIKS i stil med det hr kan vi inte lmna ver till vra barn och barnbarn, jag knner inte igen mitt Sverige lngre Swedistan osv, r typ samma personer som inte lyssnade p Ian och Bert nr det begav sig och nu har dligt samvete ver detta.

Precis, hller med, jag har tnkt p det lnge. Dessa r samma typ av personer som var sossar fram till 2010 eller senare, och som tror att massinvandringen brjade med Reinfeltd.
Citera
2024-04-14, 19:12
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
S du har redan bytt sikt om Riks.
Har du bytt sikt om Srman?

Jag har inte bytt sikt, hurs? jag fortstter att titta p Riks ven om jag kan stra mig p deras utgngspunkter, retorik r intressant
Senast redigerad av Crapmagic 2024-04-14 kl. 19:17.
Citera
2024-04-14, 19:25
Avstngd
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Tror hon jobbar hemma. Hon r inte i riks studio.

Ngon som kommenterade undrade varfr Riks tar dit mikropartiet Folklistan men inte mikropartiet Afs.
Citera
2024-04-14, 19:33
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ngon som kommenterade undrade varfr Riks tar dit mikropartiet Folklistan men inte mikropartiet Afs.

Jag r ju ingen representant fr Riks men jag tror det beror p att de ogillar AfS. Det bildades ju av personer som frskte kuppa partiet och andra "frrdare" som hoppade av fast de satt i riksdagen fr SD. SD kallade dem internt fr "Alternativ fr Sparkade". Sara och han f.d. sossen har ju varit sjysta mot SD, det har inte AfS.
Citera
2024-04-14, 19:52
Avstngd
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Jag r ju ingen representant fr Riks men jag tror det beror p att de ogillar AfS. Det bildades ju av personer som frskte kuppa partiet och andra "frrdare" som hoppade av fast de satt i riksdagen fr SD. SD kallade dem internt fr "Alternativ fr Sparkade". Sara och han f.d. sossen har ju varit sjysta mot SD, det har inte AfS.

Riks tittarskara verkar gissningsvis best av drygt 90 procent SD-vljare, och under 10 procent Afs-vljare, samt ngra MED-vljare och nu ocks Folklistan-vljare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in