2020-11-30, 19:07
Medlem
WhyYouGehs avatar
För ungefär en vecka sedan började Sverigedemokraternas youtubekanal ladda upp korta nyhetsklipp med tre härliga kvinnor som frontfigurer, bland annat Rebecka Fallenkvist, ekonomiskpolitisk talesperson för Ungsvenskarna, Sverigedemokraternas ungdomsförbund. Man tog/tar upp aktuella händelser och bjuder ibland in politiker inom SD som Henrik Vinge, Tobias Andersson, Oscar Sjöstedt, Katja Nyberg osv.

Idag såg jag att dessa kvinnor hade en egen youtubekanal som heter Riks.

Jag välkomnar alla politiskt inkorrekta nyhetskanaler som tar upp sanningen om vad som sker ute i våra städer och jag hoppas att de får många prenumeranter.

Någon här som följer denna kanal?

https://www.youtube.com/channel/UC92...RXf7awoRX3GG8g
Senast redigerad av WhyYouGeh 2020-11-30 kl. 19:26.
Citera
2020-11-30, 19:12
Bannlyst
Nej.
Ungsvenskarna? vad är det för skitnamn? Låter som nåt Hitler hade föreslagit
Citera
2020-11-30, 19:14
Medlem
NoTruces avatar
Jag får deras inlägg i mitt flöde, och jag måste säga att jag är positivt överraskad. Korta och koncisa inlägg med udd - kritik av etablissemanget och regeringen som är lätt att ta till sig för alla. Jag antar att moderpartiet ställer sig positivt till detta. Det är trots allt ungdomarna (nu låter jag riktigt gammal) som ska ta över i framtiden. De belyser all den skit vår överhet fortsätter att lassa över oss, och de gör det med en återhållen vrede. Sådant gillas.
Citera
2020-11-30, 19:20
Medlem
InvisiblePersons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Radjaidjah
Nej.

Det är unga svenskar, därav namnet. Guud vad hemskt!!

Jag följer kanalen och tycker dom gör ett fantastiskt arbete.
Citera
2020-11-30, 19:35
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhyYouGeh
För ungefär en vecka sedan började Sverigedemokraternas youtubekanal ladda upp korta nyhetsklipp med tre härliga kvinnor som frontfigurer, bland annat Rebecka Fallenkvist, ekonomiskpolitisk talesperson för Ungsvenskarna, Sverigedemokraternas ungdomsförbund. Man tog/tar upp aktuella händelser och bjuder ibland in politiker inom SD som Henrik Vinge, Tobias Andersson, Oscar Sjöstedt, Katja Nyberg osv.

Idag såg jag att dessa kvinnor hade en egen youtubekanal som heter Riks.

Jag välkomnar alla politiskt inkorrekta nyhetskanaler som tar upp sanningen om vad som sker ute i våra städer och jag hoppas att de får många prenumeranter.

Någon här som följer denna kanal?

Fick upp en video i flödet på tuben och jag var väl ganska positivt överraskad. De gör sig bra i rutan.

Ifall de läser den här tråden vill jag ge ett litet tips: håll igen en liiiiiten aning på indignationen och undvik ord som "barbarisk" när ni beskriver en våldtäkt. Det blir trovärdigare och lättare att ta till sig för de som inte redan är frälsta. Vi andra vet ju redan.

Men som sagt, oväntat bra. Fint att se att det fortfarande finns yngre svenskar som inte är fullständigt förlorade.
Citera
2020-12-01, 11:44
Medlem
Ankdammsmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Radjaidjah

Till deras försvar ska sägas att företrädarna för det gamla ungdomsförbundet (numera AfS) tog med sig namnet SDU när de uteslöts.

Det hela var en kupp eller ett reformförsök (beroende på tycke och smak) där Kasselstrand och Hahne misslyckades i sitt försök att göra partiet både mer radikalt och stureplanskt. Mattias Karlsson gick full Stalin mot dem, och det nya ungdomsförbundet är lika fristående som en gång SKP i förhållande till Moskva.
Citera
2020-12-03, 00:01
Medlem
HejaFinlands avatar
Riks, SDs nya mediesatsning.

Riks, SDs nya mediesatsning.

SD har startat en ny medie-kanal.

3 rappa tjejer är programledare, vad tycker ni om deras stil? Vill Riks vara lite som FOX-News i USA?

Detta är i uppstart, vad tror ni de kommer expandera med? Vad vill ni att de skall satsa på?

Hur kan kanalen få större spridning bland allmänheten, speciellt utanför SDs tidigare följare?

Riks Youtube-kanal.

SDs nättidning Samtiden berättar om satsningen och att det inte är klart ännu.
https://samtiden.nu/2020/12/dags-att...iska-samtalet/

"Nu finns nyheter, analyser och intervjuer som videoklipp på YouTube-kanalen Riks. Det är ett initiativ för att skapa mer och intressantare politiska samtal i Sverige. Och för att samhällsdebatten ska nå en bredare publik."
Citera
2020-12-03, 00:12
Medlem
Tror inte att det blir någon hit. SWEBBTV och Exakt24 är bättre. Sverige skulle dock behöva en riktig alternativ TV-kanal. Det borde man satsa på.
Citera
2020-12-03, 00:14
Bannlyst
SD behöver övertyga fler kvinnor , svårt när man har så jävla många korkade män som sympatiserar med partiet som smutskastar feminism mm. Men de är väl säkert betalda socialdemokrater som gör det.. Riks låter lite som Roks och att jämföra det med Fox känns dock bara sorgligt även om jag kan förstå vad du menar med det,,
Senast redigerad av priestrapist666 2020-12-03 kl. 00:16.
Citera
2020-12-03, 00:45
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fluxlist
Tror inte att det blir någon hit. SWEBBTV och Exakt24 är bättre. Sverige skulle dock behöva en riktig alternativ TV-kanal. Det borde man satsa på.

SwebbTV har ju hållit på länge och Exakt24 ett tag nu också. Jag tror det behövs något utan Martikainen eller vad han nu heter, något som tilltalar vanliga Svensson som inte bara är intresserade av vaccineringar och Estonia. Övriga alternativkanaler är mer för de som är "till höger om", eller mer radikala än, SD.

Det är för dyrt med en riktig TV-kanal. Det finns ju bara en riktig TV-kanal som inte är statlig, men den ägs numera av statliga Telia. För att göra det krävs flera hundra miljoner.
Citera
2020-12-03, 00:48
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av priestrapist666
SD behöver övertyga fler kvinnor , svårt när man har så jävla många korkade män som sympatiserar med partiet som smutskastar feminism mm. Men de är väl säkert betalda socialdemokrater som gör det.. Riks låter lite som Roks och att jämföra det med Fox känns dock bara sorgligt även om jag kan förstå vad du menar med det,,

Jag tror det finns en sådan tanke med att det är tre kvinnliga programledare. Problemet är att få kvinnorna att "hitta" Riks.
Citera
2020-12-03, 09:14
Medlem
Jag har lämnat SD så jag bryr
mig inte. Gör det du med!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in