2020-10-29, 12:59
Medlem
Firewaias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tombauhaupda
hur fan kan man rsta M det borde vara ddsstraff fr det,efter allt skit som Reinfeldt din reichsfuhrer har stllt till med
Utan att g mer sinnessjukt offtopic s hoppades jag att moderaterna skulle sluta ltsas vara S efter Reinfeldt. Istllet brjade de med interna konflikter, s idag r jag nog mer partils n inte.
Citera
2020-10-29, 13:00
Medlem
Trots att SVT skriver av The Guardian s byter de ut beheaded mot skuren i halsen.
Citera
2020-10-29, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Bara om bdeln r en kvinna.

r du sker p det?

Varje gng jag svr nu fr tiden s tycker folk att jag borde vrda mitt sprk. Jag brukar svara "kom inte hr och tvinga din religion p Mig r du snll!" till dem.

Jag stller inte upp fr ngon religionskrigare. Jag har inga problem med att dagens verbefolkade vrld tunnas ut litegrann av smgruopper som vljer att bekmpa varandra, s lnge de hller Mig utanfr deras krig.

Det gr jag inte. Jag r emot terrorism oavsett vem det r som pysslar med den.

Yep, i den bsta av vrldar. Vrlden r dock inte bst nnu.

I den bsta av vrldar hade jag kunnat vara ppen med min pedofili utan att riskera konsekvenser. Men som sagt, vrlden r inte bst nnu. Om 100-200 r kanske det ser annorlunda ut varp jag ntligen kan f komma ut utan att riskera attentat frn bland annat medlemmar p Flashback..

Ah just det.. Nr vita begr terrorded s handlar det alltid om en ensam galning. How silly of me to think otherwise..

Fast vld r ett precisionsinstrument och funkar bara om det anvnds som det.
Vra krig emot terrorismen hittills har varit allt annat n precisionsbundna. That has to change.

NMR r ett hot emot min homosexuella livsstil p samma stt som muslimer r.

Fast mnga i trden tycker det dock. Vi fr hjlpas t med att frska ndra deras sikt i frgan.
S du r peddo, du vet vl att det r kriminellt med fngelse i straffskalan. G och sk hjlp om du har sdana bjelser! Nu!
Citera
2020-10-29, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falhscbak
Trots att SVT skriver av The Guardian s byter de ut beheaded mot skuren i halsen.

stackars pojke vem vet vilket trauma han upplevt,fr att citera riksdren sjlv,mannen som frstrt alla myndigheter han jobbat p
Citera
2020-10-29, 13:07
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vafalls09
"Mannen greps av polis och beskts tv gnger. Han befinner sig p sjukhus och vrdas fr sina skador."

Varfr vrdas han fr hans skador?

Fr att det bsta vapnet vi har emot islamister r att ta dem levande. P s vis frvgrar vi dem deras himlaresa.

Citat:
Ursprungligen postat av jonkebonke
S du r peddo, du vet vl att det r kriminellt med fngelse i straffskalan.

Det r inte kriminellt att vara pedofil. Vldtkt r kriminellt, men jag r ingen vldtktsman.
Citera
2020-10-29, 13:08
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemedaffe
En kvinna halshuggen. I brittisk media ser jag nu "beheaded". Svensk media fortsttningsvis "knivskrning". Slutar vl med "srskador p halsen" den hr gngen ocks.
Citat:
Ursprungligen postat av Falhscbak

Fortfarande r det s att det handlar om att de fick halsen avskuren, men knappast att de blivit halshuggna. S sger alla franska kllor.

Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
NMR r ett hot emot min homosexuella livsstil p samma stt som muslimer r.

Knappast. NMR r i huvudsak en halmgubbe, ngra vldsamma skinheads som dock p det stora planet helt saknar makt. Dessutom r de i vldigt hg grad blott en motrrelse mot den politiska islamofaschism som breder ut sig allt mer. De r det verkliga hotet. Visst sker d och d attentat i Christchurch-stilen, men de r en reaktion p hur den islamska extremismen breder ut sig. Frsvinner den senare sker heller inga Christchurch-attentat. Men den islamska extremismen kommer fortstta breda ut sig oavsett "provokationer" frn det sekulra vsterlandet. Det r faran mot din homosexuella livsstil. Att jag helt stder den spelar ingen roll, fr jag kommer inte kunna frsvara dig.
Citera
2020-10-29, 13:09
Medlem
SegPandas avatar
Insha'Allah detta r snart Sverige ocks om inte vrat folk vaknar upp... eller juste det, det har redan hnt.. om och om igen, men Svenska folket glmmer av det eller r fr upptagna med ekorrhjulet.
Citera
2020-10-29, 13:09
Medlem
Zloths avatar
Macron sitter i en fin rvsax.

Han vill inte gra muslimer arga egentligen men samtidigt s r Le Pen r hack i hl.

Frgan r om det blir fler muslimer som utvisas nu? Vgar han det?

Men han mste gra det om han inte vill frlora mot Le Pen. Helvete vilket kaos det kan bli
Citera
2020-10-29, 13:11
Medlem
kangaroozzicknesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Som sagt. Islam r fredens religion och den som utfrt ddet r en psyksjuk mnniska. Tycker synd om alla muslimer som kommer att drabbas av en hatvg utan dess like.

Jag antar att alla fredliga utvare kommer frdma, "krleksbomba" kyrkor, lgga blommor vid kyrkan och dylikt. nej?
Citera
Medlem
awoke11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
Macron sitter i en fin rvsax.

Han vill inte gra muslimer arga egentligen men samtidigt s r Le Pen r hack i hl.

Frgan r om det blir fler muslimer som utvisas nu? Vgar han det?

Men han mste gra det om han inte vill frlora mot Le Pen. Helvete vilket kaos det kan bli

S jvla bra, hoppas det ntligen tas krafttag mot muslim-asen
Citera
Medlem
Jon.Holmss avatar
Nyss p SVT: Man vet inte skert nnu om detta r ett terrordd. No shit?

https://www.dailymail.co.uk/news/art...urch-Nice.html

France under attack: Jihadist murders three worshippers including two who were beheaded INSIDE Nice church + Knifeman screaming 'Allahu Akbar' is shot dead by cops in Avignon + French consulate worker is stabbed in Saudi Arabia
Citera
2020-10-29, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fryskyl
Fortfarande r det s att det handlar om att de fick halsen avskuren, men knappast att de blivit halshuggna. S sger alla franska kllor.
S att Figaro, tmligen vlknd fransk tidning, skriver quasiment dcapite* r inget som du anser vara vrt att notera?

*Nstan halshuggen
Senast redigerad av Falhscbak 2020-10-29 kl. 13:18. Anledning: Edit: versttning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in