2020-10-29, 12:49
Medlem
Kaffemedaffes avatar
En kvinna halshuggen. I brittisk media ser jag nu "beheaded". Svensk media fortsttningsvis "knivskrning". Slutar vl med "srskador p halsen" den hr gngen ocks.
Citera
2020-10-29, 12:50
Medlem
HipToBeSquares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Groenman
Jo, det kommer att ske. Men det kommer ta 50+ r.

Sverige islamifieras och det kommer fortstta. Begvade och rika svenskar (och vlutbildade invandrare) kommer flytta ut i n hgre omfattning. Islam breder ut sig allt mer och kommer vara i majoritet i allt fler kommuner. Nr svenskarna flyttar ut (t.ex. vad som hnder just nu i Filipstad), minskar skatteunderlaget och det kommer till en punkt nr pengarna helt enkelt inte rcker till. Kommunerna kommer inte att h rd med fungerande skolor, ldreomsorg och tillrckliga socialbidrag.

Till slut har detta spridit sig i hela landet. Sverige kommer ligga i ruiner. Och skulle utanfrskapsomrdenas outbildade och i mnga fall arbetsovilliga komma i majoritet, medan nettoskattebetalare och intelligenta emigrerar i hundratusentals - vilka skall:

- jobba p krnkraft- och vattenkraftverken
- vilka skall kra snplogarna
- vilka skall bygga och underhlla vgarna
- vilka skall forska och utbilda p universiteten

Fr ngot r sedan varnade Volvo att man inte kan f utbildad personal till Gteborg eftersom kriminaliteten r fr hg. Hur kommer det se ut om 20-30 r om utvecklingen fortstter? Volvo kommer inte att finnas kvar. Samma de vntar andra fretag och skatteintkterna kommer frsvinna.

I detta scenario r Sverige ett riktigt skithl till land. I klass med Venezuela eller missktta mellanstern-lnder utan olja. Med den skillnaden att det kostar tusentals kronor i mnaden att vrma upp en bostad. Att det behvs varma klder fr att verleva vintrarna. Att det bara gr att odla mat 3-4 mnader om ret.

De som inte lskar Sverige kommer att flytta hrifrn. Betydligt bttre att vara fattig i Italien, Egypten eller Iran.

Det kommer ta rtionden innan det hela vnder. Och det kommer att ske utifrn den svenska landsbygden, dr mnga redan idag skulle kunna klara sig ven om civilisationen brt samman ver natten. Hr kommer folk g samman fr att verleva och sedan bygga upp p nytt.

Men kanske, kanske kommer dessa knivattacker och halshuggningar resultera i att en majoritet av befolkningen vaknar. Kanske kan M-KD-SD f en stor majoritet 2022 och rg i ryggen fr att terta vldsmonopolet och stoppa infldet av nya terrorister. Och vi slipper 50+ r av fimbulvinter.

Nr det faller samman kommer globalisterna vara dr och kpa upp tillgngar fr att ge araberna lite mat fr dagen. Det r s hr man tar ver hela lnder.
Citera
2020-10-29, 12:51
Medlem
Offices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Den genomgende jargongen i trden r att alla muslimer br skuld fr detta, s vad r egentligen felet med att ven vi vita bedms efter samma mttstock?
Bullcrap, alla muslimer br inte skuld fr detta.
Citera
2020-10-29, 12:51
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemedaffe
En kvinna halshuggen. I brittisk media ser jag nu "beheaded". Svensk media fortsttningsvis "knivskrning". Slutar vl med "srskador p halsen" den hr gngen ocks.
Vi r mesiga i detta PK-landet.
Citera
2020-10-29, 12:52
Medlem
GaretheGOLFERbales avatar
Enough is enough. r det inte dags att frbjuda skiten nu? Hur mnga utredningar till behver man och hur mnga nya chanser ska man ge egentligen? Det funkar ju liksom inte. Vill man hlla p med religis extremism fr man rkna med att man blir utvisad eller sitta inlst.
Citera
2020-10-29, 12:52
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
"Halsen avskuren", eller huvudet...

https://www.expressen.se/nyheter/kni...-flera-skadad/
Det dr huvudlossandet verkar vara nn slags muslimsk ritual. r det s icke-islamister ska bestraffas enligt ngon religis sed? Tyckte jag sg nnstans att det r Muhammeds fdelsedag idag, stmmer det?
Senast redigerad av kubun 2020-10-29 kl. 12:54.
Citera
2020-10-29, 12:54
Medlem
Firewaias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gorkgassyh
1 det hnde i Frankrike inte sverige s stoppa upp den invade klyshan nnstans.
2 frankrike sger att de r ett muslimskt land
3 sverige sger att man r ett muslimskt land.

4 muslimerna kan dra t helvete allihop.

5 du r en liten undergiven vnsterbg som kper ditt knark av muslimska svartskallar. Och frsker leka muslimernas frsvarare fr att framst som rttfrdig.
S du menar att Frankrike r ett islamistiskt kalifat? r du helt doppad i skit?
Men det r klart, nr man r s trg att man inte frstr skillnaden p Frankrike och nt bakvnt islamistiskt Mellanstern land s tror man nog ocks att man kan psykoanalysera folk online. Rstar fr vrigt M och kper mitt knark av Johan.

Men ta grna ditt pick och pack och pip ner till ett av dessa lnder som har den typ av brott och straff som du eftersker? Du r ju uppenbarligen ett fan av islamistiska lagar?
Citera
2020-10-29, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkogsKonung
Terrorism eller psykfall? Kyrka pekar ju mot terrordd.

muslimkrk i vanlig ordning
Citera
2020-10-29, 12:55
Medlem
Flammarions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Starback
S hdelse har blivit en ny ideologi, d frstr jag.

Hdelse sker i konfliktytan mellan de tv ideologierna.
Hdelse r en krigshandling.
Citera
2020-10-29, 12:56
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Takpapp
Bra id!

Bara om bdeln r en kvinna.

Citat:
Ursprungligen postat av Office
Ja, ingen vsterlndsk mnniska bryr sig om du hdar. Konceptet r frlegat.

r du sker p det?

Varje gng jag svr nu fr tiden s tycker folk att jag borde vrda mitt sprk. Jag brukar svara "kom inte hr och tvinga din religion p Mig r du snll!" till dem.

Citat:
Ursprungligen postat av Arraqthemalamute
Jad d ser vi vilka som stller upp fr lttkrnkta drar istllet fr stller upp fr frihet

Jag stller inte upp fr ngon religionskrigare. Jag har inga problem med att dagens verbefolkade vrld tunnas ut litegrann av smgruopper som vljer att bekmpa varandra, s lnge de hller Mig utanfr deras krig.

Citat:
Ursprungligen postat av Merkur
Tack fr att du stdjer Islam och dess rtt att mrda allt som dess utvare finner provocerande.

Det gr jag inte. Jag r emot terrorism oavsett vem det r som pysslar med den.

Citat:
Ursprungligen postat av jonkebonke
I ett fritt land ska man kunna g i en sdan T-shirt utan konsekvenser p ngot stt.

Yep, i den bsta av vrldar. Vrlden r dock inte bst nnu.

Citat:
Ursprungligen postat av jonkebonke
Precis som att du ska slippa konsekvenser fr vad du tycker. Det r skillnaden mellan oss.

I den bsta av vrldar hade jag kunnat vara ppen med min pedofili utan att riskera konsekvenser. Men som sagt, vrlden r inte bst nnu. Om 100-200 r kanske det ser annorlunda ut varp jag ntligen kan f komma ut utan att riskera attentat frn bland annat medlemmar p Flashback..

Citat:
Ursprungligen postat av imola01
Nej, vita sprider inte terrorism, man mste gra skillnad p det hr.

Ah just det.. Nr vita begr terrorded s handlar det alltid om en ensam galning. How silly of me to think otherwise..

Citat:
Vita mste g in fr att anvnda vld fr att bekmpa terrorism,

Fast vld r ett precisionsinstrument och funkar bara om det anvnds som det.
Vra krig emot terrorismen hittills har varit allt annat n precisionsbundna. That has to change.

Citat:
Ja tack till NMR!

NMR r ett hot emot min homosexuella livsstil p samma stt som muslimer r.

Citat:
Ursprungligen postat av Office
Bullcrap, alla muslimer br inte skuld fr detta.

Fast mnga i trden tycker det dock. Vi fr hjlpas t med att frska ndra deras sikt i frgan.
Citera
2020-10-29, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Firewaia
S du menar att Frankrike r ett islamistiskt kalifat? r du helt doppad i skit?
Men det r klart, nr man r s trg att man inte frstr skillnaden p Frankrike och nt bakvnt islamistiskt Mellanstern land s tror man nog ocks att man kan psykoanalysera folk online. Rstar fr vrigt M och kper mitt knark av Johan.

Men ta grna ditt pick och pack och pip ner till ett av dessa lnder som har den typ av brott och straff som du eftersker? Du r ju uppenbarligen ett fan av islamistiska lagar?

hur fan kan man rsta M det borde vara ddsstraff fr det,efter allt skit som Reinfeldt din reichsfuhrer har stllt till med
Citera
2020-10-29, 12:59
Medlem
Hur r det med frvaren? Jag nskar honom all lycka och snabb terhmtning.
Stackarn...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in