Citat:
Ursprungligen postat av
Takpapp
Bra id!
Bara om bdeln r en kvinna.
Citat:
Ursprungligen postat av
Office
Ja, ingen vsterlndsk mnniska bryr sig om du hdar. Konceptet r frlegat.
r du sker p det?
Varje gng jag svr nu fr tiden s tycker folk att jag borde vrda mitt sprk. Jag brukar svara "kom inte hr och tvinga din religion p Mig r du snll!" till dem.
Citat:
Ursprungligen postat av
Arraqthemalamute
Jad d ser vi vilka som stller upp fr lttkrnkta drar istllet fr stller upp fr frihet
Jag stller inte upp fr
ngon religionskrigare. Jag har inga problem med att dagens verbefolkade vrld tunnas ut litegrann av smgruopper som vljer att bekmpa varandra, s lnge de hller Mig utanfr deras krig.
Citat:
Ursprungligen postat av
Merkur
Tack fr att du stdjer Islam och dess rtt att mrda allt som dess utvare finner provocerande.
Det gr jag inte. Jag r emot terrorism oavsett vem det r som pysslar med den.
Citat:
Ursprungligen postat av
jonkebonke
I ett fritt land ska man kunna g i en sdan T-shirt utan konsekvenser p ngot stt.
Yep, i den bsta av vrldar. Vrlden r dock inte bst nnu.
Citat:
Ursprungligen postat av
jonkebonke
Precis som att du ska slippa konsekvenser fr vad du tycker. Det r skillnaden mellan oss.
I den bsta av vrldar hade jag kunnat vara ppen med min pedofili utan att riskera konsekvenser. Men som sagt, vrlden r inte bst nnu. Om 100-200 r kanske det ser annorlunda ut varp jag ntligen kan f komma ut utan att riskera attentat frn bland annat medlemmar p Flashback..
Citat:
Ursprungligen postat av
imola01
Nej, vita sprider inte terrorism, man mste gra skillnad p det hr.
Ah just det.. Nr vita begr terrorded s handlar det alltid om en ensam galning. How silly of me to think otherwise..
Citat:
Ursprungligen postat av
imola01
Vita mste g in fr att anvnda vld fr att bekmpa terrorism,
Fast vld r ett precisionsinstrument och funkar bara om det anvnds som det.
Vra krig emot terrorismen hittills har varit allt annat n precisionsbundna. That has to change.
Citat:
Ursprungligen postat av
imola01
Ja tack till NMR!
NMR r ett hot emot min homosexuella livsstil p samma stt som muslimer r.
Citat:
Ursprungligen postat av
Office
Bullcrap, alla muslimer br inte skuld fr detta.
Fast mnga i trden tycker det dock. Vi fr hjlpas t med att frska ndra deras sikt i frgan.