2020-10-29, 12:49
Medlem
Kaffemedaffes avatar
En kvinna halshuggen. I brittisk media ser jag nu "beheaded". Svensk media fortsättningsvis "knivskärning". Slutar väl med "sårskador på halsen" den här gången också.
Citera
2020-10-29, 12:50
Medlem
HipToBeSquares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Groenman
Jo, det kommer att ske. Men det kommer ta 50+ år.

Sverige islamifieras och det kommer fortsätta. Begåvade och rika svenskar (och välutbildade invandrare) kommer flytta ut i än högre omfattning. Islam breder ut sig allt mer och kommer vara i majoritet i allt fler kommuner. När svenskarna flyttar ut (t.ex. vad som händer just nu i Filipstad), minskar skatteunderlaget och det kommer till en punkt när pengarna helt enkelt inte räcker till. Kommunerna kommer inte att hå råd med fungerande skolor, äldreomsorg och tillräckliga socialbidrag.

Till slut har detta spridit sig i hela landet. Sverige kommer ligga i ruiner. Och skulle utanförskapsområdenas outbildade och i många fall arbetsovilliga komma i majoritet, medan nettoskattebetalare och intelligenta emigrerar i hundratusentals - vilka skall:

- jobba på kärnkraft- och vattenkraftverken
- vilka skall köra snöplogarna
- vilka skall bygga och underhålla vägarna
- vilka skall forska och utbilda på universiteten

För något år sedan varnade Volvo att man inte kan få utbildad personal till Göteborg eftersom kriminaliteten är för hög. Hur kommer det se ut om 20-30 år om utvecklingen fortsätter? Volvo kommer inte att finnas kvar. Samma öde väntar andra företag och skatteintäkterna kommer försvinna.

I detta scenario är Sverige ett riktigt skithål till land. I klass med Venezuela eller misskötta mellanöstern-länder utan olja. Med den skillnaden att det kostar tusentals kronor i månaden att värma upp en bostad. Att det behövs varma kläder för att överleva vintrarna. Att det bara går att odla mat 3-4 månader om året.

De som inte älskar Sverige kommer att flytta härifrån. Betydligt bättre att vara fattig i Italien, Egypten eller Iran.

Det kommer ta årtionden innan det hela vänder. Och det kommer att ske utifrån den svenska landsbygden, där många redan idag skulle kunna klara sig även om civilisationen bröt samman över natten. Här kommer folk gå samman för att överleva och sedan bygga upp på nytt.

Men kanske, kanske kommer dessa knivattacker och halshuggningar resultera i att en majoritet av befolkningen vaknar. Kanske kan M-KD-SD få en stor majoritet 2022 och råg i ryggen för att återta våldsmonopolet och stoppa inflödet av nya terrorister. Och vi slipper 50+ år av fimbulvinter.

När det faller samman kommer globalisterna vara där och köpa upp tillgångar för att ge araberna lite mat för dagen. Det är så här man tar över hela länder.
Citera
2020-10-29, 12:51
Medlem
Offices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Den genomgående jargongen i tråden är att alla muslimer bär skuld för detta, så vad är egentligen felet med att även vi vita bedöms efter samma måttstock?
Bullcrap, alla muslimer bär inte skuld för detta.
Citera
2020-10-29, 12:51
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemedaffe
En kvinna halshuggen. I brittisk media ser jag nu "beheaded". Svensk media fortsättningsvis "knivskärning". Slutar väl med "sårskador på halsen" den här gången också.
Vi är mesiga i detta PK-landet.
Citera
2020-10-29, 12:52
Medlem
GaretheGOLFERbales avatar
Enough is enough. Är det inte dags att förbjuda skiten nu? Hur många utredningar till behöver man och hur många nya chanser ska man ge egentligen? Det funkar ju liksom inte. Vill man hålla på med religiös extremism får man räkna med att man blir utvisad eller sitta inlåst.
Citera
2020-10-29, 12:52
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
"Halsen avskuren", eller huvudet...

https://www.expressen.se/nyheter/knivattack-nara-kyrka-i-nice-en-dod-och-flera-skadad/
Det där huvudlossandet verkar vara nån slags muslimsk ritual. Är det så icke-islamister ska bestraffas enligt någon religiös sed? Tyckte jag såg nånstans att det är Muhammeds födelsedag idag, stämmer det?
Senast redigerad av kubun 2020-10-29 kl. 12:54.
Citera
2020-10-29, 12:54
Medlem
Firewaias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gorkgassyh
1 det hände i Frankrike inte sverige så stoppa upp den inövade klyshan nånstans.
2 frankrike säger att de är ett muslimskt land
3 sverige säger att man är ett muslimskt land.

4 muslimerna kan dra åt helvete allihop.

5 du är en liten undergiven vänsterbög som köper ditt knark av muslimska svartskallar. Och försöker leka muslimernas försvarare för att framstå som rättfärdig.
Så du menar att Frankrike är ett islamistiskt kalifat? Är du helt doppad i skit?
Men det är klart, när man är så trög att man inte förstår skillnaden på Frankrike och nåt bakvänt islamistiskt Mellanöstern land så tror man nog också att man kan psykoanalysera folk online. Röstar för övrigt M och köper mitt knark av Johan.

Men ta gärna ditt pick och pack och pip ner till ett av dessa länder som har den typ av brott och straff som du eftersöker? Du är ju uppenbarligen ett fan av islamistiska lagar?
Citera
2020-10-29, 12:54
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av SkogsKonung
Terrorism eller psykfall? Kyrka pekar ju mot terrordåd.

muslimkräk i vanlig ordning
Citera
2020-10-29, 12:55
Medlem
Flammarions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Starback
Så hädelse har blivit en ny ideologi, då förstår jag.

Hädelse sker i konfliktytan mellan de två ideologierna.
Hädelse är en krigshandling.
Citera
2020-10-29, 12:56
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Takpapp
Bra idé!

Bara om bödeln är en kvinna.

Citat:
Ursprungligen postat av Office
Ja, ingen västerländsk människa bryr sig om du hädar. Konceptet är förlegat.

Är du säker på det?

Varje gång jag svär nu för tiden så tycker folk att jag borde vårda mitt språk. Jag brukar svara "kom inte här och tvinga din religion på Mig är du snäll!" till dem.

Citat:
Ursprungligen postat av Arraqthemalamute
Jadå då ser vi vilka som ställer upp för lättkränkta dårar istället för ställer upp för frihet

Jag ställer inte upp för någon religionskrigare. Jag har inga problem med att dagens överbefolkade värld tunnas ut litegrann av smågruopper som väljer att bekämpa varandra, så länge de håller Mig utanför deras krig.

Citat:
Ursprungligen postat av Merkur
Tack för att du stödjer Islam och dess rätt att mörda allt som dess utövare finner provocerande.

Det gör jag inte. Jag är emot terrorism oavsett vem det är som pysslar med den.

Citat:
Ursprungligen postat av jonkebonke
I ett fritt land ska man kunna gå i en sådan T-shirt utan konsekvenser på något sätt.

Yep, i den bästa av världar. Världen är dock inte bäst ännu.

Citat:
Ursprungligen postat av jonkebonke
Precis som att du ska slippa konsekvenser för vad du tycker. Det är skillnaden mellan oss.

I den bästa av världar hade jag kunnat vara öppen med min pedofili utan att riskera konsekvenser. Men som sagt, världen är inte bäst ännu. Om 100-200 år kanske det ser annorlunda ut varpå jag äntligen kan få komma ut utan att riskera attentat från bland annat medlemmar på Flashback..

Citat:
Ursprungligen postat av imola01
Nej, vita sprider inte terrorism, man måste göra skillnad på det här.

Ah just det.. När vita begår terrordåed så handlar det alltid om en ensam galning. How silly of me to think otherwise..

Citat:
Vita måste gå in för att använda våld för att bekämpa terrorism,

Fast våld är ett precisionsinstrument och funkar bara om det används som det.
Våra krig emot terrorismen hittills har varit allt annat än precisionsbundna. That has to change.

Citat:
Ja tack till NMR!

NMR är ett hot emot min homosexuella livsstil på samma sätt som muslimer är.

Citat:
Ursprungligen postat av Office
Bullcrap, alla muslimer bär inte skuld för detta.

Fast många i tråden tycker det dock. Vi får hjälpas åt med att försöka ändra deras åsikt i frågan.
Citera
2020-10-29, 12:57
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Firewaia
Så du menar att Frankrike är ett islamistiskt kalifat? Är du helt doppad i skit?
Men det är klart, när man är så trög att man inte förstår skillnaden på Frankrike och nåt bakvänt islamistiskt Mellanöstern land så tror man nog också att man kan psykoanalysera folk online. Röstar för övrigt M och köper mitt knark av Johan.

Men ta gärna ditt pick och pack och pip ner till ett av dessa länder som har den typ av brott och straff som du eftersöker? Du är ju uppenbarligen ett fan av islamistiska lagar?

hur fan kan man rösta M det borde vara dödsstraff för det,efter allt skit som Reinfeldt din reichsfuhrer har ställt till med
Citera
2020-10-29, 12:59
Medlem
Hur är det med förövaren? Jag önskar honom all lycka och snabb återhämtning.
Stackarn...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in