Citat:
Ursprungligen postat av
Takpapp
Bra idé!
Bara om bödeln är en kvinna.
Citat:
Ursprungligen postat av
Office
Ja, ingen västerländsk människa bryr sig om du hädar. Konceptet är förlegat.
Är du säker på det?
Varje gång jag svär nu för tiden så tycker folk att jag borde vårda mitt språk. Jag brukar svara "kom inte här och tvinga din religion på Mig är du snäll!" till dem.
Citat:
Ursprungligen postat av
Arraqthemalamute
Jadå då ser vi vilka som ställer upp för lättkränkta dårar istället för ställer upp för frihet
Jag ställer inte upp för
någon religionskrigare. Jag har inga problem med att dagens överbefolkade värld tunnas ut litegrann av smågruopper som väljer att bekämpa varandra, så länge de håller Mig utanför deras krig.
Citat:
Ursprungligen postat av
Merkur
Tack för att du stödjer Islam och dess rätt att mörda allt som dess utövare finner provocerande.
Det gör jag inte. Jag är emot terrorism oavsett vem det är som pysslar med den.
Citat:
Ursprungligen postat av
jonkebonke
I ett fritt land ska man kunna gå i en sådan T-shirt utan konsekvenser på något sätt.
Yep, i den bästa av världar. Världen är dock inte bäst ännu.
Citat:
Ursprungligen postat av
jonkebonke
Precis som att du ska slippa konsekvenser för vad du tycker. Det är skillnaden mellan oss.
I den bästa av världar hade jag kunnat vara öppen med min pedofili utan att riskera konsekvenser. Men som sagt, världen är inte bäst ännu. Om 100-200 år kanske det ser annorlunda ut varpå jag äntligen kan få komma ut utan att riskera attentat från bland annat medlemmar på Flashback..
Citat:
Ursprungligen postat av
imola01
Nej, vita sprider inte terrorism, man måste göra skillnad på det här.
Ah just det.. När vita begår terrordåed så handlar det alltid om en ensam galning. How silly of me to think otherwise..
Citat:
Ursprungligen postat av
imola01
Vita måste gå in för att använda våld för att bekämpa terrorism,
Fast våld är ett precisionsinstrument och funkar bara om det används som det.
Våra krig emot terrorismen hittills har varit allt annat än precisionsbundna. That has to change.
Citat:
Ursprungligen postat av
imola01
Ja tack till NMR!
NMR är ett hot emot min homosexuella livsstil på samma sätt som muslimer är.
Citat:
Ursprungligen postat av
Office
Bullcrap, alla muslimer bär inte skuld för detta.
Fast många i tråden tycker det dock. Vi får hjälpas åt med att försöka ändra deras åsikt i frågan.