2020-10-29, 12:59
Medlem
Firewaias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tombauhaupda
hur fan kan man rösta M det borde vara dödsstraff för det,efter allt skit som Reinfeldt din reichsfuhrer har ställt till med
Utan att gå mer sinnessjukt offtopic så hoppades jag att moderaterna skulle sluta låtsas vara S efter Reinfeldt. Istället började de med interna konflikter, så idag är jag nog mer partilös än inte.
Citera
2020-10-29, 13:00
Medlem
Trots att SVT skriver av The Guardian så byter de ut ”beheaded” mot ”skuren i halsen”.
Citera
2020-10-29, 13:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Bara om bödeln är en kvinna.

Är du säker på det?

Varje gång jag svär nu för tiden så tycker folk att jag borde vårda mitt språk. Jag brukar svara "kom inte här och tvinga din religion på Mig är du snäll!" till dem.

Jag ställer inte upp för någon religionskrigare. Jag har inga problem med att dagens överbefolkade värld tunnas ut litegrann av smågruopper som väljer att bekämpa varandra, så länge de håller Mig utanför deras krig.

Det gör jag inte. Jag är emot terrorism oavsett vem det är som pysslar med den.

Yep, i den bästa av världar. Världen är dock inte bäst ännu.

I den bästa av världar hade jag kunnat vara öppen med min pedofili utan att riskera konsekvenser. Men som sagt, världen är inte bäst ännu. Om 100-200 år kanske det ser annorlunda ut varpå jag äntligen kan få komma ut utan att riskera attentat från bland annat medlemmar på Flashback..

Ah just det.. När vita begår terrordåed så handlar det alltid om en ensam galning. How silly of me to think otherwise..

Fast våld är ett precisionsinstrument och funkar bara om det används som det.
Våra krig emot terrorismen hittills har varit allt annat än precisionsbundna. That has to change.

NMR är ett hot emot min homosexuella livsstil på samma sätt som muslimer är.

Fast många i tråden tycker det dock. Vi får hjälpas åt med att försöka ändra deras åsikt i frågan.
Så du är peddo, du vet väl att det är kriminellt med fängelse i straffskalan. Gå och sök hjälp om du har sådana böjelser! Nu!
Citera
2020-10-29, 13:03
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Falhscbak
Trots att SVT skriver av The Guardian så byter de ut ”beheaded” mot ”skuren i halsen”.

stackars pojke vem vet vilket trauma han upplevt,för att citera riksdåren själv,mannen som förstört alla myndigheter han jobbat på
Citera
2020-10-29, 13:07
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vafalls09
"Mannen greps av polis och besköts två gånger. Han befinner sig på sjukhus och vårdas för sina skador."

Varför vårdas han för hans skador?

För att det bästa vapnet vi har emot islamister är att ta dem levande. På så vis förvägrar vi dem deras himlaresa.

Citat:
Ursprungligen postat av jonkebonke
Så du är peddo, du vet väl att det är kriminellt med fängelse i straffskalan.

Det är inte kriminellt att vara pedofil. Våldtäkt är kriminellt, men jag är ingen våldtäktsman.
Citera
2020-10-29, 13:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemedaffe
En kvinna halshuggen. I brittisk media ser jag nu "beheaded". Svensk media fortsättningsvis "knivskärning". Slutar väl med "sårskador på halsen" den här gången också.
Citat:
Ursprungligen postat av Falhscbak

Fortfarande är det så att det handlar om att de fick halsen avskuren, men knappast att de blivit halshuggna. Så säger alla franska källor.

Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
NMR är ett hot emot min homosexuella livsstil på samma sätt som muslimer är.

Knappast. NMR är i huvudsak en halmgubbe, några våldsamma skinheads som dock på det stora planet helt saknar makt. Dessutom är de i väldigt hög grad blott en motrörelse mot den politiska islamofaschism som breder ut sig allt mer. De är det verkliga hotet. Visst sker då och då attentat i Christchurch-stilen, men de är en reaktion på hur den islamska extremismen breder ut sig. Försvinner den senare sker heller inga Christchurch-attentat. Men den islamska extremismen kommer fortsätta breda ut sig oavsett "provokationer" från det sekulära västerlandet. Det är faran mot din homosexuella livsstil. Att jag helt stöder den spelar ingen roll, för jag kommer inte kunna försvara dig.
Citera
2020-10-29, 13:09
Avslutad
Insha'Allah detta är snart Sverige också om inte vårat folk vaknar upp... eller juste det, det har redan hänt.. om och om igen, men Svenska folket glömmer av det eller är för upptagna med ekorrhjulet.
Citera
2020-10-29, 13:09
Medlem
Zloths avatar
Macron sitter i en fin rävsax.

Han vill inte göra muslimer arga egentligen men samtidigt så är Le Pen är hack i häl.

Frågan är om det blir fler muslimer som utvisas nu? Vågar han det?

Men han måste göra det om han inte vill förlora mot Le Pen. Helvete vilket kaos det kan bli
Citera
2020-10-29, 13:11
Medlem
kangaroozzicknesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Som sagt. Islam är fredens religion och den som utfört dådet är en psyksjuk människa. Tycker synd om alla muslimer som kommer att drabbas av en hatvåg utan dess like.

Jag antar att alla fredliga utövare kommer fördöma, "kärleksbomba" kyrkor, lägga blommor vid kyrkan och dylikt. nej?
Citera
Medlem
awoke11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
Macron sitter i en fin rävsax.

Han vill inte göra muslimer arga egentligen men samtidigt så är Le Pen är hack i häl.

Frågan är om det blir fler muslimer som utvisas nu? Vågar han det?

Men han måste göra det om han inte vill förlora mot Le Pen. Helvete vilket kaos det kan bli

Så jävla bra, hoppas det äntligen tas krafttag mot muslim-asen
Citera
Medlem
Jon.Holmss avatar
Nyss på SVT: ”Man vet inte säkert ännu om detta är ett terrordåd”. No shit?

https://www.dailymail.co.uk/news/article-8892233/Multiple-people-stabbed-terrorist-knife-attack-church-Nice.html

”France under attack: Jihadist murders three worshippers – including two who were beheaded – INSIDE Nice church + Knifeman screaming 'Allahu Akbar' is shot dead by cops in Avignon + French consulate worker is stabbed in Saudi Arabia”
Citera
2020-10-29, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fryskyl
Fortfarande är det så att det handlar om att de fick halsen avskuren, men knappast att de blivit halshuggna. Så säger alla franska källor.
Så att Figaro, tämligen välkänd fransk tidning, skriver ”quasiment décapitée”* är inget som du anser vara värt att notera?

*Nästan halshuggen
Senast redigerad av Falhscbak 2020-10-29 kl. 13:18. Anledning: Edit: Översättning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in